Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamustondis parisuhteessa

Vierailija
28.10.2023 |

Miten teillä reagoidaan aamustondikseen vai reagoidaanko mitenkään? Meneekö vaan housuihin piiloon ja katoaa pois vai näkyykö se puolisolle aamuisin? Esitteletkö heijaria tarkoituksella? Kiinnostaako puolisoa? Jne.

Voi vastailla miehen tai naisen näkökulmasta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli huono erektio ja huono kestävyys. Ehkä tämän takia minua aina ärsytti kullin esittely. Hän oli myös uskoton minua kohtaan.

Kun hän lopulta suostui lääkäriin hakemaan apua tähän - oli jo vähän myöhäistä. Liian paljon oli ehtinyt tapahtua ikäviä asioita.

Apua pitää hakea ajoissa, kun puoliso vielä rakastaa tarpeeksi...

Vierailija
22/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi suihinotto taitaa olla tärkrää, mutta siitä taitavat kirjoitella kylläkin vain miehet. Ei se naisesta voi kivaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä toi suihinotto taitaa olla tärkrää, mutta siitä taitavat kirjoitella kylläkin vain miehet. Ei se naisesta voi kivaa olla.

Siitä tykkää ainoastaan miehet. Tämä on totuus. Puolin ja toisin - ja ainoastaan mies osaa ottaa poskeen. 

Vierailija
24/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kurjaa etteivät naiset halua miehiä.

Vierailija
25/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. Vaimo nukkuu eri huoneessa eli ei nää.

Vierailija
26/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuheijari on todellakin seksikästä!

Usein, jos en malta odottaa, että mies herää, laitan käden täkin alle ja kokeilen kalua. Yleensä on vamista kauraa, ja jos luulen että nukkuu vielä, otan käden pois. Silloin hyvin usein mies vetäseekin käteni takaisin omalle paikalleen..

me nukutaan aina alasti, ja kun mies menee veskiin, kuulen kyllä että huuhtelee kalunsa, koska haluaa olla aina raikas ja tietää haluni nuolla ja otta suihin. Siinä kyllä hänenkin kädet alkavat vaeltää minun alakertaan, ja eipä ole vaastaan ollut.

Siitä se hitaasti sitten etenee,molempien orgasmeihin.

Näin siis voi hyvin olla asiat ihan vanhassakin liitossa, ei vain niissä muutaman vuoden ihastuksissa.

Vierailija
27/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huomaan joka kerta ja jos hän ei ole vielä ihan täysin kova (aamu-unisempi kuin minä) alan ”herätellä” silleen et silittelen eka ja sitten pikkuhiljaa suihinottoa siinä. Joka kerta kun nukutaan yhdessä näin. Suihinoton jälkeen tulen päälle ja ratsastan siinä hetken kunnes hän haluaa tulla päälle ja sitte homma muuttuu kiihkeäksi 😀

Meillä toki vasta pari vuotta suhdetta takana ja omat asunnot niin se vaikuttaa. Kuitenki jos vaikka parin viikon lomalla yhdessä, joka aamu on jotakin puuhailua aamuseisokin kanssa. Suihinotto vähintään loppuun asti.

N44

Sillä oletuksella ettet ole provo: Huomaathan, että toimintasi on laitonta. Rikosnimike on seksuaalinen kajoaminen. Et ole saanut mieheltä suostumusta, joten olet todella heikoilla jäillä. Kannattaa "herätellä" kumppani ensin ihan muulla tavoin.

Jos parisuhteessa seksialoitteet ottaa noin vakavasti, niin aika surullista.

Vierailija
28/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kyllä se stondis puolisolle näkyy. Tämä vaan ei hittojakaan siitä enää välitä...

Voisiko syynä olla vaikka se, että oletat naisen olevan aivan yhtä ihastunut aamustondikseesi kuin itse olet, ja naisen olevan yhtä onnellinen kuin sinä kun sinä saat aamuisen helpotuksesi?

Mua kyllä aamustondis naisena kiihottaa, mutta maku menee aika nopeasti, jos ei mies tajua, että minä en ole automaattisesti yhtä kiihottunut ja innostunut siitä kuin hän. Eli ei huomioi minua, tärkeintä on hän ja hänen Peeenis.

Vaikuttaa siltä, että kemiat ei kohtaa.

Vierailija
29/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v naimissa ja rouva on mielissään kun ollaan sylikkäin ja kysyy on tuo vielä minun vuoksi ja aina vastaan että tottakai

Vierailija
30/48 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huomaan joka kerta ja jos hän ei ole vielä ihan täysin kova (aamu-unisempi kuin minä) alan ”herätellä” silleen et silittelen eka ja sitten pikkuhiljaa suihinottoa siinä. Joka kerta kun nukutaan yhdessä näin. Suihinoton jälkeen tulen päälle ja ratsastan siinä hetken kunnes hän haluaa tulla päälle ja sitte homma muuttuu kiihkeäksi 😀

Meillä toki vasta pari vuotta suhdetta takana ja omat asunnot niin se vaikuttaa. Kuitenki jos vaikka parin viikon lomalla yhdessä, joka aamu on jotakin puuhailua aamuseisokin kanssa. Suihinotto vähintään loppuun asti.

N44

Sillä oletuksella ettet ole provo: Huomaathan, että toimintasi on laitonta. Rikosnimike on seksuaalinen kajoaminen. Et ole saanut mieheltä suostumusta, joten olet todella heikoilla jäillä. Kannattaa "herätellä" kumppani ensin ihan muulla tavoin.

Sellaiset kaksoisstandardit sieltä. Jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, eli mies sormeilisi nukkuvan naisen vaginaa, jengi kiljuisi raiskaajamiestä vankilaan suuna päänä. Kumma juttu, että tilanteen ollessa toisin päin tulee pelkkiä alapeukkuja.  

Vierailija
31/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä se stondis puolisolle näkyy. Tämä vaan ei hittojakaan siitä enää välitä...

Kaikella rakkaudella nyt, mutta pitäisikö sinun aamuista erektiotasi ihailla joka ikinen aamu? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
32/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kaikella rakkaudella nyt, mutta pitäisikö sinun aamuista erektiotasi ihailla joka ikinen aamu? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Onko tämä oikeutus myös miehille, ettei rakkaudentunnustuksia tarvitse alinomaan toistaa, vaan se kukkapuska ryyppyreissun jälkeen riittää?

Vierailija
33/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan menee niin. Älä valita, vaan hyväksy asia.Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N44

Sillä oletuksella ettet ole provo: Huomaathan, että toimintasi on laitonta. Rikosnimike on seksuaalinen kajoaminen. Et ole saanut mieheltä suostumusta, joten olet todella heikoilla jäillä. Kannattaa "herätellä" kumppa

Vierailija
34/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joskus ennen vaimo tykkäsi useammankin kerran viikossa hoidella minut käsin ennen töihimme lähtöä. Ihan oma-aloitteisesti vielä teki sen hymy huulillaan ja nähdessään minun lähestyvän huippua alkoi itsekin huokailla sen oloisena, että sai henkistä mielihyvää asiasta. (Ja hän todellakin kyllä sai oman nautintonsa sitten illalla aina halutessaan)

Sitten hän sairastui kroonisesti ja koko ajan on touhut vähentynyt, "avaruusseksistä" eli kerran kuussa on nyt nähtävästi siirrytty kvartaaliseksiin, eli keskimäärin enää kerran vuodenajassa. Seuraava vaihe kai sitten on jouluna ja juhannuksena. Toki ymmärrän olosuhteet ja sen, miksi ei huvita, mutta kyllähän tämä vähän pahalta tuntuu silti. :(

Älä välitä, tuo on se ihan normaali kehityskulku huolimatta siitä onko sairasteluja vaiko ei. Teidän tapauksessa vaimon sairastuminen vain aikaisti muutosta joka olisi ollut tulossa ihan nurkan takana joka tapauksessa.

Vierailija
35/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei näy enää kun nukutaan eri huoneissa (kuorsaamisen takia. Siis minun kuorsaamiseni). Aiemmin näkyi harvoin. Ei mua aamustondis haittaa jos sillä ei kinuta seksiä. Minä kun en ole sitten lainkaan aamuihminen, joten aamuseksi on ihan todella pois suljettua.

Kirjoitusestasi tuli semmoinen vaikutelma että ei mahda olla sitä iltaseksiäkään ihan ruuhkaksi asti...

Vierailija
36/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aikaisemmassa suhteessa tyttöystävä saattoi aina silloin tällöin, varsinkin viikonloppuaamuisin, hoidella suullaan mun aamustondiksen. Tiesi, että tämän jälkeen sai hyvää suuseksiä sekä kestävää rakastelua. Nykyisin aamustondis ei aiheuta mitään, ja jos aiheuttaa, niin korkeintaan "älä viitti, ei tosiaan kiinnosta" kommentteja.

Avioliitto (tai muu pitkäaikainen parisuhde) = Olotila jossa ihminen vaihtaa, yleensä vapaaehtoisesti, useamman ihmisen kiinnostuksen yhden ihmisen välinpitämättömyyteen.

Vierailija
37/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan eri huoneissa, mutta tullaan usein aamuisin toisen viereen kainaloon. Monesti hiplaillaan toisiamme, silittelen miehen aamuheijaria ja mies mun rintoja ja vapaa-aamuisin päädytään välillä ottamaan pikaiset. Meillä on lapsia, mutta käy laittaa jonkun tarpeeksi kiehtovan lastenohjelman päälle ja ovi lukkoon niin ehditään se hetki rauhassa olla 😁

Seitsemän vuotta yhdessä. 

Vierailija
38/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamuerektioiden huomioiminen oraalisesti  loppuu, on myös rakkaus loppunut. :(

Vierailija
39/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun aamuerektioiden huomioiminen oraalisesti  loppuu, on myös rakkaus loppunut. :(

onko noin myös toisinkinpäin? Ei täällä kukaan puhu normaalina, että mies heti aamulla nuolee naiselle orgasmin.

Vierailija
40/48 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän parisuhteen perusta on omat makuuhuoneet. Toisen levoton uni, kuorsaus ja pierut yhdistettynä univajeeseen ei lisää kenenkään haluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän