Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö moppaavalla robotti-imurilla mitään?

Vierailija
28.10.2023 |

Pääseekö ne tavallisten kynnysten yli? Meneekö ne keittiön tulien jalkojen välistä? Ovatko ihan turhakkeita?

Yritän jotenkin saada helpotusta kiireiseen elämään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut huoltamaan sitä enemmän mitä tavisversiota, eli vesien täytöt jolla kastelet parkettisi kupruille.

Vierailija
2/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, jos sinulla on kiire ja koti jossa on paljon ahtaita paikkoja ja huonekaluja. Jos on lattapinnoite sellainen että kestää vettä ja avarat tilat ja olet aina kotona hoitamassa sitä imuria, niin silloin saattaa toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee. Paras hankinta ikinä. Joka toinen päivä ajastettu imurointi ja silloin tällöin moppaus kun olen itse paikalla. En moppauta parkettia, vain laatta lattia osuudet. Moppaus toimii ylläpitona jos lattiat on valmiiksi suht asiallisessa kunnossa. Moppauksessa nostan tuolit pois edestä ja silloin tällöin imuroinnin  alkaessa, mutta muutoin en.Meillä ei ole kynnyksiä, mutta imuri jaksaa kyllä kiivetä paksuhko maton reunan yli.

Vierailija
4/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Kerran kokeiltiin ja todettiin että tavallinen moppaus on helpompaa ja tehokkaampaa. Imurina toimii paremmin kun pääsee sohvan ja sängyn alle ja muihin paikkoihin. Imuroin silti myös normi imurilla, mutta vain kerran viikossa. 

Vierailija
5/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää mainiosti viikkosiivouksiin lapsettomassa ja lemmikittömässä kodissa.

Vierailija
6/6 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen kun siivousvehkeistä ei ole saatu kauko-ohjattavia? Niillähän saisi kaikki osallistumaan siivoamiseen.