Onko tällainen naisten mielestä ihannevartalo miehellä?
Vai ovatko reisilihakset suhteessa liian pienet? Oon aina ajatellut, että naiset on miehessä kiinnostuneempia enemmän yläkropasta kuin jaloista tai takapuolesta, niin ei ole ollut motivaatiota treenata yhtä paljon alakertaa.
Kommentit (27)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Liian lihaksikas ylävartalo mun makuun. Jalat on ok.
Samaa mieltä. Ylävartalo yök, muuten menettelee. Tykkään kyllä treenatusta ylävartalostakin mutta rajansa kaikella.
Treenatut pakarat on miehellä nam, eli kannattaa todellakin treenata niitäkin.
Kyllä, pakaratreeni ja normaalipaino (= kapea vyötärö) ne tärkeimmät. En tiedä mistä tulee ajatus että naisia kiinnostaa yläkroppa?
Naiset tykkäävät pyykkilautavatsasta, treenatuista rintalihaksista ja voimakkaista käsivarsista... miehen selän ja hartioiden kuuluu olla leveät...
Tuossa taitaa kyllä myös olla yläviistosta otettu kuva, niin vähän vääristää mittasuhteita; jalat näyttää tosi pieneltä verrattuna ylävartaloon.
Omaan makuuni ylävartalo on liian lihaksikas, mutta toisaalta timmi kroppa kertoo siitä että elämänhallinta on kunnossa. Itse eniten kiinnitän huomiota ryhtiin ja liikkumiseen, en niinkään lihasten kokoon. Jos joku on lihaksikas mutta liikkuu kankeasti, ei kokonaisuus näytä minusta hyvältä.
Sellainen ”pikkuisen lihaksikas” joka puolelta on paras. Eli ei mikään supertreenattu. Mutta makuja on monia.
Ei näyttänyt erityisen pitkältä. Hieman liikaa lihasta omaan makuun mutta lähellä. Jos ei kasvoja siis lasketa/partaa/hiuksia.
Kyllä, pakaratreeni ja normaalipaino (= kapea vyötärö) ne tärkeimmät. En tiedä mistä tulee ajatus että naisia kiinnostaa yläkroppa?