Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi jättää molempia lapsiani hoitoon kenellekään yhtäaikaa :(

Vierailija
30.12.2006 |

Niin, eli en siis voi jättää kenellekään meidän 6kk ja 2v lapsia siitä syystä, että tiedän että kukaan ei pärjää niiden kanssa! Tai pärjää ehkä, mutta se tarkoittaa sitä, että vauvaa joutuu pitämään melkein koko ajan sylissä kun se ei viihdy itsekseen ja esikoinen haluaisi että tämä hoitaja (esim. mummo) leikkisi koko ajan hänen kanssaan, ja alkaa ihan kamalaksi (karjuu vaan ym) jos vauvaa pitää sylissä. En siis halua että mummo tai muu joutuu kokemaan täällä sitä samaa vaikeaa arkea mitä minä päivästä toiseen.

Ja kyse olisi silti ihan vain 2-3 tunnin hoidosta JOSKUS, että pääsisin itse vaikka kaupoille. Toinen mummo sanoo aina kun joskus on ollut n. 0.5 tuntia molempien lasten kanssa, että meidän esikoinen suuttuu hänelle kun hän pitää vauvaa, joten siitä syystä ei voi hoitaa molempia yhtäaikaa. Eli en kuvittele tätä ongelmaa.

Miestäkään en raaski arkisin pyytää enää töiden jälkeen katsomaan lapsia pariksi tunniksi, koska se on tosiaan ihan täyttä työtä. Viikonloppuisin taas meillä on usein muuta menoa.

Eli tilanne on oikeasti se että olen loppuunpalanut marttyyri, minulla ei ole koskaan aikaa yhtään, kotonakaan ei ole vuorokaudessa hetkeä etten olisi ainakin toisen lapsen kanssa! ei siis ikinä! Syystä etten usko että kukaan muu pärjäisi näiden lasten kanssa :( ja se mummo joka sano ettei voi hoitaa näitä yhtäaikaa, on ainoa jonka saisimme helpolla tänne kun asuu lähellä. Muiden kanssa ensinnäkin hirveät järjestelyt.

No niin, ei kai tässä ollut mitään pointtia, kunhan valitin :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun viet ne lapset hoitoon, kyllä se mummo tai joku muu niidenkanssa pärjää ihan vallan mainiosti!!

relax mami

Vierailija
22/24 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan osannut toistamiseen raskaaksi tullessani ennustaa, että kuopuksen yksivuotispäivään mennessä olen yksinhuoltaja, ja että esikoisellani on diagnosoitu autismi......

Raskasta on, eikä " mitäs teit toisen lapsen jos et jaksa" -kommentit ainakaan auta asiaa yhtään.

Vierailija:

Olisiko kannattanut miettiä asiaa ennen kun alkaa pykäämään toista lasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhmis ja hänellä on aviomies. Ja mummokin olisi, jos osattaiisiin käyttää...

Vierailija
24/24 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle kunnon ohjeistus aina ennen hoitoon menoa. Miten sinä selviät noiden kahden kanssa? Tuskin olet ainutlaatuinen kuitenkaan. Huvittaa, kun joku väittää, ettei lapselta pääse suihkuun tai pukeutumaan. Ei ole mitään järkeä opettaa lasta siihen, että aina pitää olla jonkun sylissä. Teillä kasvaa kohta toinen täysin viihdytettävä ja leikitettävä pienemmästä.