Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamustondis parisuhteessa

Vierailija
28.10.2023 |

Miten teillä reagoidaan aamustondikseen vai reagoidaanko mitenkään? Meneekö vaan housuihin piiloon ja katoaa pois vai näkyykö se puolisolle aamuisin? Esitteletkö heijaria tarkoituksella? Kiinnostaako puolisoa? Jne.

Voi vastailla miehen tai naisen näkökulmasta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kun aamuerektioiden huomioiminen oraalisesti  loppuu, on myös rakkaus loppunut. :(

onko noin myös toisinkinpäin? Ei täällä kukaan puhu normaalina, että mies heti aamulla nuolee naiselle orgasmin.

Minä nuolisin, mutta kun vaimo ei koskaan ole aamuisin minkäänlaisessa seksivireessä, toisin kuin minä. (Eikä hän nuolentaorgasmista niin kauheasti edes välittäisikään, jos se ei johtaisi täyspitkään sessioon.) Sukupuolten väliset erot hormonitoiminnassa vissiin, on täälläkin monet naiset sanoneet, että aamulla ei vaan kiinnosta.

Vierailija
42/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan aamustondiksella ole mitään tekemistä kiihottuneisuuden kanssa. Sehän on vain elimistön omaa testiä siitä, että paikat on kunnossa. Tietty se helposti muuttuu siksi, koska aamuisin hormonitasot on muutenkin korkealla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten poikkeus, hirveesti tekee aina aamulla miestäni mieli. Onneksi hän samanlainen, siis että himottaa häntäkin.

Vierailija
44/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kun aamuerektioiden huomioiminen oraalisesti  loppuu, on myös rakkaus loppunut. :(

onko noin myös toisinkinpäin? Ei täällä kukaan puhu normaalina, että mies heti aamulla nuolee naiselle orgasmin.

Minä nuolisin, mutta kun vaimo ei koskaan ole aamuisin minkäänlaisessa seksivireessä, toisin kuin minä. (Eikä hän nuolentaorgasmista niin kauheasti edes välittäisikään, jos se ei johtaisi täyspitkään sessioon.) Sukupuolten väliset erot hormonitoiminnassa vissiin, on täälläkin monet naiset sanoneet, että aamulla ei vaan kiinnosta.

Sama juttu meillä. Vaimoa ei aamuisin ole kiinnostanut yhtään, mutta kun hänen takaa painaileen kovalla kalulla pyllyä aamulla herätessä, niin tietää mieheään panettavan ja nostaa hänenkin halujaan iltaa kohti Illalla sitten seksiä, ei toi aamuseisokki mene aina hukaan.  Kovasti kun keulii, niin vaimolle merkki halukkuudesta. 

Vierailija
45/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sellaiset kaksoisstandardit sieltä. Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, eli mies sormeilisi nukkuvan naisen vaginaa, jengi kiljuisi raiskaajamiestä vankilaan suuna päänä. Kumma juttu, että tilanteen ollessa toisin päin tulee pelkkiä alapeukkuja. 

Riippuun täysin parisuhteesta. Toiset pitää hiplaamalla herättelystä ja kokee sen kiihottavana. Jokainen parisuhde on erilainen ja tuollainen on toisille arkipäivää. Ei tietenkään kannata mitään yhden illan kännipanoja tuolla tavalla herätellä.

Vierailija
46/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saisinpa munaa.

Kerro missä asut niin saat niin paljon kuin haluat.

Vierailija
47/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä sitä ei enää tule joka aamu. Muutenkin iän myötä kai minun halut kovenee ja hänen himmenee. Harmillista, mutta onneksi antaa sentään noin kerran viikossa.

Vierailija
48/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvän parisuhteen perusta on omat makuuhuoneet. Toisen levoton uni, kuorsaus ja pierut yhdistettynä univajeeseen ei lisää kenenkään haluja.

Juurikin näin. Parhaiten toimii, kun makuuhuoneitten väliä on vähintään muutama kilometri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme