Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on niin vietävissä

Vierailija
24.10.2023 |

Miehen "ystävä" oli ihmetellyt suureen ääneen kuinka en tee mitään,  en käy töissä tai muutenkaan missään.  Nyt mies toistelee noiden "ystävien"  mantraa kun papukaija,  jopa aggressiivisesti.  Kyllä sen huomaa koska on toisten mantrojen toitotusta.  Huvittavaa, että itse ei oikeasti olisi niin moksiskaan kyseisistä "ystävien" huolehtimista asioista, mutta on todella manipuloitavissa.  

Huvittavaa kun kerran tuli sanomaan "Mikko ja Minnakin ihmettelee"  Voi kun voisin sanoa F.. Y Mikko ja Minna.  Olette helvetin haitallisia "ystäviä." 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis emme ole edes perhetuttuja Mikon ja Minnan kanssa eli he eivät tunne minua. 

Vierailija
2/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai tuosta kimmokkeen sanoa sinulle mitä oikeasti ajattelee. Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin? Ai miksi et?

Vierailija
4/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne kaikki siat. Ihmetelkööt sitäkin.

Vierailija
5/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miestäsi ja hänen ystäviään ihmetyttää miksi et mene töihin, mutta sinua asia ei juuri hetkauta.

Vierailija
6/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille, että kyllä tämä vauvapalstailu käy työstä.

Vierailija
7/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mies sai tuosta kimmokkeen sanoa sinulle mitä oikeasti ajattelee. Mene töihin.

Mä taas sanon, että joku on saanut kimmokkeen takoa tuota hänen päähän,  vähän härnäämismeininkinä. Ehkä joku jota ärsytti, että olen joskus arvostellut sosiaalitukia ja muutenkin elämäntyylini on ärsyttänyt.  Joka jota häiritsee "ei se elämä ole vaan työttömänä loikoilua ja joskus matkustelua" Ei hän oikeasti ajattelisi niin paljon tuollaisia. Itseasiassa on saanut paljon etua itselleen tästä työttömyydestä ja loikoilusta,  joten siinäkin mielessä huvittavaa koko juttu ja tuollaisten honeminen. 

Itsiassa eräs naapurini on tokaissut jotain tuon sorttisia lauseita.  Mutta ei heillä kyllä pitäisi olla mitään yhteyksiä mieheeni,  ellei jotain voodoo meininkiä sos.  median kautta.  

Vierailija
8/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi