Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tylsä suominaisten mielestä mutta ulkomaalaiset naiset tykkää minusta.

Vierailija
25.10.2023 |

Olen heidän mielestään hyvännäköinen,kiehtova ja tasa-arvoinen ihminen joten siksi heidän kanssa on kemiaa sekä he kiinnostuvat minusta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Suomalainen mies on oikeasti melkoinen kultakimpale maailmalla ja naiset maailmalla arvostaa ja kunnioittaa suomalaista miestä.

Haluttuja miehiä suomalaiset on maailmalla, harmi vaan kun suomessa naiset tätä ei tajua.

No kuule ei ole. Suomalainen mies ei osaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Muualla pitää oikeasti small talkata, kehua ja kysellä, ostaa kukkia, avata ovia, maksaa treffejä. Ei onnistu.

Aliarviot muita ihmisiä ja yliarvioit itsesi. Minä väistäisin tuon luodin heti. Onneksi kaikki naiset ei ajattele ja käyttäänny samalla tavalla kuin sinä. Ei onneksi täällä Suomessa, eikä muissakaan maissa.

Vierailija
42/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä käy ongelma tässä sitten on? Jokainen saa valita seuransa jossa viihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suomalainen mies on oikeasti melkoinen kultakimpale maailmalla ja naiset maailmalla arvostaa ja kunnioittaa suomalaista miestä.

Haluttuja miehiä suomalaiset on maailmalla, harmi vaan kun suomessa naiset tätä ei tajua.

Naisvijaaja kitisemässä jälleen.

Suomalainen mies on kultakimpaleen vastakohta, varsinkin ulkomaalaisille naisille. Turvatalot ovat täynnä suomimiehen kanssa huoraavia thaimaalaisia ja venäläisiä. Heillä on muuta väestöä monnkertaisesti suurempi riski joutua suomalaisen miehen väkivallan kohteeksi.

Suomalainen mies on iso kasa paskaa.

Vierailija
44/44 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

M28 taas inisemässä heti aamusta? Ehkä yksi palstan vastenmielisimmistä "miehistä".

Se oli M28 jo vuonna 2010 😆 todellisuudessa tyyppi on yli 50v H.L.

Nostelee tänne samoja provoja kun vuosikymmen sitten. Mt-ongelmat tulee koko ajan vahvemmin jutuista läpi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi