Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet arvostelevat naisia?

Vierailija
25.10.2023 |

Naisena en ole ikinä arvostellut tai vihjaillut tai katsonut karsaasti miehen fyysisiä puutteita. Silti olen itse saanut paljon ikävää palautetta ulkonäöstäni, pimpistäni, karvoistani, raskausarvistani - kaikesta, mitä nyt vaan voi arvostella. Ihan kuin en itse tietäisi puutteitani. Myös niiltä miehiltä tullut kritiikkiä, jotka ovat sanoneet rakastavansa minua. Itse en ikinä ole kenenkään ulkonäköä, miehisyyttä tai mieskuntoa kritisoinut sanallakaan. En ole mulkoillut, nauranut, katsonut ikävästi. Sen sijaan olen kehunut, ymmärtänyt, rohkaissut, ylistänyt. 

Miksi miehet (yleistäen) katsovat oikeudekseen arvostella? Onko kivaa, kun kumppani alkaa tuntea sinun takia häpeää kehostaan? Kokevatko miehet olevansa jotenkin oikeutettuja arvostelemaan, vaikkeivät itsekään ole lähellekään täydellisiä? Ymmärrättekö, että jos kritisoitte naisten ulkonäköä, meille tulee siitä paineita ja estoja. Ja lopulta seksielämä kärsii tai kuolee. Ainakin rakkaus ja kunnioitus kuolevat.

Varmasti naisetkin tekevät samaa miehiä kohtaan, satuttavat sanoillaan. Olen siitä pahoillani. Itselläni kokemusta vain miehistä. Olen katkera, kun olen saanut niin paljon arvostelua miehiltä, enkä ole tehnyt mitään ansaitakseni sitä. Jos olisin itsekin ilkeä, niin sen kun vaan samalla mitalla takaisin. Mutta kun olen aina ollut lempeä sanoissani ja eleissäni. Nyt ei enää huvita, kun en saa samaa takaisin.

Moni pukee asian niin, että haluaa olla vain rehellinen. Eli vilpittömästi ei tykkää jostain kehossani. En ymmärrä, mitä sillä haetaan, jotain pisteitä rehellisyydestä? Luuleeko tällainen tyyppi, etten itse tiedä puutteitani? Naiset ovat harvinaisen tietoisia kauneusvirheistään, eikä se kritiikki auta mitään. Jos haluatte estoisen naisen, joka ei enää nauti seksistä (sinun kanssasi), niin arvostelkaa toki.

Kiitos teille miehille, jotka ette esitä vaatimuksia ja kritiikkiä naisten ulkonäköä kohtaan. Kai teitäkin on. Itse olen törmännyt ehkä yhteen tai kahteen sellaiseen.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monesti kirjoittanut palstalle, että 2/3 naisista ei pysty saamaan orgasmia yhdynnässä, koska heillä klitoris sijaitsee liian kdukana emättimestä. Se on tutkittu fakta. Se ei ole meidän muiden vika, että tuo 'klitorishullusta' jankkaava tyyppi ei ymmärrä, että väite pitää sisällään sen, että 1/3 naisista voi saada emätinorgasmin. Kukaan ei ole siis väittänyt, ettei _kukaan_ nainen voi saada yhdynnästä, ainoastaan, että _enemmistö_ naisista ei voi.

Ikävää naisvihaa muuten nimitellä muita naisia hulluiksi, se on sisäistettyä misogyniaa. 

Vierailija
42/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En koskaan missään ikinä sanonut että KAIKKI naiset sitä tai tuota, olen monestai korostanut, että MINÄ olen tätä mieltä, sen sijaan joku tai jotkut miehet aina jauhavat, että pu vaan omasta puolestasi ,älä yleistä. No niinhän teenkin ihan aina.

Ja aina olen korkostanut, että naiset saavat tietysti saada miten haluavat, pääasia että saavat! En mitenkään voi edes kieltää ketään saamasta millään tavalla.Sensijaan tämä jankkaajamies jatkuvasti kertoo, "mene hinkkaamaan sitä nappulaasi" ja "siihen klitorikseen ei tarvitse koskea" ja muuta provoa. Ja tosiaan haukkuu "tunnottomaksi pilluksi" ja "Hiekka pildeksi" ja sanoo että ei mulla ole miestäkään ja käytän vaan dildoa. Siis todellakin näin on kirjoittanut tämä jankuttaja.

Tämä menee jo aivan absurdiksi, vain muutaman kerran olen sortunut sanomaan hänelle pahasti, esim mene lerppakulli nikkumaan, mutta on mullakin joku ärsytyskynnys ja raja.

Olen aina puolustanut n

No eihän sun tässä tarvitse kierroksia kerätä. Minä osoitin sanani sille, jonka mielestä miehet eivät saa puhua siitä mistä heidän naisensa tykkäävät, jonka mielestä pillussa pisteitä tuntevat naiset ovat rakkauden harhojen vallassa, jonka mielestä yhdynnästä nauttivat naiset vaan sanovat niin miestensä mieliksi kun ovat niin empaattisia, jne jne.

Toistan vielä, että on hienoa ettet ole se kirjoittaja! Sano sinäkin hänelle joskus, että kyllä kaikki naiset saavat nauttia ihan haluamallaan tavalla, oli se sitten vaikka piste pillussa, ja että tärkeintä on aina tietää mistä oma kumppani tykkää jotta osaa antaa hänelle parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on hienoa, etten se ole minä joka kirjoitan; aika typistävää mieheltä kirjoittaa noin. Eli mun mielipide on huono ja sinun oikea.

Ja mitä tulee siihen .että miehet kirjoittavat naistensa tuntemusten puolesta, niin se onkin tyhmää. Ei  mulla olis pokkaa mennä kirjoittamaan täsmällisesti, miltä ja missä mun miehestä tuntuu orgasmissa parhaalta. Miehet kykenevät tähän erinoimaisella varmuudella, ja jopa suuttuvat jos nainen epäilee tunteen aitoutta.

Ja sanon sen sadannen kerran, jos vaikkka menis perille nyt, että naiset saavat saada mun puolestani miten ikinä haluavat orgasminsa saada, SIII IHAN MITEN HALUAVAT JA SAAVAT. En ole ikinä asiasta muuta sanonut.

Olen sanonut tutkimuksiin nojaten, että miehet saavat orgasmeja enemmän, paljon enemmän kuin naiset, sillä pelkällä yhdynnällä. Tästä on aivan selviä tutkimuksia.  Ja ihan edelleen sama millä saavat kunhan saavat. Valitettavasti osa ei saa millään, ei siis millään, ja osa vain harvoin, ja osalla valitettavasti (lukemani perusteella) mies joka ei hatin tattia välitä saako se vaimo vai ei, ei tee mitään sen eteenkään, paitsi panee oman nautintonsa takia.

Ja harva nainen saa pelkässä yhdynnässä, ja se ei ole minun vikani, sekään! Itse saan paljon orgasmeja, vaikka tämänkin asian on se joku jankkaaja tiennyt paremmin, eli etten saa. Ou yes.

Vierailija
44/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Susta on hienoa, etten se ole minä joka kirjoitan; aika typistävää mieheltä kirjoittaa noin. Eli mun mielipide on huono ja sinun oikea.

Ja sanon sen sadannen kerran, jos vaikkka menis perille nyt, että naiset saavat saada mun puolestani miten ikinä haluavat orgasminsa saada, SIII IHAN MITEN HALUAVAT JA SAAVAT. En ole ikinä asiasta muuta sanonut.

(Lyhensin tekstiä sen vuoksi että uuden palstan lainaustoiminto on huonointa mitä voi olla.)

Siis ai? Olet siis samassa persoonassa se kirjoittaja, jonka mielestä kaikki naiset saakoot orgasminsa ihan miten parhaalta tuntuu, ja samaan hengenvetoon että jos siellä pillussa pisteitä tuntuu niin ne on vaan jotakin rakastumisen huumaan kuviteltuja???

Ja mitä miehen puheoikeuteen tulee, niin kuka sinä oikein kuvittelet olevasi, jos luulet tietäväsi vaikkapa nyt vaimoni tuntemukset paremmin kuin minä, 30 vuoden aktiivisen avio- ja seksielämän jälkeen? Kun hän on se joka kerta toisensa jälkeen haluaa ja vaatii sitä mitä haluaa, joka nyt vain sattuu olemaan eri asia kuin mitä sinä haluat? Miksi en saisi sitä tällä palstalla sanoa? Miksi kuvittelet että jos sen sanon, se koskee sinua, tai ketään muutakaan naista kuin häntä yhtään millään tavalla?

Sinä saat sanoa täällä ihan mitä huvittaa, ja niinhän sinä sanotkin. Ei sun tarvitse kuitenkaan kuvitella, että jos joku kertoo jostakin erilaisesta, niin se olisi millään tavalla sinun vaientamista tai kimppuun käymistä, saati että se olisi yleistä naisvihaa. Vähän realismia peliin nyt.

Vierailija
45/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa tämä yksi kirjoittaja saa ketjun kun ketjun käännettyä oman agendansa ajamiseen. En tiedä.

Naiset arvostelevat miehiä myös ja varsin rankasti. On tekopyhää väittää toista. Ja ulkoiset/materialistiset avut ovat naisten vaatimuksissa vahvasti läsnä sen muun puolen lisäksi.

Vierailija
46/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viisastele. Tiedät hyvin että olen tuo parjattu nainen jota jatkuvasti haukutaan, ja nimenomaan miehet, siis aivan tuntemattomat, tietävät mitä tunnen ja millainen mun pilluni on. Se on ihan ok toimintaa sinusta?

Sinä tai kuka se jankkaaja onkaan, siis tietää vaimonsa, ja myös minun tunnot ja nautinnot tai onko niitä ollenkaa tai missä on jos on.

Se on todellakin melkoista medion kykyjä osoittavaa.

Ei mulla olis vaan pokkaa kenenkään seksitä mennä mitään väittämään ei.

Eikä muuten , kaikki naisten kirjoitukset tällä ole minun, vaikka en ihmettelekkään ettei naiset niin uskalla enää kirjoitella, kun näin teilataan. Mutta se liene tarkoituskin; naisen suu tukittava.

Vierailija
47/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älä viisastele. Tiedät hyvin että olen tuo parjattu nainen jota jatkuvasti haukutaan, ja nimenomaan miehet, siis aivan tuntemattomat, tietävät mitä tunnen ja millainen mun pilluni on. Se on ihan ok toimintaa sinusta?

Sinä tai kuka se jankkaaja onkaan, siis tietää vaimonsa, ja myös minun tunnot ja nautinnot tai onko niitä ollenkaa tai missä on jos on.

Se on todellakin melkoista medion kykyjä osoittavaa.

Ei mulla olis vaan pokkaa kenenkään seksitä mennä mitään väittämään ei.

Eikä muuten , kaikki naisten kirjoitukset tällä ole minun, vaikka en ihmettelekkään ettei naiset niin uskalla enää kirjoitella, kun näin teilataan. Mutta se liene tarkoituskin; naisen suu tukittava.

Miten voit aina vaan kuvitella, että jos minä kerron tietäväni miltä vaimostani tuntuu ja mistä hän tykkää, että sillä tavalla väittäisin yhtään mitään sinun mieltymyksistäsi? Ethän sinä ole vaimoni, olette kaksi eri, ja täysin erilaista ihmistä! Tähän takertuminen on minulle ikuinen mysteeri.

Ja mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menemisestä, niin se on sitten joku muu (monikin, luulen), joka sinua nimittelee. Ei ole mielestäni ok, jos nyt sen haluat kuulla. Se mitä minä ajan näissä väittelyssä on se, että kenenkään ei kannattaisi kovin paljoa kuvitella tietävänsä toisten puolesta, mikä heille on parasta. Jos jokainen keskittyisi siihen, millä saa oman kumppaninsa tyydytetyksi, niin jopa olisi hienoa. Erityisen paljon inhoan sitä, että väheksytään tai mitätöidään toisten kokemuksia, omia tai kumppanin, joita täällä on ihan vilpittömästi jaettu. Siihen sinä valitettavasti syyllistyt, tai ainakin niin itse tulkitsen monet tekstisi.

Vierailija
48/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menemisestä, niin se on sitten joku muu (monikin, luulen), joka sinua nimittelee. Ei ole mielestäni ok, jos nyt sen haluat kuulla. Se mitä minä ajan näissä väittelyssä on se, että kenenkään ei kannattaisi kovin paljoa kuvitella tietävänsä toisten puolesta, mikä heille on parasta. Jos jokainen keskittyisi siihen, millä saa oman kumppaninsa tyydytetyksi, niin jopa olisi hienoa. Erityisen paljon inhoan sitä, että väheksytään tai mitätöidään toisten kokemuksia, omia tai kumppanin, joita täällä on ihan vilpittömästi jaettu. Siihen sinä valitettavasti syyllistyt, tai ainakin niin itse tulkitsen monet tekstisi

No hyvä että et sinä ole se dorka.

En ole edelleenkään tiennyt kenenkään puolesta mitään, ainoastaan sen mikä on tutkittua tietoa yleisesti.

Äläkä tulkitse mun kirjoitusta, lue kuinka kirjoitettu!

En kyllä edelleenkään tajua mikä mun virheeni on. Kai se ärsyttää miehiä noin yleensä, että nainenkin uskaltaa sanoa jotain ja varsinkin jos yhtään arvostelee miehiä tai miestä. Sehän perinteellisesti jo väärin.

Sanonpa vielä, että todellakin nautin seksistä paljon ja monin tavoin, enkä höpeä sitä monen naisen tavoin.

Vierailija
49/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee henkilökohtaisuuksiin menemisestä, niin se on sitten joku muu (monikin, luulen), joka sinua nimittelee. Ei ole mielestäni ok, jos nyt sen haluat kuulla. Se mitä minä ajan näissä väittelyssä on se, että kenenkään ei kannattaisi kovin paljoa kuvitella tietävänsä toisten puolesta, mikä heille on parasta. Jos jokainen keskittyisi siihen, millä saa oman kumppaninsa tyydytetyksi, niin jopa olisi hienoa. Erityisen paljon inhoan sitä, että väheksytään tai mitätöidään toisten kokemuksia, omia tai kumppanin, joita täällä on ihan vilpittömästi jaettu. Siihen sinä valitettavasti syyllistyt, tai ainakin niin itse tulkitsen monet tekstis

Vierailija
50/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En ole edelleenkään tiennyt kenenkään puolesta mitään, ainoastaan sen mikä on tutkittua tietoa yleisesti.

En kyllä edelleenkään tajua mikä mun virheeni on. Kai se ärsyt

No jos nyt esimerkiksi kirjoitat, että ei pillussa mitään pisteitä ole vaan äkkirakastuneen harhakuvitelmia, vastauksena siihen kun joku nainen itse kertoo että hänellä tuntuu jossain kohtaa erityisen parhaalta, niin enpä tiedä miten se sitten pitäisi tulkita. Ainakaan ihan sillä tavalla luettuna kuin se on kirjoitettu ei kyllä anna kovinkaan hyvää kuvaa.

