Onko sinulla puhelimessa kannellinen kotelo?đ
Kommentit (67)
Vierailija wrote:
No on, koska mulla on kortit siinÀ kotelossa. Kauheen kÀtevÀÀ, ei tartte lompakkoa. Olen alle 50-vuotias, mutta olen kieltÀmÀttÀ huomannut jo itsessÀni runsaasti tÀdittymistÀ (tÀtimÀistymistÀ? TÀteytymistÀ?), joten voihan se mun henkinen ikÀ jo ollakin se 55+
Se on âtĂ€tiytyĂ€â minun kielikorvan mukaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No on, koska mulla on kortit siinÀ kotelossa. Kauheen kÀtevÀÀ, ei tartte lompakkoa. Olen alle 50-vuotias, mutta olen kieltÀmÀttÀ huomannut jo itsessÀni runsaasti tÀdittymistÀ (tÀtimÀistymistÀ? TÀteytymistÀ?), joten voihan se mun henkinen ikÀ jo ollakin se 55+
Se on âtĂ€tiytyĂ€â minun kielikorvan mukaan.
Ainakin jos oikeasti tulee tĂ€diksi. Mutta jos nainen saa lapsen, niin âĂ€ityyköâ se sitten? MielestĂ€ni âtĂ€timĂ€istyĂ€â viittaa tyylin muuttumiseen (vrt. âmummoutuaâ [heh, ilmassa on âmummo utuaâ]).
Vierailija wrote:
Samat kutsuvat puhelinta kÀnnykÀksi.
MielestÀni se on nykyÀÀn korkeintaan joku viestinkalikka, kun eihÀn kukaan enÀÀ edes soita.
Tietysti on. Olen kÀyttÀnyt sellaista siitÀ asti kun hankin ensimmÀisen Àlypuhelimeni eli +10v. Jos kÀvelee vaikka lÀhikauppaan niin kÀtevÀÀ kun ei tarvitse erikseen kuljettaa puhelinta ja lompakkoa. Ja olen alle 30v.
Kauheen kÀtevÀÀhÀn se on kun kaikki kulkee samassa paketissa, kÀtevÀsti sitten hukkaakin kerralla kaiken :D
MinkĂ€ takia ap kĂ€yttÀÀ noin vanhanaikaisia emoji-kuvia? Nykynuorethan kĂ€yttĂ€vĂ€t pÀÀkallon kuvaa, kun nauravat tikahtuakseen jotain. đ
Löysin kerran vieraassa kaupungissa lojuvan puhelimen kortteineen ja aikamme istuttiin toteamassa ettei omistaja tule etsimÀÀn. Kortit kuoressa. Mietin ettÀ oliko joku turisti asialla ja varmaan kiva huomata ties missÀ ettÀ puuttuu . Vein luurin kahvilaan. Kahta asiaa en ymmÀrrÀ. Puhelin +kortit samassa ja kaikki avaimet samassa nipussa. Pudottaa niin kaikki menee.