Mitä lihaksia laiminlyötte kuntosalilla?
Kommentit (17)
Naisten rintalihaksia ja peppuja. Ihme huuto alkaa heti jos yritän niitä treenata.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut että kuntosalille mennään treenaamaan eikä laiminlyömään.
Treenaan kyllä muita lihaksia. Käsivarsia aniharvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaan kyllä muita lihaksia. Käsivarsia aniharvoin.
Onko sinulla lasi puoliksi täynnä vai tyhjä?
Alakroppa. En saa voimaa jalkoihin niin ei huvita treenata. Ei hermotu millään. Kuin ruumista yrittäisi saada eloon. Ylävartalon saan nopeasti treenattua näyttävän näköiseksi.
Vatsat jää tekemättä. Ehkä tulee muiden liikkeiden kautta vähän harjoitusta sinnekin.
Kyljet olivat huonolla huomiolla. Heräsin niiden treenaamiseen tässä joku aika sitten.
Monella näkyy jäävän vatsaliikkeet väliin. Miehilläkin pallomaha ja naisilla uimarengas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia
Tunnin treeni menee helposti istuessa ja puhelinta selatessa.
Vierailija kirjoitti:
Alakroppa. En saa voimaa jalkoihin niin ei huvita treenata. Ei hermotu millään. Kuin ruumista yrittäisi saada eloon. Ylävartalon saan nopeasti treenattua näyttävän näköiseksi.
Tee pienemmillä painoilla ja hittaammin. Tee kuin aloittelijan pitäisi tehdä, siitä se lähtee.
En mitään, vaikka ohjelman on kompakti kyykky + mave + ylätalja + penkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pienemmillä painoilla ja hittaammin. Tee kuin aloittelijan pitäisi tehdä, siitä se lähtee.
Ei ole mitään vaikutusta, spagetit on.
En käy salilla, niin vältyn laiminlyönneiltä.
Vinot vatsalihakset. Haluan kapeamman vyötärön, en leveämpää.