Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
*** kuiskaa pelokkaasti: tuo hirmu pelottaa ihan sikana😠
*** kuiskaa päättäväusesti kaikille, ketkä edes haaveilee ryhtyvänsä luistindiivakaunottaren ruususeksi, vaimikäsenytoli. Kaikki, ketkä kyseisen leidin seuraan hakeutuu saavat hetioitis I K U I S E N porttikiellon Av-retkille offikal
Kuiskaa takaisin:
Nyt tuosta weskeristä pitää päästä eroon! Meillä on jo luistelija täällä ongelmana, emme tarvitse lisää ongelmia. Ja puremaan sattuu:( Hyökätäänkö yhdessä tuon sian kimppuun vai mitä tehdään? Kellään ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*** kuiskaa päättäväusesti kaikille, ketkä edes haaveilee ryhtyvänsä luistindiivakaunottaren ruususeksi, vaimikäsenytoli. Kaikki, ketkä kyseisen leidin seuraan hakeutuu saavat hetioitis I K U I S E N porttikiellon Av-retkille offikal
Kuiskaa takaisin:
Nyt tuosta weskeristä pitää päästä eroon! Meillä on jo luistelija täällä ongelmana, emme tarvitse lisää ongelmia. Ja puremaan sattuu:( Hyökätäänkö yhdessä tuon sian kimppuun vai mitä tehdään? Kellään ideoita?
Kuiskaa t a a s: Heimo Huima, kuskimme, on vanttera kaveri ( nimim. kokemusta on). Nyt pitää vaan älyköiden punoa juoni, että saadaan tuo hirmu satimeen. Vapaaehtoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiskaa takaisin:
Kuiskaa t a a s: Heimo Huima, kuskimme, on vanttera kaveri ( nimim. kokemusta on). Nyt pitää vaan älyköiden punoa juoni, että saadaan tuo hirmu satimeen. Vapaaehtoisia?
*** sori, unohdin kuiskata. *pälyilee pelokkaasti ympärilleen
Mennäänkö polkupyörillä, nyt kun se on suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Huhuu!!! Latino missä olet? 😍
Minäkin kaipaan, onkohan hän jo Latino36🍸
Kai me tanqoa tanssimme, tuli Latino tai ei.
(Hän on varmaan muuttanut anoppilaan raumaseeseen, siellähän ei netti toimi)
🎵🎶🎼👠👠👠, löytötavaraosastolta siirrettävässä naisluolassa löytyy👙🧦👗🕶🛍👑💍💄🔦📷📼📎💉🧷🧯
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Onko Latinolla muka vaimo? Ajattelin ja olen jo tehnyt koreografian Prinsessa Ruusunen- jäätanssi esitykseeni. Latino saa tulla ja jättää vaimonsa kotiin.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Kuiskaa: * prkle vieköön tuon "diivan", eikö säpo vois jo pidättää sen, tai cia, tai joku...
On hyvä, että tuo eräs puhui kovalla äänellä kuiskailun sijaan!
*Nauraa äänekkäästi ja vahingoniloisesti*
Hän ja pari muuta puuttuvat, älkää välittäkö siitä.
*Nauraa hillittömästi*
Ketään EI OLE lukittu tähän vaunuun pelottavien ihmissyöjä zombien kanssa!
*Nauraa jo itsekin omille valheilleen*
Ja ehkä jos täältä joku joskus pelastuu, niin paniikki keskuudessanne yltyy!
*Nauraa aidosti*
Teidän Albert Weskerinne
Vierailija kirjoitti:
*Nauraa hillittömästi*
*Nauraa aidosti*
Teidän Albert Weskerinne
*kuiskaa: anteeksi kaikille että unohdin kuiskata - nyt keinot kehiin, millä toi hirmu teilataan *** vapisee p e l o s t a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Nauraa hillittömästi*
*Nauraa aidosti*
Teidän Albert Weskerinne
*kuiskaa: anteeksi kaikille että unohdin kuiskata - nyt keinot kehiin, millä toi hirmu teilataan *** vapisee p e l o s t a
Kuiskaa takaisin niin, ettei tautihullu Wesker ja luistelija diiva kuule:
Ootsä kunnossa siellä??!! Eikai sua lukittu mihinkään kamalaan paikkaan zombin ruuaksi???
Mulla on idea. Laitetaan heimo huima hakemaan toi hullu ja luistelija pois täältä. Nehän vois jossakin erämaassa perustaa perheen zombiensa Kaa!!
Kai kaikki on samaa mieltä? Ja mikä paikka on riittävän kaukana westerille ja luistelija diivalle??!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Nauraa hillittömästi*
*Nauraa aidosti*
Teidän Albert Weskerinne
Kuiskaa takaisin niin, ettei tautihullu Wesker ja luistelija diiva kuule:
Ootsä kunnossa siellä??!! Eikai sua lukittu mihinkään kamalaan paikkaan zombin ruuaksi???
Huutaa kuiskaten***: ei Heimo Huimaa uhrata!!!
Olen turvassa. Luulen.
*huutaa: Meideimeidei Kätevä Emäntä, sulla kun on konstit monet, ilmineeraa ittes.
(en voi kuiskata, hän ei kuulis... K. E. kerron sit lisää kun tuut...)
Juttelias Utelias
Lauri Lakimies, ole hyvä ja "hoida" tuo liukkaridiivis + joku muukin! Hoida hommas, siitä sulle maksetaan (kait?)
Oletteko varautuneet ällöimpiin vohkausreploihin? Kannattaa miettiä vastauksia valmiiksi...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko varautuneet ällöimpiin vohkausreploihin? Kannattaa miettiä vastauksia valmiiksi...
Muistan, kun kerran av-reissussa kuulin ällöttävimmän vonkausreplan... en kyl muista mikä se oli, enkä sitä tehosko. En myöskään muista olinko minä, ketä sen sanoi. Tai oliko porvoossa.
Mut et muistan kyl... kiva muisto. Taattua av-laatua.
Blondie
*** kuiskaa: olen Doris, reissunainen. J.Karjalainen tuntee minut. Ja Matti Esko. Ja se nuori nainen... nimi unohtui. No eniveis oon siis reissaajaluonne. Mut se yks Pentti Oskari 79v joka täällä uskottelee, et minuu olis silitelly takapenkin hämäryydessä... ni se ei kyl varmana piä paikkaansa.
Kuiskaa edelleen***: jos em ukkeli tulee reissuun, minä varmuuex en
Terveisin Doris
Minä, Heimo Huima en pidä tapanani kuiskailla.
Bussiini on porttikielto: luistindiivatar ja se pureva hirviö Werner Söderström, vaimikäsenytoli. Lauri Lakimies, turvaa selustani!
(On niiiiin ikävä Juuli Juristia🥹😢😥)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla on minun kruunu, luistelutanssimekko ( missä siinä olleet strassikimalteet)? Ja tuo timanttisormus jolla muistaakseni Latino vai olikos se Harry aikoi kosia minua. Kuka on kähveltänyt nuo minulta?? Juristi-lakimies nyt töihin.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Lauri Lakipies kuiskaa*: olen laiton, aseeton tuo liukkari on liian luikas. En saa kii. Otan potkut.
Lauri Laki-ies, eikun Lauri Lakimees... en osaa enää krjoittaa, olen uupunut pidätystoimessani...ptkää tnkkinne!
Huhuu!!! Latino missä olet? 😍