Kuka tahansa hoikka, nuorehko ja ok näköinen nainen on supersuosittu
Tämä pitää mielestäni paikkansa.
Tunnen naisia jotka ovat masentuneita, vailla suuntaa elämässä. Tunnen aspergerin jollla ei ole ainuttakaan omaa kaveria. Täysin veemäisen naisen joka haukkuu miestään kaikesta. Useammankin tuuliviirin jotka muuttavat mieltään linjalla erämökki-kaupunkiasunto yhdessä päivässä, ja miehen on seurattava mukana, paitsi jos mieli muuttuu tässäkin asiassa.
Kaikkia yhdistää kolme tekijää. He ovat hoikkia, alle 35v ja ok näköisiä. Muuta ei vaadita. Mies löytyy sormia napsauttamalla ilman omaa aktiivisuutta. Eikä vain mies, vaan mukava ja elämässä mukana oleva kivannäköinen ja sosiaalinen mies. Ainoa keino välttää tällaisen miehen löytyminen on se jos nainen sattuu rakastamaan k*sipäitä.
Voin sanoa että miehenä tuo ei todellakaan riittäisi.
Kommentit (91)
Eivät nuo ominaaisuudet riitä tekemään naisesta suosittua tai haluttua kumppaniehdokasta. Ehkä seksiseuraksi kelpaa, ehkä ei sitäkään
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei pidä paikkansa.
Ei välttämättä kirjaimellisesti, mutta ei ole kaukana totuudesta.
Se on sitten eri asia jos pitää saada pitkä ja komea mies, menestynyt mies, tai jos yksinkertaisesti syttyy vain huonoista miehistä.
Hämmästyttää, Miksi rummutat tuon miehen saamista; kai nyt nuorilla naisilla enemmän tai vähemmän hoikilla tai paremmin riippumatta lainkaan heidän kroppansa mallista on muitakin haaveita ja unelmia kuin päällimmäisenä mielessä, että miten saada itselle n.n mies.
Uskovainen mies
Totta kai, koska parisuhteen saaminen on itsestäänselvyys.
Kenelle? S
Mitä ihmettä sinä hupatat?
Olet siis sitä mieltä, että ulkonäkö tekee ihmisestä pinnallisen? "Sellainen ja sellainen nainen ei kelpaa sellaiselle ja tällaiselle miehelle", mitä veettua sun päässä liikkuu?? Joku pikkumiehen syndrooma? Hoikka kaunis nainen antanut sulle pakit joskus ja ihan siitä sitten päättelit ettei lyhyet pulleat miehet kelpaa?
Missä sun itseluottamus on??
Oon 191 pitkä ja 96 kiloinen normi ukko,mutta ei se ulkonäkö määrittele ihmistä oikeasti yhtään mitenkään tai luo jotain kummallista jumal asemaa jossa valitaan kelpaako tuon tai tämän mallinen nainen tai se mitä työkseen tekee tai on tekemättä..no ehkä tajusit pointin kuitenkin? Eli sen, ettei ulkonäkö tee ihmisestä pinnallista,eikä laskelmoivaa.
Joten sun päätelmäsi kusee ihan ja täysin,mutta kertoo sinusta sen,että olet pinnallinen tyyppi ja alitat monen "rumankin" naisen kriteerit ihan jo pelkästään sillä. Rohkeutta,kyllä se siitä lähtee..*wirn*
Ei se oo pojat niin justiinsa ja kilon päälle,tärkeintä on ettei ole yyhhoo.
Outo aloitus. Kukin valitsee itse kumppaninsa, ja kyllä se nyt väkisinkin omaa aktiivisuutta vaatii, että löytää kumppanin ihan sukupuolesta riippumatta. Ja naiset tekevät nykyään ihan samalla tavalla keskustelunavauksia kuin miehetkin. Itse tunnen montakin nuorehkoa, hoikkaa sinkkunaista. Eivät ole löytäneet ketään ja syitä on varmasti monia. Mutta turha väittää, että pelkällä hoikkuudella parisuhde löytyisi. Kyllä se nyt yleensä vaatii, että on luotettava, uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, positiivinen, älykäs jne. Jos nämä asiat ovat kunnossa, niin ei varmaankaan haittaa, vaikka kumppani olisi vähän hiljaisempi, tai välillä vaihtaisi kaupungista vauhdikkaasti mökille.
Minkä naiset sille voi, jos miehet ovat valmiita ottamaan kenet vaan? Parisuhde on lähes aina hyvä diili miehelle (lähes minkälaisen naisen kanssa vaan), koska se nostaa elämänlaatua ja elinikää. Naiselle päinvastoin, siksi naiset ehkä vaativat mieheltä enemmän.
Vierailija wrote:
No en itse ollut nuorena millään tavalla suosittu enkä haluttu, vaikka olin hoikka perusnätti tyttö. Tosin silloin oli lähestulkoon kaikki muutkin hoikkia. Ehkäpä nykyään se riittää?
Ei tosiaankaan riitä.
Tyttäreni on yksinäinen ja sosiaalisesta elämästä syrjäytynyt, vaikka on hoikka, nätti sekä kiltti ja ystävällinen luonne.
Minä olen hoikka enkä ole ikinä saanut miestä, pikemminkin olen miehille täysin ilmaa. Sen sijaan en tiedä yhtään ylipainoista naista kenellä ei olisi miestä.
Miksi naisille on niin kovin vaikeaa myöntää ja hyväksyä että hoikkuus on miehistä puoleensavetävää?
Jokaista hoikkaa ok-näköistä naista tavoittelevat tuhannet miehet.
Vierailija wrote:
Miksi naisille on niin kovin vaikeaa myöntää ja hyväksyä että hoikkuus on miehistä puoleensavetävää?
Miksi jankkaat?
Mistä tiedät komnentoijan sukupuolen, jos hän sitä ei ole kertonut?
T: mies 52v
No itse olen suhteellisen suosittu, vaikka olen kokoluokkaa BBW. Kyllä viehättävyyteen vaikuttaa paljon muutkin tekijät kuin vain paino. Sitä en toki kiistä, etteikö olisi suosiota triplasti enemmän, jos olisin pienempi.
No, jos katsoo esim. alastonsuomea niin, jokainen naispuolinen saa niin paljon huomiota, kuin ikinä haluaa.
Ja saa vielä valikoida parhaat päältä, jos haluaa oikeasti seuraa. Ei tarvitse tyytyä keskinkertaisiin miehiin. Se on kysynnän ja tarjonnan laki.
Naiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtää tämän ja heillä on vara myös tylyttää ja v_ttuilla miehille.
Halukas nainen saa mitä ikinä toivookaan oli hoikka tai pyöreämpi. Ihan turha valittaa naisena, ei tarvitse, kuin tehdä profiili ihan minne tahansa. Miehiä riittää.
Vierailija wrote:
No, jos katsoo esim. alastonsuomea niin, jokainen naispuolinen saa niin paljon huomiota, kuin ikinä haluaa.
Ja saa vielä valikoida parhaat päältä, jos haluaa oikeasti seuraa. Ei tarvitse tyytyä keskinkertaisiin miehiin. Se on kysynnän ja tarjonnan laki.
Naiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtää tämän ja heillä on vara myös tylyttää ja v_ttuilla miehille.
Halukas nainen saa mitä ikinä toivookaan oli hoikka tai pyöreämpi. Ihan turha valittaa naisena, ei tarvitse, kuin tehdä profiili ihan minne tahansa. Miehiä riittää.
Laatumiehet pörräävät alastonsuomi-sivustolla?
Minkäs sille voi, jos miehet eivät tuon enempää vaadi. En ainakaan minä voi heteronaisena mitään sille, minkälaiset naiset saavat miehiä tai ovat suosittuja. Jos vittumaiset, masentuneet tai epäsosiaaliset aspergernaiset ovat halutttuja, niin se on miesten syy. Jokainen saa itse päättää parisuhdekriteerinsä, ja jos miesten kohdalla ainoat kriteerit ovat hoikkuus, nuoruus ja ok ulkonäkö, niin sitten ne ovat heidän (ainoat) prioriteettinsa.
Vierailija wrote:
En usko, että tämä on kenellekään epäselvää. Ei se lihavuus miehiäkään nimittäin paremman näköiseksi tee.
Heh. Olen pienimmilläni ollut kokoa 165cm ja 47kg. Ja ihan perusnätti nyt ainakin.
Mutta olin jo tuolloin (olin silloin parikymppinen) miehille ilmaa, joskus tietty joku minusta kiinnostui, mutten kyllä mikään "supersuosittu" ole ollut ikinä. Siis sellainen, jolle niitä treffikutsuja etsimättä tulisi.
Mutta missä ne naiset ovat? Yritin netistä löytää ja nyt olen selannut yli 3000 ilmoitus, eikä vielä ole tullut yhtään kaunista hoikkaa vastaan.
Vierailija wrote:
Minä olen hoikka enkä ole ikinä saanut miestä, pikemminkin olen miehille täysin ilmaa. Sen sijaan en tiedä yhtään ylipainoista naista kenellä ei olisi miestä.
Todennäköisesti et ole kovin hyvännäköinen, vaikka hoikka oletkin.
Aloituksesta huokuva aggressiivinen katkeruus kertoo että autisti siellä taas availee ääntään ja aloittaa päivän katkeruusmaratoonia. Täällä ymmärtää mitä tarkoittaa autistien "oikeudentunto". Se tarkoittaa sitä että itketään maailman tappiin ja 100% hyödyttömästi nallekarkkien tasajaosta asioissa joissa nallekarkit eivät tule koskaan menemään tasan. Ja lisäksi syytetään just sitä joka on asiaan syytön. Naiset ei voi yhtään mitään sille jos miehet heitä piirittää ja huolii ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella. Enpä ole nähnyt autisteja kuitenkaan kampanjoimassa lihavien naisten munansaannin puolesta, pikemminkin päinvastoin. Ilmeisesti oikeudentunto on hyvin valikoivaa eikä autisti vaadi itseltään samaa kuin itkunsa kohteilta.
Vierailija wrote:
En ukso tuohon väitteeseesi, että vain hoikkuus tekisi nuoresta naisesta suositun. - Aattelen, että liiallisella hoikkuuden korostamaisella ja alleviivaamisella ja sen kritiikittömällä liittämisellä siihen että hoikuudeen kautta (sinusta) tulee susoittu ja pidetty saadaan ikävämmässä tapauksessa vain syömishäiriöistä kärsiviä naisia. Kohtuus kaikessa.
Uskovainen mies
En minäkään siihen pelkästään usko, mutta uskon kyllä, että massiivinen tänä päivänä näyttäytyvä lihavuus vaikuttaa viehättyvyyteen tai vetovoimaan tai mikä se tekijä sitten onkin. Ja jos puolisoa etsii, ihminen rekisteröi osittain tietämättään lukuisia juttuja toisesta osapuolesta. Lihavuus kertoo usein hallinnan menetyksestä, välinpitämättömyydestä, masennuksesta ym. ja nykyään myös tiedetään, että se joissakin tapauksessa vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Lihavuus ei johdu aina sairaudesta niinkuin täällä oli hiljattain keskustelunaihe. mutta toki ihmisessä on paljon muitakin ominaisuuksia.
Uskovainen nainen
Niin? tavisnaisilla on enemmän kysyntää kuin tavismiehillä. Miksi ihmeessä siitä pitää kiukutella?