Onko sinulla puhelimessa kannellinen kotelo?😆
Kommentit (67)
Minulla on. Arvaa montako kertaa olen rikkonut näytön? Nolla kertaa. Kotelon voi myös tiputtaa aukinaisena, koska näytön ympärillä on sellainen koholla oleva joustava muovi. Ja minulla on aina kotelo kuvitettu nalleilla tai linnuilla tai sateenkaarilla yms, että saat vielä lisää naurunaihetta :3
No täällä on siinä tapauksessa yksi 34-vuotias miespuolinen täti! 😁
Vierailija wrote:
Minulla on. Arvaa montako kertaa olen rikkonut näytön? Nolla kertaa. Kotelon voi myös tiputtaa aukinaisena, koska näytön ympärillä on sellainen koholla oleva joustava muovi. Ja minulla on aina kotelo kuvitettu nalleilla tai linnuilla tai sateenkaarilla yms, että saat vielä lisää naurunaihetta :3
Puhelinta voi olla myös heittelemättä ympäriinsä. Kertaakaan en ole rikkonut näyttöä vaikka ei ole koteloa. Ei ole ollut tapana pudotella arvokkaita ja särkyviä esineitä.
Mulla on puhelimessa kaikki mahdolliset suojat. Malli itsessään pöly- ja vesitiiviistis, lisäksi panssarilasi ja se läpällinen kotelo. Puhelin pyörii kaiket päivät työtakin taskussa liassa ja nuhjussa, käytän sitä likasin käsin, välillä putoilee ja saa muuten kolhuja. Ihan sama onko jonkun jonnen mielestä tätimäistä, käytännöllisyys menee edelle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Puhelinta voi olla myös heittelemättä ympäriinsä. Kertaakaan en ole rikkonut näyttöä vaikka ei ole koteloa. Ei ole ollut tapana pudotella arvokkaita ja särkyviä esineitä.
No mutta hyvä juttu sulle, sitten et tarvitse koteloa. Minä puolestani olen kömpelömpi, en suinkaan "heittele" tavaroita ympäriinsä.
On kotelo ja hyvä että onkin. Koteloiden hinnat vaan on aivan älyttömiä.
Nivelrikkoiset ja hermovaurioiset käteni pudottelevat tavaroita itsestään vaikka kuinka keskittyisin siihen miten tavaroita pitelen. Yhtään puhelimennäyttöä en ole rikkonut, kiitos suojakoteloiden.
Juu, mulla on myös pipo jo päässä ulkona, vaikka ei ole pakkasta ja liukkaalla kelillä käytän jarruja, alan itsekin olla vähän jarru. T. täti 39 v.
Tietysti on. En halua että näyttö menee rikki ja kortit menee mukavasti tässä samassa kotelossa. Typerämpää minusta on jättää puhelin suojaamatta, siinäpähän toki makselette tyhmyyttänne jatkuvasti uusia luureja kun ette kerralla viitsi kunnon suojausta hankkia.
N19
Puhelimessani ei ole mitään koteloa, mutta puhelintani pidän kannellisessa suojakuoressa.
Kotelo on ollut kaikissa puhelimissa. Yksikään ei ikinä ole mennyt millään tavalla rikki, puhelimen vaihdot on tehty siinä vaiheessa, kun akku ei vaihtamallakaan ole enää kestänyt muutamaa tuntia kauemmin. Ja nythän niitä ei enää voi edes vaihtaa.
Muistatteko ajan kun oli kaulassa kannettavia kännykkäkoteloita ja -pusseja.
Ne oli oikeastaan aika käteviä. Nyt sellaisia näkee harvoin.
Vierailija wrote:
Samat kutsuvat puhelinta kännykäksi.
Onko sinulla jonkinlaisia "älyllisiä haasteita"?
Lankapuhelimia kutsuttiin ennen puhelimiksi. Sitten tulivat matkapuhelimet (käsipuhelimet), joita alettiin kutsua kännyköiksi. Nykyään kännykkää kutsutaan yleisesti taas puhelimeksi. Jotkut nuoretkin käyttävät kuitenkin edelleen kännykkä-sanaa.
Vierailija wrote:
Muistan! Minä peräti ompelin itse ensimmäiseen kännykkään pussukan.
Vierailija wrote:
Minullakin oli ja nimenomaan Nokialaisessa. Onkohan sellaisia vielä myynnissä? Ja jos on, niin kehtaisiko sellaista pitää.
Olen yli 55, eikä minulla ole koskaan ollut kannellista puhelinkoteloa.
Mutta parikymppisellä lapsellani on jo varmaan kolmas tai neljäs kannellinen kotelo (ja puhelin) menossa.
Tietenkin on. Ja panssarilasi. Mikä tyhmä aloitus taas... Keksi edes parempi.
On. Vielä kun kaikki avaimet olisivat lätkiä tai kortteja, jotka sopisivat kuoreen, olisin tyytyväinen. Kaikki avaimet paitsi yksi on jo sähköavaimia, joten yksityisyys on menetetty kauan sitten.
Vierailija wrote:
- ensin sanotaan ”oliko tuo minun kännykkä”
- sitten kaivetaan esiin silmälasit
- sitten se kannellinen puhelin sieltä käsilaukusta
- lopulta avataan se kansi ja sanotaan ”ei se ollut minun”
#mummat
Mummalla on puhelin äänettömällä ja katsoo viestit kun kerkeää ja puheluihin ei vastaa
On, mutta niin on myös parikymppisillä lapsillani - ja ihan itse ovat kotelonsa ostaneet.