Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkäs sukulainen romanssihuijauksen uhrina, kokemuksia?

Vierailija
02.03.2025 |

Hirveä tilanne kestänyt jo pari vuotta. Iäkäs sukulainen on aivan täysin aivopesty tämän huijarin toimesta. Hän on laittanut välit lähes kokonaan poikki meihin, koska on vihainen puuttumisyrityksistä ja siitä, ettei hänen "elämänsä rakkautteen" uskota.

Onko tässä mitään enää tehtävissä? Onko teillä kokemuksia, voiko tuosta tulla vielä tolkkuihinsa, kun juttu on kestänyt jo niin pitkään eivätkä mitkään todisteet ole auttaneet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hääpuku😄

Vierailija
2/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko romanssihuijari ulkomailta? Miten teille selvisi, että sukulaisella on tämmöinen online-suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukulaisenne ehtinyt jo siirrellä rahoja huijarille?

Vierailija
4/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sukulaisen olla edes hetki onnellinen. Jos suhde on online, ei ainakaan ole fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
5/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle, koska olen vasta keski-ikäinen aikuinen, mutta varmuuden vuoksi totean: Minullakin on etäsuhde. Mutta meidän  kahden välillä ei ole lainkaan rahaliikennettä. Emme sponsoroi tai 'elätä' toisiamme.

Emme ole tavanneet Feikkibookin kautta, deittiäppsin välityksellä tai mtn sellaista.

Todella runsaasti on näitä deittihuijareita liikkeellä, fakta. Nämä sarjasatuilevat rakkaudennälkäisille kohteilleen uskottavia nyyhkytarinoita 'sotarintamilta' lypsäen naisen/miehen kuiviin. Ja eikun armotta seuraavaan uhriin.. 

Olen kuullut, että tietyt nigerialaiset miehet tekevät tätä huijaamisrakkaustuubaa organisoituna ammattirikollisuuden muotona leipätyönään. 

Nämä käyttävät muiden valokuvia tai treffinaisena palkattu feikkaaja. AI - genre vielä erikseen.

Saa todella skarppina ihmiset olla seuraa etsiessään.

Vierailija
6/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukamas amerikkalainen sotilas, mistä lienee oikeasti. On varmasti säästönsä jo siirtänyt tälle sulhaselleen, en tiedä tarkkaa tilannetta nyt, koska tosiaan pistänyt välit poikki. Huolettaa, että mahtaako vielä velkaantua kaiken lisäksi, ja sitten joutua ruokajonoon lopulta.

Vierailija
7/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle, koska olen vasta keski-ikäinen aikuinen, mutta varmuuden vuoksi totean: Minullakin on etäsuhde. Mutta meidän  kahden välillä ei ole lainkaan rahaliikennettä. Emme sponsoroi tai 'elätä' toisiamme.

Emme ole tavanneet Feikkibookin kautta, deittiäppsin välityksellä tai mtn sellaista.

Todella runsaasti on näitä deittihuijareita liikkeellä, fakta. Nämä sarjasatuilevat rakkaudennälkäisille kohteilleen uskottavia nyyhkytarinoita 'sotarintamilta' lypsäen naisen/miehen kuiviin. Ja eikun armotta seuraavaan uhriin.. 

Olen kuullut, että tietyt nigerialaiset miehet tekevät tätä huijaamisrakkaustuubaa organisoituna ammattirikollisuuden muotona leipätyönään. 

Nämä käyttävät muiden valokuvia tai treffinaisena palkattu feikkaaja. AI - genre vielä erikseen.

Saa todella skarppina ihmiset olla seuraa etsiessään.

Hyppää mereen. 

Vierailija
8/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs siinä tekee kun järki juoksee karkuun..?

Vierailija
9/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sukulaisen olla edes hetki onnellinen. Jos suhde on online, ei ainakaan ole fyysistä väkivaltaa.

Antaa ihmisten huolehtia sukulaisistaan. 

Vierailija
10/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tehtävissä jos itse ei ymmärrä joutuneensa huijauksen kohteeksi. Toki siinä voi etsiä muita uhreja ja yrittää sitäkautta saada huijarin tuomiolle.

Vierailija
11/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tehdä omat virheet jos ei usko.

Vierailija
12/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta. 

Vierailija
13/13 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla läheisimmät sukulaiset

ja ystävät toki tietävät, mutta ei sellaiset,

joita viimeksi tavannut tyyliin 10-vee

skidinä mummolassa. He ovat geneettisesti 

sukua, mutta siihen se jää. Ei olla mssn 

tekemisissä enkä usko, että tilanne muuttuu.

Mutta trållaushan tai kiusantekohupi

tämä vain olikin. Näitä riittää.

Ulkomainen m, kenen kanssa päivittäin

yhtä pidän - ei ole kusettaja, ei 

sotilas eikä amerikkalainen. Me kaksi nyt

vain pidämme toisistamme tosi lujaa

tyyppeinä. Myös ulkonäöllisesti.

So?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi