Miksi naisten tulisi saada haluttomana kieltäytyä seksistä, kun miehenkin oletetaan siihen suostuvan vaikka ei niin paljon huvittaisikaan?
Penis seisoo kyllä, vaikka ei erityisemmin panettaisikaan. Ainakin nuorella miehellä.
Kommentit (11)
Empä ole vielä kiletäytynyt kun mieheni haluaa. Tosin haluan ehkä enemmän kuin hän, joten mun helppo sanoa!
Kyllä pitää olla lässy mies jos, ei naistaan tyydytä aina, kun tämä haluaa!! Munat vaan pois moisilta vässyiltä!! Niks ja naks!!!!
Totta. Nainen saa kieltäytyä, jos ei halua panna. Miehen pitää aina olla valmis, kun nainen harvoin sattuu haluumaan seksiä. Outo yhtälö.
Vierailija wrote:
Totta. Nainen saa kieltäytyä, jos ei halua panna. Miehen pitää aina olla valmis, kun nainen harvoin sattuu haluumaan seksiä. Outo yhtälö.
Sinulla on kyllä outo mielikuva asioista.
Vierailija wrote:
Näinhän se oikeasti menee vaikka kaikki naiset toisin väittävät. Itsellä oli eilen illalla sellainen tilanne, että ei niin paljon haluttanut kun vaimo ilmoitti, että tänään olisi seksiä tarjolla. Pakko oli harrastaa kun seuraava kerta olisi todennäköisesti vasta viikon päästä. Sitä kun on tarjolla vain kerran viikossa se ”pakollinen”.
seksiähän ei voinut harrastaa aikaisemmin viikolla kun eräs ilta tunnelma oli lämmin molemmin puolin.
Vierailija wrote:
Kyllä pitää olla lässy mies jos, ei naistaan tyydytä aina, kun tämä haluaa!! Munat vaan pois moisilta vässyiltä!! Niks ja naks!!!!
Sairas olet, huomaatko edes itse?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sairas olet, huomaatko edes itse?
Onko munattomuus sairaus??
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sinulla on kyllä outo mielikuva asioista.
Näin kerrotaan ul ilaudalla joten sen täytyy olla totta.
Kenenkään ei tarvitse suostua seksiin, jos ei halia seksiä. Sen sijaan, jos pariskunnan halut eivät kohtaa, kannattaa etsiä uusi, paremmin sopiva kumppani. Meitäkin naisia löytyy, jotka olemme aina valmiina.