Miltä se tuntuu olla isorintainen nainen?
Kommentit (34)
Vierailija wrote:
Isot rinnat ovat ihanat ❤️ Ihan uskomattoman seksikäs olo koko ajan. Nam.
T. 65G
Ihanaa, että osaat nauttia miestisseistäsi!
https://boomba.club/uploads/posts/2022-05/1653241889_36-boomba-club-p-v…
Kultsi, mehän sovittiin, ettet enää kysele höpäjä täällä :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen parempi kuin joku näädännokkatisuinen lauta nainen.
Lautanainen on yhdyssana. Isot rinnat ovat auttaneet sinua elämässäsi eteenpäin ilman, että olisit joutunut käyttämään aivojasi tai opettelemaan kirjoitustaidon.
Sana "lauta" on tässä yhteydessä adjektiivi ja nainen on se substantiivi. Eli ei kirjoiteta yhteen. Vai kirjoitatko sinä yhteen esim. "nuorinainen" "vaaleanainen" jne. Lautanainen puolestaan voisi olla vaikka raksalla entisen lautapojan sijaan.
T. toinen isorintainen nainen
Ei tässä olossa juuri hurraamista ole. Sopivia ja myös mukavia liivejä on jokseenkin mahdotonta löytää ja nuo tuntuvat olevan aina enemmän tai vähemmän tiellä. Nukkuessa niille pitäisi olla oma tyyny. En minäkään nuorempana käyttänyt yöllä liivejä, mutta nyt käytän.
Oli ne minullakin ihanan kiinteät ja komeat, noin 30 vuotta sitten. Jos teitä kiinnostaa se, mitä miehet niistä pitivät niin en eläessäni ole tavannut kuin yhden miehen, joka oli niihin suunnattoman ihastunut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lautanainen on yhdyssana. Isot rinnat ovat auttaneet sinua elämässäsi eteenpäin ilman, että olisit joutunut käyttämään aivojasi tai opettelemaan kirjoitustaidon.
Lautanainen on nykyään rakennuksen apuhenkilö.
Idiootit junttimiehet kuolaa isoja tissejä. Sivistynyt mies tykkää pienistä sievistä tisukoista.
Vierailija wrote:
Ei tässä olossa juuri hurraamista ole. Sopivia ja myös mukavia liivejä on jokseenkin mahdotonta löytää ja nuo tuntuvat olevan aina enemmän tai vähemmän tiellä. Nukkuessa niille pitäisi olla oma tyyny. En minäkään nuorempana käyttänyt yöllä liivejä, mutta nyt käytän.
Oli ne minullakin ihanan kiinteät ja komeat, noin 30 vuotta sitten. Jos teitä kiinnostaa se, mitä miehet niistä pitivät niin en eläessäni ole tavannut kuin yhden miehen, joka oli niihin suunnattoman ihastunut.
No mun naisystävä kyllä tykkää mun tisseistä.
Vierailija wrote:
Ihan kamalaa kun ne rinnan aluset alkavat hautumaan ja sientä pukkaamaan. Ne rinnan aluset ovat koko lopun ikää ihan kamala riesa ja versinkin helteillä. Kaikki helttojen aluset alkavat oireilemaan heti välittömästi mitä lämpimämpi ilma. Apteekin aineisiin menee rahaa aika paljon.
Laita rinnan joku kangasrätti. Vaikka pieni sukka tai leikkaa kaistale vanhasta pyyhkeestä. Hikoilu vähenee ja sekin hiki mitä tulee, päätyy siihen kankaaseen eikä jää ihoa ärsyttämään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Uskotko tosissaan kirjoittajaa naiseksi :D Äly hoi!
Oon niin tottunut isoihin rintoihini, ettei ne häiritse, ei niihin kiinnitä oikeastaan huomiota. Ei ole selkäkipuja tms. Miehet ovat kyllä tykänneet kovasti aina. En leikkauttaisi, koska tiedän tuttavapiiristä myös epäonnistuneita leikkauksia, haavoja, jotka eivät kunnolla parane.
Vierailija wrote:
Ikävältä. Mun rinnat ovat tosi roikkuvat, eli eivät ole mitkään kuumat p*rnopallot vaan mummomaiset eivätkä viehätä ketään. Siihen lisänä kaikki selkäkivut, hankaluus löytää istuvia liivejä ym.
Mutta hyvin suuret ja riippuvat rinnathan ovat kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Joten kaikki maailman miehet pitävät sinua varmasti todellisena kaunottarena ja feminiinisenä jumalattarena viehkeänä kuin aamukasteinen kukkaketo!
Hirveää oli. Ihan paras teko oli, kun kävin pienentämässä ne. Nyt olen voimaantunut. Lähti tuska, epämukavuus ja pihtarimies. Tilalle tuli liikkuvuus, liivittömyys ja ihana mies.
Vierailija wrote:
Oon niin tottunut isoihin rintoihini, ettei ne häiritse, ei niihin kiinnitä oikeastaan huomiota. Ei ole selkäkipuja tms. Miehet ovat kyllä tykänneet kovasti aina. En leikkauttaisi, koska tiedän tuttavapiiristä myös epäonnistuneita leikkauksia, haavoja, jotka eivät kunnolla parane.
Sama mulla. Olisi kauhea ajatus leikellä itseä. Oon lähes 50 vuotta rintojeni kanssa elänyt, eikä kiinnosta yhtään, mitä joku random tyyppi niistä ajattelee. Ite en itseäni suostu enää inhoamaan, vaan arvostan tätä kroppaa. Vähän häiritsee, mihin tyyliin ihmiset puhuu kehostaan.
Ihan ahterista. Olen miettinyt monta kertaa pienennysleikkausta mutta en halua itseäni silpoa.