Nyt on harvinainen etunimi - Nauri
Näitä on vain kaksi Suomessa väittää nimen omistaja telkussa. Sukunimikin yhtä outo: Porkkana.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4f3b8bbd-4889-4edd-85b5-0891aad…
Kommentit (50)
Minulla on sukulainen, jonka nimi on ainoa laatuaan Suomessa. Sitä on hyvin vaikea muuntaa mihinkään haukkumismuotoon.
Vierailija wrote:
Tulee mieleen vanhempien kirjoitusvirhe kastepapereihin.
Henkikirjoittajalla tai kappalaisella ollut maantaivapina ja Maurista lipsahtanut viereinen N.
Aikanaan Helsingissä, Pub Petessä, oli tiskin takana Nauri niminen kaljan kaataja.
Olisko esim Tauri parempi ja miehekkäämpi nimi?
Vierailija wrote:
Olen tavannut yhden Kaurin.
Tätä taitaa olla enemmänkin.
Mun iskä oli Mauri ja äiti nauris
T: Nauri
Vierailija wrote:
Kerrotiinko, että hänet on kastettu? Millään kastepaperilla ei ole merkitystä vai onko sellaista? Väestörekisteriin ilmoitetaan nimi samalla tavalla oli kastettu tai ei.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kai ne vanhemmat sitä nimeä sinne papereihin kirjoita. Huono käsiala pastorilla, vai mikä kanttori siinä kirjoittelee, riittää muuttamaan Maurin Nauriksi.
Ihan itse olen kirjoittanut lasteni nimet paperiin, joka on lähetetty virastoon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eoköhän hän ole itse vaihtanut nimensä Nauriksi.
Miten niin, jos kaima on kerran jossain päin Suomea? Ei kai kukaan keksi itse itselleen noin naurettavaa nimeä??
Yrittihän joku muuttaa ip-lehden mukaan sukunimekseen 'Kullinluikaus'. Makuja on monia, samoin sekopäitä ja mielenterveysongelmaisia.
Lauri, Mauri ja Nauri, turhaa polemiikkia.
eri
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitäs vähän ajatella, että antaa sellaisen nimen jota voi käyttää. "Nauris" on koulukiusattu alusta alkaen, kun toiset lapset kuulevat tuon. "Jussi pussi puuta nussi", "Jaakko, Jaska, Paska"
Taidat todellakin olla koulukiusaaja kuin noin ajattelet. Pitäisikö rumien ihmisten lopettaa lisääntyminen, ettei lapset joudu kiusatuiksi ulkonäkönsä vuoksi?
Rumien ihmisten pitäisi lopettaa lisääntyminen. Piste.
On niitä enemmän kuin kaksi. Ihan elossa oleviakin. Nauri valehteli televisiossa.
..ttu miten tyhmä nimi. Haastaisin vanhempani oikeuteen, jos nimeni olisi Nauri.
Vierailija wrote:
Aikanaan Helsingissä, Pub Petessä, oli tiskin takana Nauri niminen kaljan kaataja.
Sama mies.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitäs vähän ajatella, että antaa sellaisen nimen jota voi käyttää. "Nauris" on koulukiusattu alusta alkaen, kun toiset lapset kuulevat tuon. "Jussi pussi puuta nussi", "Jaakko, Jaska, Paska"
Taidat todellakin olla koulukiusaaja kuin noin ajattelet. Pitäisikö rumien ihmisten lopettaa lisääntyminen, ettei lapset joudu kiusatuiksi ulkonäkönsä vuoksi?
Rumien ihmisten pitäisi lopettaa lisääntyminen. Piste.
Ja tyhmien, mutta tyhmyys on lisääntymisen edellytys.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eoköhän hän ole itse vaihtanut nimensä Nauriksi.
Miten niin, jos kaima on kerran jossain päin Suomea? Ei kai kukaan keksi itse itselleen noin naurettavaa nimeä??
Miten tuo nimi on yhtään sen naurettavampi nimi kuin esim Mauri?
No koska mauris ei ole yleisesti tunnettu kasvi, jota syö ihmiset ja eläimet.
Olen tavannut yhden Kaurin.