Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaiset lapset on pilalla, eivät osaa enää tehdä aineita eikä lueta kirjoja ja rapmusiikkia kuunnellaan

Vierailija
27.10.2023 |

suomalaiset lapset on pilalla, eivät osaa enää tehdä aineita eikä lueta kirjoja ja rapmusiikkia kuunnellaan

Ei nämä nykylapset osaa lukea enää edes sarjakuvia. on Älykännykkä, pelit ja rappipaskaa kuunnellaan. Kirjoitustaito on ihan rapautunut, Minun lapsuudessa tehtiin aineita jo 1- luokalla ja ne oli luovia ja pitkiä tarinoita, sarjakuvia luettiin ja ylä-asteella romaaneja. Nyt kun 6-luokkalaisen laittaa tekemään aineen, se saa korkeintaan 1 sivun aikaiseksi ja täyttä soopaa ja pelkkiä päälauseita.

https://yle.fi/a/3-8711651

terveisin opettaja Lalli

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mammojen kasvattamia säälittäviä tapauksia. Eivät saa edes housujaan vedetty ylös asti. Ja käyttävät huumeita kun niitä varten on rakennettu oikein käyttöhuoneet. Poikkeusluvilla ajellaan autoilla, kaahataan ja tapetaan ihmisiä. Siinä vaiheessa kun tappavat toisiaan niin mulle ok, se harmittaa jos sivullisiin osuu.

Vierailija
2/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkään et pysty kirjoittaa kovin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yh-mammojen kasvattamia säälittäviä tapauksia. Eivät saa edes housujaan vedetty ylös asti. Ja käyttävät huumeita kun niitä varten on rakennettu oikein käyttöhuoneet. Poikkeusluvilla ajellaan autoilla, kaahataan ja tapetaan ihmisiä. Siinä vaiheessa kun tappavat toisiaan niin mulle ok, se harmittaa jos sivullisiin osuu.

Missä on käyttöhuoneita?

Vierailija
4/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että nykynuoriso ei enää osaa tehdä aineita. Nykyisin kaikki tilataan sipulimarketista ym.

Tietysti lähtöaineiden saatavuuskin on vaikeutunut, ennen ihan apteekeista ja rautakaupoista sai yhtä sun toista käyttökelpoista. Kiljua varmaan vieläkin keitellään ja ruohoa kasvatellaan, mutta siinäpä se.

Vierailija
5/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Js sinun siittämiäsi.

Vierailija
6/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen samaa mieltä, että nykynuoriso ei enää osaa tehdä aineita. Nykyisin kaikki tilataan sipulimarketista ym.

Tietysti lähtöaineiden saatavuuskin on vaikeutunut, ennen ihan apteekeista ja rautakaupoista sai yhtä sun toista käyttökelpoista. Kiljua varmaan vieläkin keitellään ja ruohoa kasvatellaan, mutta siinäpä se.

Nykynuoret ovat kieltämättä säälittäviä. Kemian tai kotitalouden tunneilla ei edes opeteta kokkaamaan metamfetamiinia, pöyristyttävää.

Vierailija
7/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, etteivät lapset ja nuoret osaa lukea ja kirjoittaa, jos heidän opettajiensa taidot ovat niin heikkoja kuin opettajaksi itseään väittävällä ap:lla.

Vierailija
8/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois täältä, provosoijaidioottu! Hittoon! Mene ottamaan lääkkeesi just nyt! Ekaluokalla Ei kukaa ole mitään aineita ole kirjoittanut!

Vierailija
9/9 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kirjoitin romaanin jo ekALUOKALLA

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi