Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö ihmiselle antaa ns. "toinen tai kolmas" mahdollisuus ?

Vierailija
24.10.2023 |

Tai onko niin, että kerran syyllinen - aina syyllinen ?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahdollisuuksia annetaan aivan liikaa, sen olen huomannut. Harva kuitenkaan muuttuu loppujen lopuksi.

Vierailija
2/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäkää jommasta kummasta näyttävä kanvaasi. Kattokaa sitä joka aamu ja todetkaa et nyt on hyvä.

https://www.amazon.com/Girl-You-Deserve-More-Independent/dp/1956310002/…

https://www.amazon.com/Love-Yourself-Like-Your-Depends/dp/B07T9NYCFL/re…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu armo uus.

Vierailija
4/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kykeneekö muuttamaan toimintaansa? Katuuko tai muuttaako ajatusmalliaan?

Vierailija
5/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöltä ensin selitykset:

1) Miksi näin kävi?

2) Mitä aiot tehdä eri tavalla? 

Jos ei näihin tule uutta näkökulmaa tai tekoja niin ei kannata odottaa ihmeitä. 

Vierailija
6/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä kaveriani alkoi mies ahdistelemaan seksuaalisesti, no kaveri antoi toisen mahdollisuuden. Jonkin aikaa pystyi olemaan ihmisiksi, kunnes taas meni samanlaiseksi. Kolmannen mahdollisuuden kohdalla totesin jo itsekseni että MITÄ HELVETTIÄ

Vierailija
7/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se Raamattu neuvoo että käännä toinenkin poski mutta kun joidenkin kanssa joutuu jatkuvasti ottamaan vastaan kummallekin poskelle, vuoron perään 

Vierailija
8/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa ellei se toinen pysty teoilla näyttämään että on muuttunut.

Vierailija
9/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan asiasta onko kerrasta poikki, mutta yleensä ajattelen, että toinen mahdollisuus on hyvä antaa. Mutta ei enää kolmatta. Jokainen tekee virheitä, mutta se ratkaisee, oppiiko virheistään.

Vierailija
10/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Erästä kaveriani alkoi mies ahdistelemaan seksuaalisesti, no kaveri antoi toisen mahdollisuuden. Jonkin aikaa pystyi olemaan ihmisiksi, kunnes taas meni samanlaiseksi. Kolmannen mahdollisuuden kohdalla totesin jo itsekseni että MITÄ HELVETTIÄ

Mies taisi olla komea ja nainen salaa kuitenkin halusi, mutta samalla myös piti leikkiä jotain siveellistä ettei vaikuttaisi ihan horatsulta.

Vierailija
11/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että riippuu asiasta. Jos on esimerkiksi osoittautunut että ihmisen persoonassa on jotain pahasti vialla (kusipäisyys), en lähtisi antamaan uutta mahdollisuutta. Lähtökohtaisesti en usko että aikuinen ihminen voi muuttua.

Vierailija
12/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUUKO JOKU AUTTAA MUA?

Matchasin yhen tosi kivan tyypin kanssa tinderissä. Juteltiin siellä muutama päivä, kunnes siirryttiin snäppiin, jossa keskustelu jatku tosi luontevasti ja pitkään. Nähtiin vasta pidemmän ajan kuluttua, mutta siihen oli ihan järkevä syy. Me oltiin tosi samankaltasii persoonii, samoi arvoi ja kiinnostuksen kohteita yms. 

Sitten viimeinkin kun päästiin näkee toisia, niin se sujui mun mielestä ihan hyvin. Tapaamisen jälkeen tää tyyppi muuttu kuitenkin etäisemmäks ja huomas selkeesti, ettei se oo enää niin kiinnostunut musta. Juteltiin kuitenkin niitä ja näitä. About viikko tän tapaamisen jälkeen tää tyyppi tunnusti, ettei oo enää kiinnostunu jatkaa tutustumista. Syyks sano vaan, että kemiat ja energiat ei kohtaa. Myöhemmin viel kerto, että tietää minkälaisen ihmisen haluaa elämäänsä ja mä en herättäny siinä sellasia viboja. 

Vierailija
13/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

HALUUKO JOKU AUTTAA MUA?

Matchasin yhen tosi kivan tyypin kanssa tinderissä. Juteltiin siellä muutama päivä, kunnes siirryttiin snäppiin, jossa keskustelu jatku tosi luontevasti ja pitkään. Nähtiin vasta pidemmän ajan kuluttua, mutta siihen oli ihan järkevä syy. Me oltiin tosi samankaltasii persoonii, samoi arvoi ja kiinnostuksen kohteita yms. 

Sitten viimeinkin kun päästiin näkee toisia, niin se sujui mun mielestä ihan hyvin. Tapaamisen jälkeen tää tyyppi muuttu kuitenkin etäisemmäks ja huomas selkeesti, ettei se oo enää niin kiinnostunut musta. Juteltiin kuitenkin niitä ja näitä. About viikko tän tapaamisen jälkeen tää tyyppi tunnusti, ettei oo enää kiinnostunu jatkaa tutustumista. Syyks sano vaan, että kemiat ja energiat ei kohtaa. Myöhemmin viel kerto, että tietää minkälaisen ihmisen haluaa elämäänsä ja mä en herättäny siinä sellasia viboja. 

Niin miten tässä pitäisi auttaa? Ei ole kiinnostunut sinusta joten move on. Löydät vielä jonkun jonka kanssa kiinnostut on molemminpuolista.

C'est la vie
14/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä antaa exälle uutta/toista mahdollisuutta. Ihan syystäkin exä. Pääsi naimisiin, sai kaksi lasta, minkä jälkeen joutui ulkoruokintaan. Ei vain voi myöntää olevansa samaan sukupuoleen suuntautunut.

Vierailija
15/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut ihan paskaa. Meil molemmilla oli oikeesti kivaa ensitapaamisella tai ainakin niin se sano. Meil oli kivaa tekemistä, juteltiin paljon ja naurettiin. Sen unohin vielä sanoo, että toi pyys mua syömään, vielä pari päivää ennen kun kerto, ettei oo kiinnostunu. En päässy sillo, ku oli muuta menoo sovittuna. Miten se voi muuttaa mieltään noin nopee?! Miten se kiinnostus voi oikeesti hävitä vain yhden tapaamisen perusteella? 

Vierailija
16/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks ei antais toista mahdollisuutta? Sanoin, vielä jälkikäteen, että mua vähän hermostutti sillon ekalla kerralla, mut ei näköjään merkkaa mitään. Mä en oikeesti tiedä minkälainen pitäis olla että, sais ees mahiksen tutustuu. 

Vierailija
17/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pystyny olee täysin oma itteni ekalla tapaamisella. Oon kuulemma sellanen, josta se ei vaan voi kiinnostua. Oon huipputyyppi, sika mukava mutta en tarpeeks kiinnostava..

Vierailija
18/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko toiseen mahdollisuuteen.

Jos ei ekoilla treffeillä heru,niin miksi turhaan tavata uudelleen? Jos on esim yh niin miksi tuo tarvitsisi toisen mahdollisuuden? Selkeästi jo pilannut edellisenkin. Mihin nuo muka muuttuisivat?

Vierailija
19/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu TÄYSIN siitä mitä henkilö on tehnyt.

Jos on esim aiheuttanut toisille ihmisille fyysistä vahinkoa, niin sellaiset ihmiset ovat yleisemmin niin persoonallisuushäiriöisiä, etteivät he parane koskaan.

Vierailija
20/41 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu teosta. 

Jos on lievä loukkaus, kolmas on lähtölaukaus. Jos vakava asia, eka voi riittää.

Olen jälkeenpäin tajunnut, että olen melkein aina antanut monta mahdollisuutta, joten en tunne huonoa omaatuntoa siitä, että käännän selän.

Se on tekijän vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän