Tullaanko sinua iskemään julkisilla paikoilla?
Minua tullaan, olen vanha ja ylipainoinenkin. Haluaisin olla rauhassa. Kotona on jo mies.
Kommentit (51)
Isku leukaan eteen ja taakse. Hieman karatea
Vierailija wrote:
Ei ikinä.
N42
Ei niin. Ei ennen, eikä nyt.
N44
Palstan ansiosta tiedän nykyään olevani kaikin puolin vastenmielisen näköinen, koska kuulema jo ihan tavallisen näköisiäkin naisia pyydellään jatkuvasti treffeille ruokakaupassa, kirjastossa, kuntosalilla, lenkillä jne, jonka takia ei ikinä tarvitse edes miettiä deittiappeja.
Minua ei ole koskaan pyydetty, aloitteet sihteisiinkin olen tehnyt itse, ja saanut sitten perässävedettävän suhteen, jossa minulla ei niin väliä. Deittiappissa tulee mätsejä, mutta ei keskustelun aloituksia, jotka vasta lasken oikeaksi kiinnostukseksi.
Vierailija wrote:
Ei minua kukaan ole koskaan yrittänyt iskeä (paitsi joku epätoivoinen humalainen joskus nuoruudessa, valomerkin aikoihin kun on ensin kaikkia muita yrittänyt)
mutta kaikenlaiset ihmiset pysähtyvät kyllä aika usein juttelemaan kanssani
Sama, mulle tullaan herkästi höpöttelemään, varsinkin vanhemmat ihmiset. Mutta ei mua ikinä yksikään mies ole yrittänyt iskeä. Joskus joku on alennusten toivossa yrittänyt lirkutella, mutta kiinnostus on kyllä jäänyt tasan siihen.
Huomiota saan paljon miehiltä, mutta en näytä helpolta tai saatavilla olevalta, joten ei ole koskaan tultu.
Muutaman kerran naiset ovat tulleet iskemään katuarjessa. Bussissa, bussipysäkillä, Kallion kadulla ja ruokakaupassa. Kerran itse iskin feissarin kun tuli lappujaan tyrkyttämään.
Kyllä tullaan. Olin Lidlissä kaupassa kun tuntematon mies pysäytti ja kehui vartaloani että vartalostani näkee että urheilen, kehui kauniiksi ja kysyi olenko vapaa ja lähdenkö treffeille.
Myös oma PT valmentajani pyysi minua treffeille.
Bussipysäkillä mies yritti iskeä. Baarissa kaksi miestä alkoi tappelemaan kuka saa tarjota minulle drinkin. Saan myös usein kehuja ulkonäöstäni.
Töissä minua kutsuttiin Marilyniksi.
olen 48 vuotias ja edelleen miehet lähestyy ja yrittää iskeä. Olin Tinder deiteillä rikkaan juristin kanssa joka tarjosi pitkän kaavan mukaisen illallisen Kämpissö. Olisi halunut minusta edustuspuolison, en kiinnostunut. Olen myös deittaillut rikasta pankkiiria.
Baareissa en voi käydä kun en saa siellä olla rauhassa.
Onko kaupungin pääväylä riittävän julkinen paikka?
Nuori, kotimainen mies valkoisessa Bemarissa.
N 58
Kyllä, mutta osaan voimankäyttökurssin myötä iskeä takaisin.
Usein huomaan, että itsetunto-ongelmista kärsivät naiset varsinkin nuoret naiset saattavat pyrkiä hajottamaan toisten parisuhteita. He idealisoivat toisen osapuolen ja näkevät hänet taivaallisena olentona, erityisesti jos miehen puoliso on ulkoisesti upea. Tässä vaiheessa sinkkunainen saattaa kuvitella, että onnistuessaan viemään varatun miehen itselleen, hän voittaa ja on parempi kuin miehen nykyinen kumppani. Tämä käytös näyttää olevan yleisempää nuorempien naisten keskuudessa.
Ei minua kukaan ole koskaan yrittänyt iskeä (paitsi joku epätoivoinen humalainen joskus nuoruudessa, valomerkin aikoihin kun on ensin kaikkia muita yrittänyt)
mutta kaikenlaiset ihmiset pysähtyvät kyllä aika usein juttelemaan kanssani