Vierailija
51/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erityisen paljon inhoan sitä, että väheksytään tai mitätöidään toisten kokemuksia, omia tai kumppanin, joita täällä on ihan vilpittömästi jaettu."

Kiitos samoin. En vaan voi ymmärtää edelleenkään, kuin ka joku vieras mies saattaa mulle sano että pilluni on tunnoton. Ja että vaikka saan orgasmeja, ne ovat vääränlaisia!!

Jos ei tämä ole naisen dissausta niin mikä sitten.

Voinko vaan yksinkertaisesti alkaa väittämään jollekin palstamiehelle, että hän on vaikkapa impotentti koska tiedän sen. Ei jestas sentään.

Vierailija
52/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voinko vaan yksinkertaisesti alkaa väittämään jollekin palstamiehelle, että hän on vaikkapa impotentti koska tiedän sen. Ei jestas sentään.

Menee mielestäni samaan kategoriaan sen kanssa, että kun kerron vaimon saavan parhaiten yhdynnässä, niin vastataan että niinhän ne naiset feikkaavat miehen mieliksi. Samanlaista turhaa vittuilua, joka myrkyttää tätä palstaa.

Vierailija
53/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No jos nyt esimerkiksi kirjoitat, että ei pillussa mitään pisteitä ole vaan äkkirakastuneen harhakuvitelmia, vastauksena siihen kun joku nainen itse kertoo että hänellä tuntuu jossain kohtaa erityisen parhaalta, niin enpä tiedä miten se sitten pitäisi tulkita. Ainakaan ihan sillä tavalla luettuna kuin se on kirjoitettu ei kyllä anna kovinkaan hyvää kuvaa.

Kun vain luen esim että "tutkijat USKOVAT löytäneensä"..niin onhan se tiedä aika hataraa..ei ole siis varmaksi todettua.

Ja kyllä se niinkin on, että kun nuorena on oikein rakastunut, niin saa  "suukosta melkein orgasmin" kuten Juicekin lauloi. Myöhemmin se eihken enää niinvain onnistu..tätä tarkoitin kyllä.

Edelleen, jos jollakin on joku piste niin helvetin hyvä!! Mullakin on, olen senkin täällä sanonut monasti, mutta siihen on vain sen yksi asento etli lusikka, jolloin se mieheni suora tuossa asennossa osuu, siis johonkin, enkä nimeä tiedä. Pitäskö tietää, aivan sama mulle. Ja se klitoris on edelleen se toinen ja varma tapaus, enkä suostu sitäkään häpeämään.

Vierailija
54/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Ap:n lausetta:

"Miksi miehet (yleistäen) katsovat oikeudekseen arvostella?"

"Varmasti naisetkin tekevät samaa miehiä kohtaan, satuttavat sanoillaan."

Vierailija
55/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Menee mielestäni samaan kategoriaan sen kanssa, että kun kerron vaimon saavan parhaiten yhdynnässä, niin vastataan että niinhän ne naiset feikkaavat miehen mieliksi. Samanlaista turhaa vittuilua, joka myrkyttää tätä palstaa.

Ei mene mihinkään "kategoriaan". Totuudelta ei silmiä kannata uummistaa. Mutta en minä ole sanonut kellekkään että sun vaimosi "feikkaa", olen sanonut että se on totuus että niin tapahtuum ja siitä on jälleen kerran tutkimuksiakin. Joku mies on elänyt elämänsä luullen naisensa saaneen aina, ja sitten joskus paljastunut totuus. Miksi peitellä asiaa. Mutta MINÄ en ole kelleen väittänyt että just SINUN vaimsi niin tehnyt. Ei pidä kieltää ilmiötä.

Vierailija
56/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen nainen ja olen sortunut arvostelemaan miehiä useinkin. En ehkä henk.tasolla niin paljon, mutta yleisellä tasolla. Yritän päästä tästä tavasta pois ja kehittyä ihmisenä mukavammaksi.

Ai, ovatko miehet yläpuolella arvostelun?

Miksi ketään pitäisi arvostella muuten kuin jos tekee selkeästi väärin?

On mies tai nainen, niin löytyy koko aja joku räpättämään pahaa oloaan ja hakemalla hakemaan riitaa.

Asiasta saa aina sanoa, mutta siitä sodatkin syttyvät, kun ihmiset eivät edes halua edes yrittää ymmärtää toista osapuolta.

Vierailija
57/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monesti kirjoittanut palstalle, että 2/3 naisista ei pysty saamaan orgasmia yhdynnässä, koska heillä klitoris sijaitsee liian kdukana emättimestä. Se on tutkittu fakta. Se ei ole meidän muiden vika, että tuo 'klitorishullusta' jankkaava tyyppi ei ymmärrä, että väite pitää sisällään sen, että 1/3 naisista voi saada emätinorgasmin. Kukaan ei ole siis väittänyt, ettei _kukaan_ nainen voi saada yhdynnästä, ainoastaan, että _enemmistö_ naisista ei voi.

Ikävää naisvihaa muuten nimitellä muita naisia hulluiksi, se on sisäistettyä misogyniaa. 

Niin toden totta! Kuka viisas tämän kirjoittikaan..

Vierailija
58/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en minä ole sanonut kellekkään että sun vaimosi "feikkaa", olen sanonut että se on totuus että niin tapahtuum ja siitä on jälleen kerran tutkimuksiakin. Joku mies on elänyt elämänsä luullen naisensa saaneen aina, ja sitten joskus paljastunut totuus. Miksi peitellä asiaa. Mutta MINÄ en ole kelleen väittänyt että just SINUN vaimsi niin tehnyt. Ei pidä kieltää ilmiötä.

No joopa joo. Vastaat tällaisella ”ilmiöllä” minun tai jonkun muun viestiin jossa kerrotaan että nainen on nauttinut, ja sehän sitten on ihan vastaanottajan ongelma jos ottaa itseensä? Ei niinkuin mitään vittulutarkoitusta tietenkään ollut?

Mutta toisaalta, onhan sekin aika yleinen ”ilmiö” että naiset tykkää yhdynnästä. Ihan vaan jätän sen tähän ilman muuta tarkoitusta, mutta ei pidä kieltää ilmiötä.

Eikö me nyt yhtään fiksumpaan keskusteluun pystyttäisi?

Vierailija
59/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kun vain luen esim että "tutkijat USKOVAT löytäneensä"..niin onhan se tiedä aika hataraa..ei ole siis varmaksi todettua.

Ja kyllä se niinkin on, että kun nuorena on oikein rakastunut,

Niinpä, sinä uskot vain niitä "tutkimuksia" mitkä puoltaa sinun agendaa, kaikki muu on huuhaata. Ja nekin naiset jotka saavat orgasmeja yhdynnässä feikkaavat miehensä vuoksi. 

Sinä väität aina vastaa, kun toiset kertovat omia kokemuksiaan pillunsa tunnosta tai  vaimonsa. Et ymmärrä, että monet miehet tuntevat vaimonsa orgasmit ja mistä vaimo ne saa paremmin kuin heidän vaimonsa itse. 

Vetoat "tuktkimuksiin" ja jostain leikattuihin naisten kommentteihin, kun omaa tietoa ei ole. Et tiedä niistä hittojakaan, joten josko keskittyisit vain omiin tuntemuksiin ja omiin kokemuksiin, kuten täällä kaikki muutkin. Sinä et edelleenkään edusta kuin yhtä naista. Muista naisista et tiedä yhtään sen enempää kuin muutkaan. 

Vierailija
60/75 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, toisin kuin sinä, en vetoa mihinkään.

Eli mun omat tuntemukset ovat ihan vääriä, en tunne pillusani mitään. kuten täällä joku tai jotkut miehet päättänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän