Miten vietät halloweenia?
Kommentit (211)
Vierailija wrote:
En mitenkään. Olen aikuinen ihminen eikä ole tarvetta värjätä naamaa.
Minäkin olen selkeästi jo vanha , 46 v.
Varasin karkkikipon mistä tein halloweenia viettäville lapsille karkkipusseja. Tehtiin myös puolison kanssa halloween-aiheiset ruuat. Tykätään yleensäkin teemaruuista.
Ihan kotosalla yksin vain. Pizzataikina on kohoamassa ja myöhemmin ajattelin katsoa jonkun kauhuelokuvan. Huomenna teen kurpitsapiirakkaa.
En mitenkään.
Viime Pyhäinpäivän jälkeen on menehtynyt viisi sukulaista.
Seesteisesti selvinpäin. Amerikkalainen jazz soi taustalla.
Olen viettänyt tätä amerikkalaista krääsä-naamio Halloweenia viimeksi 90-luvun lopulla.
t: Halloween-hipsteri, joka kävi kansainvälistä koulua
Katson jotain kauhua/jännitystä, juon ehkä glögin lämmikkeeksi.
Milloin se oikeasti on, eikö se ole pyhäinpäivänä eli ensi viikonloppuna?
Otin naamarin pois halloweenin ajaksi, laitan naamarin takaisin kun halloween on ohi ja vapuksi otan seuraavaksi naamarin pois päältä.
M33
Suomessa pitää vaalia suomalaisia perinteitä. Amerikkalainen kaupallinen ja pakanallinen juhla ei tänne kuulu.
Pidetään kavereiden kanssa bileet. Asut ja kaikki. Aikaisemmin on ollut hienoja juhlia.
Juhlitaan ystävien kanssa viikon päästä kun paikallisessa on Halloweenbileet. Naamiaisasut totta kai päälle.
Turhis! Inhoan Loukkaava juhla rakkaansa menettäneille.
Ihmettelen miksi emojit näkyy neliöinä
Vierailija wrote:
Turhis! Inhoan Loukkaava juhla rakkaansa menettäneille.
Halloween on ensi tiistaina ja neljäs marraskuuta on pyhäinpäivä. Eri tapahtumia on.
Vierailija wrote:
Milloin se oikeasti on, eikö se ole pyhäinpäivänä eli ensi viikonloppuna?
Ei ole pyhäinpäivänä, halloween on oikeasti lokakuun viimeisenä päivänä, vaikka monet viettävät viikonloppuna miten sattuu.
Joillain arki on yhtä halloweenia
Omat lapset karkkikierroksella ja nautin kynttilänvalossa punkkua ja jaan karkkia ovella käyville pikku hirviöille. Myöhemmin illalla voisi katsoa kauhuleffan.
En mitenkään. Olen aikuinen ihminen eikä ole tarvetta värjätä naamaa.