Olen liian tylsä suominaisten mielestä mutta ulkomaalaiset naiset tykkää minusta.
Olen heidän mielestään hyvännäköinen,kiehtova ja tasa-arvoinen ihminen joten siksi heidän kanssa on kemiaa sekä he kiinnostuvat minusta.
Kommentit (44)
Suomalainen mies on oikeasti melkoinen kultakimpale maailmalla ja naiset maailmalla arvostaa ja kunnioittaa suomalaista miestä.
Haluttuja miehiä suomalaiset on maailmalla, harmi vaan kun suomessa naiset tätä ei tajua.
Uutinen sinulle: se, että eksoottinen ulkkarinainen puhuu tai jopa hymyilee sinulle ei tarkoita yhtään mitään. Se on osa normaalia sosiaalista kanssakäymistä jota ulkomailla harjoitetaan enemmän kuin Suomessa.
Miettikää sitä että on psyykkisesti mahdollista olla yksi palstan ilkeimpiä ihmisiä aina haukkumassa naisia rumin sanankääntein, ja samalla pitää itseään kultakimpaleena. Tiedän myös irl tällaisen ihmisen, jonka käsitys itsestä ja todellisuus ovat täysin päinvastaiset.
Taas yksi uhmaikäinen mieslapsi kirjoittamassa vauva-palstalle:
Mieslapsi: Kuulkaa mammat, minä lähden ulkomaille hakemaan naisen. Ihan kohta lähden. Kuulitteko? Ihan varmasti lähden, enkä taakseni katso! Heippa! Mammaaaaaat!!!! LÄHDEN NYT!
Mammat: No moro.
Mieslapsi: Ootte niin rumiakin, nyt minä kyllä lähden!
Mammat: Heippa.
Mieslapsi: Ulkomaalaiset naiset on kauniita! Minä lähden nyt! KUULITTEKO?! Kohta minä lähden!
Mammat: Hei hei.
Jne. Jne. Loputtomiin.
Vierailija wrote:
Suomalainen mies on oikeasti melkoinen kultakimpale maailmalla ja naiset maailmalla arvostaa ja kunnioittaa suomalaista miestä.
Haluttuja miehiä suomalaiset on maailmalla, harmi vaan kun suomessa naiset tätä ei tajua.
Miksi suomalaisten naisten toi pitäisi tajuta? Eikö se ole vaan hyvä että haet sen ulkomaalaisen sorjan thaikun tai japanilaisen kotikissan itsellesi leluksi, ja ne "suomalaiset shokkivärihiuksiset tatuoidut prisman karkkiosastolla vaappuvat" ei sun menoja häiritse?
Vai onko tässä tosiaan vähän kognitiivista dissonanssia mukana sittenkin?
Vierailija wrote:
Uutinen sinulle: se, että eksoottinen ulkkarinainen puhuu tai jopa hymyilee sinulle ei tarkoita yhtään mitään. Se on osa normaalia sosiaalista kanssakäymistä jota ulkomailla harjoitetaan enemmän kuin Suomessa.
Tiedän tämän, mutta kaipaan boostia olemattomalle itsetunnolleni.
Ap
M28 taas inisemässä heti aamusta? Ehkä yksi palstan vastenmielisimmistä "miehistä".
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Tarviiko se itsetunto hakea noin epäterveellä tavalla? Ne suominaiset pitäisi sustakin huolta jos vain et olisi niin myrkyllinen.
Netissä kaikki pitävät sinua haluttavana.
Ei kannata sekoittaa nettimaailmaan todelliseen maailmaan.
Vierailija wrote: Netissä kaikki pitävät sinua haluttavana. Ei kannata sekoittaa nettimaailmaan todelliseen maailmaan.
No tästä animemiehestä tuskin edes sen oma äiti tykkää. Hyi.
Vierailija wrote:
Taas yksi uhmaikäinen mieslapsi kirjoittamassa vauva-palstalle:
Mieslapsi: Kuulkaa mammat, minä lähden ulkomaille hakemaan naisen. Ihan kohta lähden. Kuulitteko? Ihan varmasti lähden, enkä taakseni katso! Heippa! Mammaaaaaat!!!! LÄHDEN NYT!
Mammat: No moro.
Mieslapsi: Ootte niin rumiakin, nyt minä kyllä lähden!
Mammat: Heippa.
Mieslapsi: Ulkomaalaiset naiset on kauniita! Minä lähden nyt! KUULITTEKO?! Kohta minä lähden!
Mammat: Hei hei.
Jne. Jne. Loputtomiin.
Tää oli hyvä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ap
Tarviiko se itsetunto hakea noin epäterveellä tavalla? Ne suominaiset pitäisi sustakin huolta jos vain et olisi niin myrkyllinen.
Tiedän tämänkin, mutta olen liian syvällä tässä jotta osaisin muuttaa käytöstäni. Ei minusta ole edes ulkomaalaiset naiset kiinnostuneita, koska en poistu ikinä kotoani. Olen tilannut OF-kanavia ja kuvittelen naisten esiintyvän vain minulle rakkaudsta minuun.
Tarvitsen apua ja olen onneton. Siksi minä suollan tännekin aina näitä samoja haukkumaviestejä.
Ap/M28
Vierailija wrote:
Melko monessa maassa suomalainen mies on rikas, vaikka kotimaassa olisikin keskituloinen. Ehkä vetovoima perustuukin tähän?
Ei se raha ja varallisuus ole aina suhteen perusta, suomalaisen miehen ja ulkomaalaisen naisen suhteessa. Vastoin niitä kaikki "tietämyksiä ja oletuksia".
Itse tapasin ulkomaalaissyntyisen vaimoni ulkomailla, ja hän oli ja on varakkaampi kuin minä. Ja Suomessa ei ole keskituloinen rikas, vaan prlkästään toimeentuleva. Joten se siitä. Meillä luisti heti alun alkaen hyvin juttu, ja henkinen kemia kohtasi heti. Ja olen saanut kehuja tasa-arvoisesta käytöksestä ja siitäkin että osaan ottaa naisen huomioon ihan jokapäiväisessä arkielämässä. Enkä ole kuulema se tuppisuu, joiksi suomalaisia usein syytetään. Tosin sitä suunvuoroa joudun odottamaan aika usein.
Minun raamikkuudesta ja komeudesta en osaa sanoa itse mitään, jääviys. No, on minulla urheilutaustaa, jota harrastin nuorempana.
Lopputulema on ettei kukaan (tai ainakaan kaikki) ole profeetta omalla maallaan, oma kulta on Unkarista ja hyvin menee.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi esität tämän asian kuin siinä olisi jokin ongelma? Eikö tuo ole hyvä juttu?
Ongelma on vain sinun päässäsi koska suomalaiset miehet valitsee mieluummin ulkomaalaisen kuin kotimaisen akan.
Miten ihmeessä se nyt minun ongelma olisi? Minulle on aivan sama vaikka hakisitte Marsista naiset.
Vierailija wrote:
No kuule ei ole. Suomalainen mies ei osaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Muualla pitää oikeasti small talkata, kehua ja kysellä, ostaa kukkia, avata ovia, maksaa treffejä. Ei onnistu.
Eli mitä? Nyt sulla on ryhmä naisia, joka tykkää susta, mutta kukaan ei vaan halua susta kumppania?
Mitä ihmeen ihailijahaaremia kaipaat