Äitejä Etelä-Pohjanmaa/Pohjois-Satakunta???
Onko täällä muita täältä perämetsästä??? olisi kiva tutustua muihin " lapsellisiin" perheisiin. Onko muita nuoria vanhempia keskusteluissa??
Kommentit (7)
Täälläkin 86 syntyinen äityli vailla ikäistä mamma seuraa.. oma poika on nyt 7.5kk.
Niin jä etelä-pohjanmaalta ollaan aika pieneltä paikkakunnalta.
Täällä päin kun ei ole oikein noita kevereita ku kaikki joko muuttanu pois tai " hylänny" lapsen tulon takia. Ja suurin osa on viel meneviä sinkkuja.
Olisi kiva kyl saada hieman juttu seuraa :)
Mä olen kans e-p:ltä. Mulla myös uudet ystävät hakusessa.
täytän joulukuulla 25v ja mulla on lapset 3.5v ja1v9kk ja kolmannen la syyskuulla.naimisissa olen.
Asun ylistarossa, onko muita äitejä täältä tai läheltä?
mulle saa kans kirjoitella osoitteeseen marruska1982@suomi24.fi.
22v äityli etelä-pohjanmaalta. Minulla on kaksi lasta 1v8kk ja 8kk. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada niin kahvitteluseuraa, kuin lapsille leikkikavereita :) Mailailkaahan rohkeasti, jos vaikkapa satuttaisiin olemaan vielä samalta paikkakunnalta.
lasienkeli00@netti.fi
Etsiskelen kanssa ystäviä, välillä hiukan yksinäisiin päiviin lasten kanssa.. Olen 23 v. kahden lapsen (3v ja 8kk) äiti, eteläpohjanmaalta. Asutaan paikkakunnalla johon muutimme juuri ennen esikoisen syntymää, en tuntenut ketään, eikä vieläkään ole kovin paljon ystäviä.
Kovinkaan moni omista kavereista ei vielä ole pieniin päin...
Joten ota yhteyttä jos kiinnostaa, vaihdetaan vaikka sähköpostiosoitteet!!
Olen 2v 5kk tytön ja 5kk pojan äiti. Olemme vasta muuttaneet Etelä-Pohjanmaalle, josta en entuudestaan tunne ketään. Ystäviä todella kaipailen! Pistäkäähän postia tinkerbell-80@suomi24.fi
Multa on näköjään unohtunu tuo s.posti osoite....
pepukka86@luukku.com
Jos vaikka joku sinne kirjoittelis..... :)
Mä jo luovuin toivota, että täällä on ketään täältä perämetsästä!=) Mun sähkoposti/mese on jazzu86@hotmail.com!