Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla nuorempi mies... Häiritseekö teitä

Vierailija
26.10.2023 |

Että näytätte vanhemmalta kuin miehenne?

Ei pitäis häiritä, mutta itselläni tuore suhde jossa mies 37 ja minä 45, ja mä vähän mietin vielä tätä ikäeroasiaa. 

Itselläni näkyy jo iän tuomia merkkejä kasvoissa joista kriiseilen, ja miesystäväni taas näyttää vielä ikäistään nuoremmalta, arvioin hänet ekan kerran nähtyäni noin 30-vuotiaaksi.

Häntä ei tunnu haittaavan ikäeromme yhtään ja kehuu ulkonäköäni, mutta itseä jotenkin häiritsee, kuvittelen ihmisten pitävän minua puumana tai pahimmillaan mieheni äitinä! 

Lisäksi häiritsee miehen tapa ylistää sitä että olen vanhempi, selkeästi kuvittelee että osaan kaikenlaisia asioita joita hän ei osaa. Kehuu kuinka olen fiksu ja viisas ja että ihailee että multa "löytyy elämänkokemusta". Vaikka sanookin nämä vilpittömästi, itselleni tulee näistä jotenkin vaan vanha olo. Enkä nyt tiedä olenko oppinut mitään lisää siitä, kun itse olin 37? Tuskin. 

Kommentit (25)

21/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus suomalainen huonon itseluottamuksen omaava yksilö. 

Tän takii monet lähtee etelään 

Vierailija
22/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella 50v täyttäneellä naisella pitäisi olla oma toyboy. Tähän luotan kun Tinderissä haen hyvällä sixpackilla vain yli 50v naisia, enkä mitään prinsessoja.  Ja vientiä on! Ehkä siinä on jotain fetisismiä, kun ne löysät läskit estottomassa kaiken kokeneessa varressa vaan niin kiihottaa. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tosiaan yksikään varttunut nainen ei enää hae ikäistään miestä vaan aina nuorempaa. Siitä on tullut oikein puumasovellus. Ei ihmekään, että käyttäjämäärät ovat romahtaneet ja siellä joutuvat tuomaan uusia ominaisuuksia kuten sen, että äiti tulee mukaan kontrolloimaan ettei puumat syö poikia.

Vierailija
24/25 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 39v. Ja mieheni 31v. Ollaan oltu usiampi vuosi jo yhdessä ja hyvin menee. Ollaan toistemme parhaat kaverit ja kemiat kohtaa todella hyvin.

Suhteen alussa kriiseilin ikäni kanssa, kun olen miestäni vanhempi, mutta se menee ohi ajallaan. Joidenki ulkopuolisten "puuma" vitsit harmittaa, mutta onneks niitä harvoin kuulee. Tämähän on meidän elämää eikä pitäisi kuulua kellekkään muulle. Aikuisia ihmisiä ollaan molemmat.

Vierailija
25/25 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häiritse mikään, meil on kivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän