Tekeekö moppaavalla robotti-imurilla mitään?
Pääseekö ne tavallisten kynnysten yli? Meneekö ne keittiön tulien jalkojen välistä? Ovatko ihan turhakkeita?
Yritän jotenkin saada helpotusta kiireiseen elämään...
Kommentit (6)
Ei tee, jos sinulla on kiire ja koti jossa on paljon ahtaita paikkoja ja huonekaluja. Jos on lattapinnoite sellainen että kestää vettä ja avarat tilat ja olet aina kotona hoitamassa sitä imuria, niin silloin saattaa toimia.
Tekee. Paras hankinta ikinä. Joka toinen päivä ajastettu imurointi ja silloin tällöin moppaus kun olen itse paikalla. En moppauta parkettia, vain laatta lattia osuudet. Moppaus toimii ylläpitona jos lattiat on valmiiksi suht asiallisessa kunnossa. Moppauksessa nostan tuolit pois edestä ja silloin tällöin imuroinnin alkaessa, mutta muutoin en.Meillä ei ole kynnyksiä, mutta imuri jaksaa kyllä kiivetä paksuhko maton reunan yli.
Meillä on. Kerran kokeiltiin ja todettiin että tavallinen moppaus on helpompaa ja tehokkaampaa. Imurina toimii paremmin kun pääsee sohvan ja sängyn alle ja muihin paikkoihin. Imuroin silti myös normi imurilla, mutta vain kerran viikossa.
Riittää mainiosti viikkosiivouksiin lapsettomassa ja lemmikittömässä kodissa.
Sitä mä ihmettelen kun siivousvehkeistä ei ole saatu kauko-ohjattavia? Niillähän saisi kaikki osallistumaan siivoamiseen.
Joudut huoltamaan sitä enemmän mitä tavisversiota, eli vesien täytöt jolla kastelet parkettisi kupruille.