Miltä se tuntuu olla isorintainen nainen?
Kommentit (34)
Ei, oli niin häiritsevää, että leikkautin rinnat pienemmiksi, elämäni paras päätös, ja C on just sopiva, on sopusuhtaisen näköinen.
Kysymys on tyhmä, rinnat on vain rinnat.
Vierailija wrote:
Il mi ann e tt u
Stanan VASIKKA!!
Miltä tuntuu olla matalaälyinen mies? Koska olet mies, ei kukaan nainen kysyisi tuota kysymystä.
Oliko huono päivä? Oletko ollut ulkona? Oletko tavannut ketään tänään? Soita vaikka äidillesi tai isällesi.
Tuntuu ärsyttävältä. Ei todellakaan voimaannuttavaa. Isot rinnat on epäkäytännölliset ja aiheuttaa niska-hartiaseudun kipua. Toivon mukaan rinnat pienenee kunnolla laihtumisen myötä. Vaikka olihan ne aika isot normaalipainoisenakin.
Vierailija wrote:
Olen parempi kuin joku näädännokkatisuinen lauta nainen.
Lautanainen on yhdyssana. Isot rinnat ovat auttaneet sinua elämässäsi eteenpäin ilman, että olisit joutunut käyttämään aivojasi tai opettelemaan kirjoitustaidon.
Vierailija wrote:
Kysymys on tyhmä, rinnat on vain rinnat.
Olet täysi idiootti
Vierailija wrote:
Miltä tuntuu olla matalaälyinen mies? Koska olet mies, ei kukaan nainen kysyisi tuota kysymystä.
Miksi sukupuolitat? Voi harmi, kun olet pienitissinen katkera.
Ihan kamalaa kun ne rinnan aluset alkavat hautumaan ja sientä pukkaamaan. Ne rinnan aluset ovat koko lopun ikää ihan kamala riesa ja versinkin helteillä. Kaikki helttojen aluset alkavat oireilemaan heti välittömästi mitä lämpimämpi ilma. Apteekin aineisiin menee rahaa aika paljon.
Vierailija wrote:
Tuntuu ärsyttävältä. Ei todellakaan voimaannuttavaa. Isot rinnat on epäkäytännölliset ja aiheuttaa niska-hartiaseudun kipua. Toivon mukaan rinnat pienenee kunnolla laihtumisen myötä. Vaikka olihan ne aika isot normaalipainoisenakin.
Aivan kamalat ja liivejä täytyy pitää yölläkin ja haluaisin poistatuttaa ne mutta kun pelkään itseni silpomista.
Isot rinnat ovat ihanat ❤️ Ihan uskomattoman seksikäs olo koko ajan. Nam.
T. 65G
Mua säälittää naiset jotka marisee tisseistään. Luoja on ollut teille antelias, ja te vain marisette :(
Isot rinnat on i-ha-nat. Toki omani ovat hyvänmuotoiset ja ryhdikkäät, kaikilla ei ehkä ole.
Ikävältä. Mun rinnat ovat tosi roikkuvat, eli eivät ole mitkään kuumat p*rnopallot vaan mummomaiset eivätkä viehätä ketään. Siihen lisänä kaikki selkäkivut, hankaluus löytää istuvia liivejä ym.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aivan kamalat ja liivejä täytyy pitää yölläkin ja haluaisin poistatuttaa ne mutta kun pelkään itseni silpomista.
No en mä ainakaan käytä yöllä liivejä.
Sama täällä, taiveihottumaa rintojen alla, eikä parane. Muuten elämä isorintaisena on ihan ok, mitä nyt rintaliivit ovat kalliita.
Vierailija wrote:
Sama täällä, taiveihottumaa rintojen alla, eikä parane. Muuten elämä isorintaisena on ihan ok, mitä nyt rintaliivit ovat kalliita.
Leikkaa vanhasta lakanasta kangassuikalaleita ja laita ne rintojen alle. Ei ole iho vasten ihoa.
Tykkään erityisesti hyppiä hyppynarulla ilman liivejä.
Olen parempi kuin joku näädännokkatisuinen lauta nainen.