Av-reissu Savonrantaan, pikkujoulut
Siis tonttulakit päähän!
Varmaan kotimaan matkailu kiinnostaa, tietäjät tietää...
Juttelias Utelias
Kommentit (445)
Vierailija wrote:
Luin ensin että Savonlinnaan! Kuinka hienoa olisi ollut kun samaan aikaan Savonlinnan oopperatähdet laulaisivat kun minä luistelen teille. Mutta tuo onkin Savonranta. Onko siellä oopperaa?
Tv. Luistelijatähtikaunotar
Välimatka on sen verran vähäinen, että voit hyvin käydä luistelemassa Savonlinnassa. Oopperat tosin on vasta kesällä.
Juhlapaikkana on siirrettävä naisluola, koska säästö.
Elämme kurjia aikoja. Ellun punnat on tuhlattu.
Nyyttäriperiaate. Etkoilla Ukko Nooan saunalla on sahtia. Ottakaa omat peelarit mukaan.
Lanttulaatikko 200g/hölö. Talo tarjoaa... tai siis luola. Siitä tuleekin herkkua: sahti&lanttuloora
Laululistaa keräämään mars.
Sika
Joulupukki
Joku vielä
+
Vierailija wrote:
Lienee sanomattakin selvää: Raccoon Cityn kävijöillä, oireisilla Ehdoton Porttikielto.
Siirrettävä naisluola on käytössämme koko pikkujoulujen ajan🎄
Minulla EI OLE mitään oireita!!
*Rapsuttaa hieman selkäänsä kun kukaan ei näe, tuntee että kuolaa erittyy enemmän ja haluaisi purra jotakuta. Onneksi tietää, että tällä reissulla myös kaverit on yhtä kipeitä*
Ja vaikka olisi, ei sammuneen pureminen ole rikos!
Enkä tehnyt niin, en tietenkään!
*Kiittää onneaan, ettei kukaan nähnyt sitä*
Minä kyllä tulen pikkujouluihin mukaan. Teuvo saa jäädä meidän vauvan kanssa kotiin. Tarvitsen rentoutumista. On ollut niin raskasta kun meidän vauva vaatii paljon hoivaa. No Teuvo kyllä sentään hoitaa vauvan 24/7.Minä olen sisustanut meidän uutta kotia. Valkoista, bohoa, kimaltavaa, kynttilöitä lampaantaljojen päällä, pellavaa, samppanjaa ym. tyylikästä. Olen nyt liittynyt Only-fansiin. Teuvo valittaa että käytän liikaa rahaa. No minä hain meille lisää lainaa pankista. Sillä hän ne maksut hoituu. Saanko kuvata itseäni pikkujouluissa Only-fansiin?
Tv. Sirpa-Sinikka
Vierailija wrote:
Minä kyllä tulen pikkujouluihin mukaan. Teuvo saa jäädä meidän vauvan kanssa kotiin. Tarvitsen rentoutumista. On ollut niin raskasta kun meidän vauva vaatii paljon hoivaa. No Teuvo kyllä sentään hoitaa vauvan 24/7.Minä olen sisustanut meidän uutta kotia. Valkoista, bohoa, kimaltavaa, kynttilöitä lampaantaljojen päällä, pellavaa, samppanjaa ym. tyylikästä. Olen nyt liittynyt Only-fansiin. Teuvo valittaa että käytän liikaa rahaa. No minä hain meille lisää lainaa pankista. Sillä hän ne maksut hoituu. Saanko kuvata itseäni pikkujouluissa Only-fansiin?
Tv. Sirpa-Sinikka
Jari 26v tulee myös. Hän ilmottautui ensin, et sitten kiusaa häntä. Ä l ä ota k u v i a !!!
Lasse Lakimies tässä:
Porttikieltolistalla Luistintähtikaunotar, pidätetään tavattaessa
Notta maar me pojat tullahan vauvoja tekemähän. Osa meistä komioista poijjiista on ilman emäntää. Mutta kyllä emäntä lähtee pohojanmaalle mukahan. Siellä meillä on kaaheet aakeet laakeet missä on mukuloitteen hyvä kirmatahan.
Tv. Pohojanmaan painijapoijjaat.
Voiko sen vauvan sitten ihan vaan jättää sinne rantaan vai miten
Kyselee:
Yacmiina
Kutsutaanko myös ne kiltit miehet mukaan? 🥺
Vierailija wrote:
Kutsutaanko myös ne kiltit miehet mukaan? 🥺
Kyllä kiltit miehet mukaan vaan.
Tuleeko Dooris? Muistaakseni Dooris oli aika simpsakka pakkaus. Nyt kyllä nappaan Dooriksen kainalooni.
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Vierailija wrote:
Tuleeko Dooris? Muistaakseni Dooris oli aika simpsakka pakkaus. Nyt kyllä nappaan Dooriksen kainalooni.
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Nytten just saattoi tulla este, vaikka jo lupasin tulla. Tai sit naamioidun.
*kuiskaa; muistan kyllä P-S:n vilkkaat sormet ja silmäniskut, yäks...
Doris
Vierailija wrote:
Voiko sen vauvan sitten ihan vaan jättää sinne rantaan vai miten
Kyselee:
Yacmiina
No ei tietenkään. Sinä jäät asumaan Savonrantaan vauvasi kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Doris
Muistatko kun istuit minun sylissä linja-auton takapenkillä? Ja ne meidän suutelot?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tv. Pentti-Sakari 69v.
Doris
Muistatko kun istuit minun sylissä linja-auton takapenkillä? Ja ne meidän suutelot?
No en varmana... muista!
Jari 26v, haittaako sinua, että tuo Sirpa-Sinikka tulee mukaan?
On siellä varmaan kivoja elovenatyttöjä sulle seuraks...
Onhan näissä pikkujouluissa turvallinen tila? Moppiili keleppoo, samapa tuo, mutta turvallinen tila siellä pittää olla! Voin siellä sitten kunnioittaa muiden pronomineja ja nimiä. Ja olla olettamatta sukupuolia samalla kun mutustelen joulutorttuja ja hörppään lökiä.
Karvareuhkaa en ota päästä. Edes poreammeessa
vauvan ryyppysakki rymyremmi kaipailee rantaremmiin juomaan vaikka on jo pakkasta, kaipa se kossu lämmittää?
Onko juhlapaikkana Myllyranta vai Vuokala? Rönkönvaarassa on tanssilavakin, mut voi tulla talvella kylmä.