Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Vierailija wrote:
Laululistaa keräämään mars.
Sika
Joulupukki
Joku vielä
+
Mä oon rekkamies, Titanic, Juna kulkee, Aikuinen nainen, Jyrki-boy, Tiernapoikien laulut.
Vierailija wrote:
Onhan näissä pikkujouluissa turvallinen tila? Moppiili keleppoo, samapa tuo, mutta turvallinen tila siellä pittää olla! Voin siellä sitten kunnioittaa muiden pronomineja ja nimiä. Ja olla olettamatta sukupuolia samalla kun mutustelen joulutorttuja ja hörppään lökiä.
Karvareuhkaa en ota päästä. Edes poreammeessa
Minä en halua mitään turvallisia tiloja! Haluan läheisyyttä.
Tv. Mervi
Justiin tulin Raccoon Cityn pikkujouluista ja puolet porukasta katosi matkalla. Itselläkin vähän kummallinen olo, niin ei vaan heti pysty lähteen uusiin pikkujouluihin.
Vierailija wrote:
Justiin tulin Raccoon Cityn pikkujouluista ja puolet porukasta katosi matkalla. Itselläkin vähän kummallinen olo, niin ei vaan heti pysty lähteen uusiin pikkujouluihin.
Olix rakkoossa jotkut pikkujoulut, minen huomannu. Lensin suoraan savonrantaaseeseen - porukat tulee vasta, kun etkot loppuu Ukko Nooan saunall. Onnex tääl naisluolas on viihdykett. Ja siivouskomero. Ja yks laatikkoleuka-savon mies. Lanttulaatikko...
Blondie
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin SAVONRANNALLE.....
SAVONRANTAASEESEEN
Helsinkiseen?
Onko tää nyt se paikka, missä kuvataan toi "vain elämää"? Eikä kilttiksiä pliis eikä kyllä jänniksiäkään. Haluun vaan pitää hauskaa mun kavereitten kaa.
Voisko joku muuten hommaa charterin Kalakukko Airwaysiltä? Se laatikkoleukahan osaa myös pilotoida.
Ollaan nyt Ukko- Nooan saunalla aloittelemassa AV- pikkujouluja. Sahtia on riittämiin ja juomalaulut raikaa. Kuka on Mervin lähiomainen? Tuolla vattupuskassa Mervi nyt pyörii. Taitaa kohta luntakin sadella niin jos vaikka se naapurin setä Seppo vois hakea Mervin pois täältä örisemästä? Tai Teuvo?
Tv. Akka-Nooa ja muu porukka.
Vierailija wrote:
Jari 26v, haittaako sinua, että tuo Sirpa-Sinikka tulee mukaan?
On siellä varmaan kivoja elovenatyttöjä sulle seuraks...
Ei kai Sirpa-Sinikka! Kauheeta! En taida tulla jos se petollinen nainen tulee sinne.
Tv. Jari 26v.
Vierailija wrote:
Onko tää nyt se paikka, missä kuvataan toi "vain elämää"? Eikä kilttiksiä pliis eikä kyllä jänniksiäkään. Haluun vaan pitää hauskaa mun kavereitten kaa.
Ei kun täällä kuvataan Elämäni kriisi, ei kun biisi. Extra, Offical. Miettikäähän valmiiksi biisit js tarinat. Ja pliis. Älkää olko kuin mervi, älkää örveltäkö, on sentä suora lähetys
Juttelias Utelias
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin SAVONRANNALLE.....
SAVONRANTAASEESEEN
Helsinkiseen?
Höh niin se vaan on, av-offical: raumaseeseen, saimaaseeseen, porvooseeseen. pihtiputaaseeseen...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jari 26v, haittaako sinua, että tuo Sirpa-Sinikka tulee mukaan?
On siellä varmaan kivoja elovenatyttöjä sulle seuraks...
Ei kai Sirpa-Sinikka! Kauheeta! En taida tulla jos se petollinen nainen tulee sinne.
Tv. Jari 26v.
KYLLÄ, Tepi kuulema hoitaa beben
Vierailija wrote:
Ollaan nyt Ukko- Nooan saunalla aloittelemassa AV- pikkujouluja. Sahtia on riittämiin ja juomalaulut raikaa. Kuka on Mervin lähiomainen? Tuolla vattupuskassa Mervi nyt pyörii. Taitaa kohta luntakin sadella niin jos vaikka se naapurin setä Seppo vois hakea Mervin pois täältä örisemästä? Tai Teuvo?
Tv. Akka-Nooa ja muu porukka.
No. Vaapukat nyt vaan perinteisesti kuuluu av- offical ohjelmaan... milloin on huumaavaa(?) Vaapukkamehua, milloin piehtaroidaan vattupuskissa... elämä on
Vierailija wrote:
Niin ja Offical tietenkin!
Persiille meni, se kirjoitetaan OFFICIAL.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Niin ja Offical tietenkin!
Persiille meni, se kirjoitetaan OFFICIAL.
No av-reissut nyt vaan on OFFICAL, perinteisesti. Tietäjät tietää!
Alkaakos etkot olla pidetty? Odotan tääl Savonrantaseessa maitolaiturilla tonttulakki päässä, millon pirskeet alakaa...🎄🎄🎄
Poropeukalo
Miksi minulle ei ollenkaan ilmoitettu AV- matkasta Raccoon Cityyn? Olen hieman pettynyt AV- matkanjärjestäjiin ( eikä ole ensimmäinen kerta). Olen kuitenkin AV-VIP! No nyt kuitenkin näissä pikkujouluissa saatte nauttia kaunoluisteluesityksistäni. Hion goreografiaani parhaillaan.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle ei ollenkaan ilmoitettu AV- matkasta Raccoon Cityyn? Olen hieman pettynyt AV- matkanjärjestäjiin ( eikä ole ensimmäinen kerta). Olen kuitenkin AV-VIP! No nyt kuitenkin näissä pikkujouluissa saatte nauttia kaunoluisteluesityksistäni. Hion goreografiaani parhaillaan.
Tv. Luistelijatähtikaunotar.
Lauri Lakimies tiedottaa: Sinulla on iäksi (elinkautinen) porttikielto Av reissuille!. Tavatessa Sinut pidätetään.
Huhuu! Miksi Ukko Nooan saunan ovi on lukosha?
Tv. Mervi
No oltiinhan me sitä vaapukkamehua hieman nautittu. Minä kyllä tykkäsin kun sain sinua hoivata.🥰
Pentti-Sakari 69v.