Miksi miehiä kiinnostaa naisen takapuolijutut?
Jumala rakensi naisille rinnat ja synnytinelimen miehiä varten, eikä mitään peppua
Kommentit (53)
https://boomba.club/uploads/posts/2022-05/1653241889_36-boomba-club-p-v…
Kultsi, mitä sä taas höpiset täällä :)
Jotta nainen sopivine takapuolineen voisi istua naamalleni
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Perz on monilla naisilla kaunis ja kiihottava.
Yäk joku ruma haiseva per se. 🤢
Jahve voisi luoda tulpan perseeseen lisääntymisen ajaksi
Vierailija wrote:
En halua enää seksiä koska lähes kaikki vonkaa kakkosta.en pysty rentoutua koska pelkään että koska se vonkaaminen alkaa.
Mistä oikein löydät niitä miehiä? Minulla ollut ehkä n. 50 kumppania elämäni aikana ja vain ehkä 3 on ehdottanut peppujuttuja, suurimmalla osalla ei mitään mielenkiintoa sellaiseen.
Voisin tehdä vätöskirjan naisen pepusta, Sen muodoista, keinunnasta, syvänteistä ja ulokkeista. Ja sitten päästäisiin sisäisiin ominaisuuksiin.
Rinnat voi unohtaa, ne on vauvoja varten
Vierailija wrote:
Olet ap oikeassa. Tosin rinnat on lapsen ruokkimista varten, ei miehen kiihottamiseen.
Rinnoilla on molempi tehtävä.
Kumpi muuten oli ensin, vauva vai seksi?
Typerää naisten esineellistämistä.
Miehet ja naiset pitävät erotiikasta, ei se oo esineellistämistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En halua enää seksiä koska lähes kaikki vonkaa kakkosta.en pysty rentoutua koska pelkään että koska se vonkaaminen alkaa.
Mistä oikein löydät niitä miehiä? Minulla ollut ehkä n. 50 kumppania elämäni aikana ja vain ehkä 3 on ehdottanut peppujuttuja, suurimmalla osalla ei mitään mielenkiintoa sellaiseen.
Naisia n. 30 ja kaksi on halunnut.
Itse en tykkää, ei oo mun juttu.
Voisko joku nainen selittää mitä ne on ne naisten takapuolijutut.
He nauttivat seksistä miesystäviensä kanssa eivätkä käsitä, ettei naisilla ole prostataa.
Itse ainakin saan 10 kertaa vahvemman orgasmin peppuseksin aikana kuin pelkän vaginaseksin.
N38