Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut

Vierailija
24.10.2023 |

Siis tonttulakit päähän!

Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...

Juttelias Utelias

Kommentit (445)

Vierailija
61/445 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu! Miksi Ukko Nooan saunan ovi on lukosha? 

Tv. Mervi

Tääl istuttaa lauteill. Avvain on kukkaruuku alla

Vierailija
62/445 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin käyttäytymään sopimattomasti erästä matkaseurueeseen kuuluvaa miestä kohtaan, jotta saisin porttikiellon matkalle. En halua edes vahingossa Savonrantaan. Aivan liian lähellä erästä naapurikuntaa, jonne en aio jalallani astua, koska sieltä kerran pääsin pois. JOten *käyttäytyy todella sopimattomasti ja jää odottamaan  matkanjärejstäjän porttikieltoa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/445 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin käyttäytymään sopimattomasti erästä matkaseurueeseen kuuluvaa miestä kohtaan, jotta saisin porttikiellon matkalle. En halua edes vahingossa Savonrantaan. Aivan liian lähellä erästä naapurikuntaa, jonne en aio jalallani astua, koska sieltä kerran pääsin pois. JOten *käyttäytyy todella sopimattomasti ja jää odottamaan  matkanjärejstäjän porttikieltoa*

Lauri Lakimies: Täten kiireiltäni en ehdi nyt porttikieltoja järjestämään. Ole hyvä, jää vain pois matkalta!

Vierailija
64/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku laatikkoleukakirurgilentäjämies tai joku Latino halukas  esiintymään? Olen suunnitellut luistelunäytökseeni aiheeksi: Prinsessa Ruusunen. Sinun ei tarvitse osata kovin hyvin luistella. Roolisuoritukseesi kuuluisi Suudella minua. 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

Vierailija
65/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku laatikkoleukakirurgilentäjämies tai joku Latino halukas  esiintymään? Olen suunnitellut luistelunäytökseeni aiheeksi: Prinsessa Ruusunen. Sinun ei tarvitse osata kovin hyvin luistella. Roolisuoritukseesi kuuluisi Suudella minua. 

Tv. Luistelijatähtikaunotar

L.L.: P O R T T I K I E L T O!!!

Vierailija
66/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias Utelias:

Jos ei muuta ohjelmaa ilmoiteta, esiinnymme tonttuhatuissa piirileikkien, kinkaten ja hulahulahulavanteillen.

* kuiskaa: valkatkaa tarkoin vieruskaverinne, jotkut vilkkaat, viekkaat 69v hyppyset ei pysy asiallisina...😠

Vierailija
67/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima, laatikkoleukabussikuski (lihaksikas) ehdottaa:

Voitaisko piakkoin lähteä reissuun, lukitsin Mervin Ukko Nooan saunaan, jäi sinne kännispäissään nyppimään vaapukanpiikkejä hipiästään. Jalmari auttoi pönkäämään oven ja kipaistiin pikaan pois, ei sitä kiljuntaa kestänyt itse Erkkikään. Niin Erkki on nyt varakuskina, jos minä satun juuttumaan taukojumpalla Jutteliaan Uteliaan kanssa hulahulahulavanteen sisään.

Vierailija
68/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu menkää vaan sinne ......-rantaaseen.....

Meikä menee SAVONRANNALLE 🤣

Vierailija
69/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonranta/Kerimäki/Savonlinna  seudulla puhutaan ihmeellistä savonmurteen muunnosta., tämän olen huomioinut kesäreissuillani.

Esimerkiksi sana kylmä, on savoksi kylymä. Mutta Savonrannalla sanotaan kylömä  😂.

Tai...

Kunhan nyt kylövettä saunassa... ( = kunhan nyt kylvettä saunassa)

Vierailija
70/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu menkää vaan sinne ......-rantaaseen.....

Meikä menee SAVONRANNALLE 🤣

AV-väki menee Savonrantaseeseen, muut minne tykkää...

Vierailija
71/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulahulavanteilu sopii minulle hyvin. Onhan se parihulahulaa? Odotan innolla. Jos  muodokkaammat daamit tulis minun kanssa. 

Tv. Pentti-Sakari 69v.

Vierailija
72/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulahulavanteilu sopii minulle hyvin. Onhan se parihulahulaa? Odotan innolla. Jos  muodokkaammat daamit tulis minun kanssa. 

Tv. Pentti-Sakari 69v.

Kuiskaa* varokaa vikkeliä sormiaan😠

Vierailija
73/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "vahvaa glögiä" tarpeeksi? Ja minä en sitten piparkakkuja syö. 

Vierailija
74/445 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Lienee sanomattakin selvää: Raccoon Cityn kävijöillä, oireisilla Ehdoton Porttikielto.

Siirrettävä naisluola on käytössämme koko pikkujoulujen ajan🎄

Minulla EI OLE mitään oireita!!

*Rapsuttaa hieman selkäänsä kun kukaan ei näe, tuntee että kuolaa erittyy enemmän ja haluaisi purra jotakuta. Onneksi tietää, että tällä reissulla myös kaverit on yhtä kipeitä*

Ja vaikka olisi, ei sammuneen pureminen ole rikos!

Enkä tehnyt niin, en tietenkään!

*Kiittää onneaan, ettei kukaan nähnyt sitä*

Anteeksi paljon.

*Nauraa p*skaista naurua, eikä ole oikeasti yhtään pahoillaan.*

Se äskeinen ohjelmanumero eli "purraan kaikki toisiamme" teki kipeää ja kaikilla on ikäviä haavoja.

*Nauraa niin, ettei ole ikinä nauranut*

Mutta ei hätää, t-virus takaa että tämä matka kestää ikuisesti.

*Nousee helikopterin kyytiin nauraen hervottomasti*

T: Albert Weskerinne

Vierailija
75/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona rules... onhan kaikki osallistujat rokotettu ainakin kuudesti+kahdesti sairastettu tauti?

Vierailija
76/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Lienee sanomattakin selvää: Raccoon Cityn kävijöillä, oireisilla Ehdoton Porttikielto.

*Rapsuttaa hieman selkäänsä kun kukaan ei näe, tuntee että kuolaa erittyy enemmän ja haluaisi purra jotakuta. Onneksi tietää, että tällä reissulla myös kaverit on yhtä kipeitä*

Anteeksi paljon.

Se äskeinen ohjelmanumero eli "purraan kaikki toisiamme" teki kipeää ja kaikilla on ikäviä haavoja.

*Nauraa niin, ettei ole ikinä nauranut

Auttakaa! Minulla on huono olo. Siis tosi huono. Kutittaa, kutittaa ihan sairaasti. En voi juoda enkä syödä mitään, kaikki tulee oksennnuksena ulos.

Koitin äsken ottaa väkeviä lääkkeeksi. Samantien tuli oksennus. Puremahaava on tulehtunut, on kai kuoliossa. Ja hampaani ovat myös tulehtuneet, mieli tekisi purra koko ajan jotain.

Luulen, että taidan tehdä kuolemaa.:( Onko teillä muilla yhtä huono olo tuon seuraleikin jälkeen?

Vierailija
77/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Anteeksi paljon.

Se äskeinen ohjelmanumero eli "purraan kaikki toisiamme" teki kipeää ja kaikilla on ikäviä haavoj

Kuiskaa* muille, paitsi ylläolevalle: Tahdotaanko tuota tautihirmua pikkujouluihin, lempataan vaan sopivassa kurvissa ulos. Sori vaan teille, jonka pellolle päätyy/jäätyy/maatuu...*

en uskalla allekirjoittaa, koska kosto

Vierailija
78/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ketään persuja ja rasseja ole tulossa paikalle? Sellaiset pilaavat pikkujoulutunnelman totaalisesti...

Vierailija
79/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ketään persuja ja rasseja ole tulossa paikalle? Sellaiset pilaavat pikkujoulutunnelman totaalisesti...

Puoluekirjat jätämme tietysti kotiin, niinkuin anopitkin. Muuta matkalukemista saa olla.

Vierailija
80/445 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoluekirjat jätämme tietysti kotiin, niinkuin anopitkin. Muuta matkalukemista saa olla.

En tule jos Savonrantaaseeseen tule yhtään venäjäläistä. 

Joku roti kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi