Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla nuorempi mies... Häiritseekö teitä

Vierailija
26.10.2023 |

Että näytätte vanhemmalta kuin miehenne?

Ei pitäis häiritä, mutta itselläni tuore suhde jossa mies 37 ja minä 45, ja mä vähän mietin vielä tätä ikäeroasiaa. 

Itselläni näkyy jo iän tuomia merkkejä kasvoissa joista kriiseilen, ja miesystäväni taas näyttää vielä ikäistään nuoremmalta, arvioin hänet ekan kerran nähtyäni noin 30-vuotiaaksi.

Häntä ei tunnu haittaavan ikäeromme yhtään ja kehuu ulkonäköäni, mutta itseä jotenkin häiritsee, kuvittelen ihmisten pitävän minua puumana tai pahimmillaan mieheni äitinä! 

Lisäksi häiritsee miehen tapa ylistää sitä että olen vanhempi, selkeästi kuvittelee että osaan kaikenlaisia asioita joita hän ei osaa. Kehuu kuinka olen fiksu ja viisas ja että ihailee että multa "löytyy elämänkokemusta". Vaikka sanookin nämä vilpittömästi, itselleni tulee näistä jotenkin vaan vanha olo. Enkä nyt tiedä olenko oppinut mitään lisää siitä, kun itse olin 37? Tuskin. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? 

Vierailija
2/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi nuorempaa miestå. Vanhemmillekaan ei tunnu olleen koskaan tarpeeksi nuori, ja niitä nuoria sitten katsellaan turhan paljon.

Tuo sun miehesi tapa ylistää häiritsisi kyllä, että toisteleeko hän vain jotain fraaseja halutessaan miellyttää vaikkei ehkä oikeasti niin tykkäisi ulkomuodosta, vai onko joku fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mennyt naimisiin 8v nuoremman kans. Kun alettiin aikoinaan tapaileen niin häiritsi. Mut vuosiin en ole enää miettinyt moisia. Sitä en osaa sanoa milloin siitä pääsi yli. Joskus vaan totesin ettei kukaan muu kuin minä asiaan kiinitä huomiota.

Vierailija
4/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykläisi jos mies juttelisi että minulla on sitä elämänkokemusta. Haluan olla samalla viivalla henkisesti  enkä olla mikään viisas tietäjä.

Vierailija
5/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se ukkokin kaljuuntuu ja lihoaa.

Vierailija
6/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä turn off olla jotenkin kokeneempi ja omata enemmän elämänkokemusta. PUUMA MUMMO

Vierailija
7/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriiseiletkö siis itse sitä että sinä olet rupsahtanut mutta mies ei? Vai onko suurin ongelma se mitä ajattelet muiden ajattelevan teidän suhteesta? Mietit että jotkut ajattelee että miksi nuorekas mies haluaa ryppyisen vanhan naisen? Mitä sitten jos joku ajattelisikin niin? Mitä siitä ajatuksesta seuraa? Ei mitään? 

Vierailija
8/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ottaisi nuorempaa miestå. Vanhemmillekaan ei tunnu olleen koskaan tarpeeksi nuori, ja niitä nuoria sitten katsellaan turhan paljon.

Tuo sun miehesi tapa ylistää häiritsisi kyllä, että toisteleeko hän vain jotain fraaseja halutessaan miellyttää vaikkei ehkä oikeasti niin tykkäisi ulkomuodosta, vai onko joku fetissi.

Olet velavanhapiika jolla ei ole ikinä ollut miestä😆🤣

Vierailija
9/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonne on hyvä niin mitä väliä. Olette molemmat aikuisia ja keski-ikäisiä.

Vierailija
10/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla olla oman elämäsi Joan Collins, ap, äläkä mieti turhia. 

Vierailija
11/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedät parhaiten. Kyllä 37-vuotias on jo niin aikuinen kuin olla voi. Jos epäröit, niin vaihda vanhempaan, niin ongelma ratkaistu.

Vierailija
12/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän näytä 30-vuotiaalta, ellei kulje julkisissa lastenlipulla kuten minä.

T31

Vierailija
13/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen ja oloinen kuten vanhempani edelleen, ja hyväkuntoinen. Jos ryppyjä tulee, hoidan pois. Urheilen ja hoidan kauneuttani riittävästi.

Mies on hyvä sängyssä ja ikäistään kypsemmän oloinen.

Vierailija
14/25 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuommoisia ongelmia, kun olen rypytön 45 v ja hoikka.

kymmenen vuotta nuoremmilla on vanhemmat kasvot ja vanhempi vartalo.

Vierailija
15/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olet velavanhapiika jolla ei ole ikinä ollut miestä😆🤣

No en ole, en vela enkä vanhapiika, sinkku kyllä.

Vierailija
16/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän häiritsee. Meillä ei ole kuin muutama vuosi ikäeroa, mutta itse olen varhain rapistunut ja miesystävä taas on säilynyt niin poikamaisena, että ei saa edes kaljaa ostettua kaupasta jos paperit ovat jääneet. Harmittaisi oma naama kyllä ilmankin että on tämä vertailukohde arjessa. Ei tähän auta muu kuin radikaali hyväksyntä ja se, että elämä tarjoilee kyllä vakavampiakin ongelmia käsiteltäväksi.

Vierailija
17/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ikäero nyt haittaa mutta odota kun olet itse 60 ja mies on...tuttavapariskunnalla nainen on 61 ja käyttää jo rollaattoria ja mies on 51 hyvinkin nuorekas. Luullaan jatkuvasti että liikkuu äitinsä kanssa.

Vierailija
18/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä ei ole kuin muutama vuosi ikäeroa, mutta itse olen varhain rapistunut ja miesystävä taas on säilynyt niin poikamaisena"

Meillä on sama ja aikanaan tilannekin juuri se että mies näytti ikäistään nuoremmalta ja minä vanhemmalta. Mutta nyt kun ollaan viisikymppisiä, osat ovat kääntyneet. Minä en enää ole ollenkaan suhtessa ikään niin vanhan näköinen vaan aika saman näköinen kuin 10-15 vuotta sitten. Mies taas on ihan ikäisensä näköinen (ja saa ollakin). Joten ei se vältytämättä säily tuo ero ikuisesti ja voi kääntyä toisinkin päin.

Vierailija
19/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilusti nuorempi mies, ja nyt kun meikäläisellä väkisinkin 40+ -vuotiaana alkaa ikä näkymään, niin kyllä häiritsee. Mieheni vieläpä näyttää ikäistään nuoremmalta, ja häntä taas tämä häiritsee :D Muutama vuosi sitten ikä ei vielä ollut ongelma juuri lainkaan. Ja sosiaalisesti tämä nimenomaan häiritsee, selvästi jotkut saattaa katsella ja arvioida meitä, että olemmeko pari vai mikä on suhteemme.

Vierailija
20/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä, sä pääset 8-10 vuotta aikaisemmin eläkkeelle voit sitten makoilla kotona, saat ns omaa aikaa voit käydä vaikka päivätansseissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme