Miksi miehet arvostelevat naisia?
Naisena en ole ikinä arvostellut tai vihjaillut tai katsonut karsaasti miehen fyysisiä puutteita. Silti olen itse saanut paljon ikävää palautetta ulkonäöstäni, pimpistäni, karvoistani, raskausarvistani - kaikesta, mitä nyt vaan voi arvostella. Ihan kuin en itse tietäisi puutteitani. Myös niiltä miehiltä tullut kritiikkiä, jotka ovat sanoneet rakastavansa minua. Itse en ikinä ole kenenkään ulkonäköä, miehisyyttä tai mieskuntoa kritisoinut sanallakaan. En ole mulkoillut, nauranut, katsonut ikävästi. Sen sijaan olen kehunut, ymmärtänyt, rohkaissut, ylistänyt.
Miksi miehet (yleistäen) katsovat oikeudekseen arvostella? Onko kivaa, kun kumppani alkaa tuntea sinun takia häpeää kehostaan? Kokevatko miehet olevansa jotenkin oikeutettuja arvostelemaan, vaikkeivät itsekään ole lähellekään täydellisiä? Ymmärrättekö, että jos kritisoitte naisten ulkonäköä, meille tulee siitä paineita ja estoja. Ja lopulta seksielämä kärsii tai kuolee. Ainakin rakkaus ja kunnioitus kuolevat.
Varmasti naisetkin tekevät samaa miehiä kohtaan, satuttavat sanoillaan. Olen siitä pahoillani. Itselläni kokemusta vain miehistä. Olen katkera, kun olen saanut niin paljon arvostelua miehiltä, enkä ole tehnyt mitään ansaitakseni sitä. Jos olisin itsekin ilkeä, niin sen kun vaan samalla mitalla takaisin. Mutta kun olen aina ollut lempeä sanoissani ja eleissäni. Nyt ei enää huvita, kun en saa samaa takaisin.
Moni pukee asian niin, että haluaa olla vain rehellinen. Eli vilpittömästi ei tykkää jostain kehossani. En ymmärrä, mitä sillä haetaan, jotain pisteitä rehellisyydestä? Luuleeko tällainen tyyppi, etten itse tiedä puutteitani? Naiset ovat harvinaisen tietoisia kauneusvirheistään, eikä se kritiikki auta mitään. Jos haluatte estoisen naisen, joka ei enää nauti seksistä (sinun kanssasi), niin arvostelkaa toki.
Kiitos teille miehille, jotka ette esitä vaatimuksia ja kritiikkiä naisten ulkonäköä kohtaan. Kai teitäkin on. Itse olen törmännyt ehkä yhteen tai kahteen sellaiseen.
Kommentit (75)
Pitkään kestänyt torjutuksi tuleminen varmaan monet räikeimmistä arvostelijoista katkeroittanut
Vierailija wrote:
Älä viisastele. Tiedät hyvin että olen tuo parjattu nainen jota jatkuvasti haukutaan, ja nimenomaan miehet, siis aivan tuntemattomat, tietävät mitä tunnen ja millainen mun pilluni on. Se on ihan ok toimintaa sinusta?
Sinä tai kuka se jankkaaja onkaan, siis tietää vaimonsa, ja myös minun tunnot ja nautinnot tai onko niitä ollenkaa tai missä on jos on.
Se on todellakin melkoista medion kykyjä osoittavaa.
Ei mulla olis vaan pokkaa kenenkään seksitä mennä mitään väittämään ei.
Eikä muuten , kaikki naisten kirjoitukset tällä ole minun, vaikka en ihmettelekkään ettei naiset niin uskalla enää kirjoitella, kun näin teilataan. Mutta se liene tarkoituskin; naisen suu tukittava.
Älä yritä normalisoida itseäsi muiden kustannuksella. Anna muidenkin elää!
Mulla on herkkiä kohtia pillussani ja tykkään yhdynnästä sekä erityisesti miehen sormista sisälläni. En silti saa orgasmia ilman klitoriksen koskettelua.
Voisitteko te kaksi lopettaa jankkaamisenne?
Kiitos.
Useimmat miehet eivät käsitä tai hahmota omia vikojaan.
Järkyttävän pahalle haiseva kollega: kaikki vanhemmat naiset haisevat pissalle.
Erittäin ruma ja lihava työkaveri: valtaosa naisista on lihavia.
Lähiomainen toiselle lähiomaiselle: oletpa liian lihava. Olihan hän - 48 kiloisena.
Kaameinkin mies näkee peilissä sen palstamiestenn hehkuttaman arvosana kahdeksan (naisten mielestä 1,5).
jne.
Jos julkimoita on uskominen, niin eniten arvosteluja haukkimisia on tullut keski-ikäisiltä tai vanhemmilta katkerilta naisilta.
Vierailija wrote:
Mulla on herkkiä kohtia pillussani ja tykkään yhdynnästä sekä erityisesti miehen sormista sisälläni. En silti saa orgasmia ilman klitoriksen koskettelua.
Kiitos.
Sun mielestäsi siis mies saa haukkua naista miten tahtoo, ja naisen ei kuulu sanoa vastaan. Naisten kuuluisi pitää yhtä, varsinkin, jos olet samaa mieltä sen klitoriksen tarpeellisuudesta.
Tottakai miehen tai miesten pitää saada vapaasti arvostella naisia!
Millaistshan tämän yhden riidankylväjän elämä on palstan ulkopuolella? Olisi kiinnostava tietää.
Vierailija wrote:
Millaistshan tämän yhden riidankylväjän elämä on palstan ulkopuolella? Olisi kiinnostava tietää.
Lienee täysin samanlaista. Ihan avohoitopotilashan tuo on.
Olisi kiinnostavaa tietää, mistä tuo kaikki negatiivisuus ja miesten dissaaminen oikein kumpuaa. Onkohan sitä vedetty kuivalla kakkoseen ilman lupaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olisi kiinnostavaa tietää, mistä tuo kaikki negatiivisuus ja miesten dissaaminen oikein kumpuaa. Onkohan sitä vedetty kuivalla kakkoseen ilman lupaa?
Joopajoo jätkät. Kun häntä ei ole päivään ketjussa näkynyt, niin ajattelitte muuten vaan tulla huhuilemaan ja provoamaan? Ei ole teillä nyt mun mielestä varaa nimitellä riidankylväjäksi. Kyllä mäkin hänen kanssaan silloin tällöin jauhan, tässäkin ketjussa, mutta vain jos on jotain kommentoitavaa hänen sanomisistaan. Ihan turha lyödä lisää pökköä pesään tuolla tavalla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joopajoo jätkät. Kun häntä ei ole päivään ketjussa näkynyt, niin ajattelitte muuten vaan tulla huhuilemaan ja provoamaan? Ei ole teillä nyt mun mielestä varaa nimitellä riidankylväjäksi. Kyllä mäkin hänen kanssaan silloin tällöin jauhan, tässäkin ketjussa, mutta vain jos on jotain kommentoitavaa hänen sanomisistaan. Ihan turha lyödä lisää pökköä pesään tuolla tavalla.
Lässyn lässyn. Oikeasti haluaisin tietää, mistä tuo valtava negatiivisuus saa polttoaineensa. Normaaliahan tuo ei enää ole ollut pitkään aikaan.
Vierailija wrote:
Kiitos.
Vai on oikein herkkiä kohtia..? Taitaa olla aika veetin herätä ja pyyhkiä hiet ja muutkin eritteet talouspaperiin...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen nainen ja olen sortunut arvostelemaan miehiä useinkin. En ehkä henk.tasolla niin paljon, mutta yleisellä tasolla. Yritän päästä tästä tavasta pois ja kehittyä ihmisenä mukavammaksi.
Ai, ovatko miehet yläpuolella arvostelun?
Ei ainakaan kokemusperäisesti siltä vaikuta. Tuskin on kovin paljon miehiä, joita nykyinen vaimo ei olisi julkisesti arvostellut negatiivisesti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen nainen ja olen sortunut arvostelemaan miehiä useinkin. En ehkä henk.tasolla niin paljon, mutta yleisellä tasolla. Yritän päästä tästä tavasta pois ja kehittyä ihmisenä mukavammaksi.
Ai, ovatko miehet yläpuolella arvostelun?
Ei ainakaan kokemusperäisesti siltä vaikuta. Tuskin on kovin paljon miehiä, joita nykyinen vaimo ei olisi julkisesti arvostellut negatiivisesti.
Julkisesti, mitä sillä tarkoitat? Eiköhän normisuhteissa ole puolin ja toisin arvostelua.
Mutta tässä ketjussa haukuttu nainen riidankylväjäksi, kun uskalsi itseään ja muitakin naisia puolustaa törkeltä haukkumiselta.
Osoita mulle yksikin kiltti ihminen tästä maasta, niin pystytän sulle patsaan.