Tullaanko sinua iskemään julkisilla paikoilla?
Minua tullaan, olen vanha ja ylipainoinenkin. Haluaisin olla rauhassa. Kotona on jo mies.
Kommentit (51)
Ei tulla. Ei tultu nuorenakaan. Törkeyksien huutelijoita ja seuraajia en laske iskemiseksi, ne ovat olleet vain ahdistelijoita. No, onneksi enää vanhana ei ole niitäkään.
Suomalaiset luulee,että heti ollaan iskemässä jos tullaan juttelemaan.
Minuakin katsotaan usein mutta ei kukaan oikein uskalla juttusille koskaan
Vierailija wrote:
Miten voisi muuttua vähemmän lähestyttäväksi? En kaipaa seuraa.
Tota mietin itsekin. Käyn sauvakävelyllä isossa puistossa (ulkomailla) ja jatkuvasti löytyy joku joka rupee kävelemään vieressäni ja haastelee niitä näitä ja lopulta kysyy, lähteekö signora kävelyn jälkeen kahvibaariin seuraksi. Tämä aamulla klo 8-9 aikoihin. Vuosia samaa. Olen kyllä uljas ja komee nainen mutta kun olen jo 70 vee ylittänyt eikä kiinnosta papparat ja lesket tippaakaan. En kaipaa ja ihmettelen noitten miekkosten meininkejä jatkuvasti edelleenkin. Oisko se kuitenkin totta, että ne putkiaivot ovat olemassa.
Vierailija wrote:
Suomalaiset luulee,että heti ollaan iskemässä jos tullaan juttelemaan.
Kyllä ovat tehneet suoria ehdotuksiakin.
Nuorempana enemmän, nykyään vähemmän, mutta ei siitä nyt niin kauan ole kun pyydettiin treffeille, kysyjänä nuori mies, mikä kyllä yllätti.
Enpä kyllä muista, että olisi 55 vuoteen kukaan osoittanut mitään mielenkiintoa.
Tai sitten olen niin tomppeli, etten ole huomannut.
M55
Kyllä. Viimeksi kuntosalilla kysyttiin lähdenkö kahville. Lähdin.
N51
Kyllä miehet alkaa juttelee. Ehdottelee kahville lähtöä. Kai ne etsii uusia kavereita😊
Ennen tultiin. Nykyään varmaan näytän niin paljon pienen vauvan väsyneeltä äidiltä, että karkoitan kaikki sinkkumiehet ympäriltäni. Ei sinänsä haittaa yhtään kun en kenenkään huomiota todellakaan kaipaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä kerran kesässä joku mies tulee juttelemaan julkisella paikalla kuten puistossa tms. Ei haittaa yhtään, kivoja on kaikki olleet. Viimeksi istuksin tällaisen kanssa yli tunnin.
Ei muakaan juttelu haittaisi. Mutta esim. viimeisin yritti kutsua luokseen drinkille ja jankkasi vielä, kun olin kieltäytynyt.
Ap.
Vuohipaimenet yrittävät kaikkia iästä ja koosta riippumatta. T. Faktatoimisto
Alle 25v joitakin kertoja. Nyt yli 60 kerran,pari. Mies.
Varokaa susia lampaiden vaatteissa. Tekeyttävät miellyttäviksi, ajatiksissa ken ties mikä. Pari kertaa olen sanonit, rttä kutzun poliisin. On aina kiire tullut. Törkeää reviirille tunkeuttumista. Pelkäävät, mutta yrittävät silti. Mielenrauhan rikkojat.
Kotikaupunkiini on ilmestynyt paljon tummia miehiä sekä itämailta että Afrikan suunnilta. Ovat kovin innokkaita tuppautumaan yksinään liikkuvan naisen seuraan, ei ole tietenkään pysyvämpi oleskelulupa EU-alueelle mielessä, ehei...
Hätistelen mokomat aina tiehensä, evvk.
Ei oikeastaan koskaan. Ite oon joutunut mieheni iskemään. Mutta hemmetin hyviä miehiä olenkin näin saanut, uskallan suositella. Vuosikausien suhde ihanan ja vielä hyvännäköisen miehen kanssa nyt.
Haluaisitko lähteä taidenäyttelyyn kanssani?
Chad-78