Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla puhelimessa kannellinen kotelo?😆

Vierailija
24.10.2023 |

Olet yli 55-vuotias!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Löysin kerran vieraassa kaupungissa lojuvan puhelimen kortteineen ja aikamme istuttiin toteamassa ettei omistaja tule etsimÀÀn. Kortit kuoressa. Mietin ettĂ€ oliko joku turisti asialla ja varmaan kiva huomata ties missĂ€ ettĂ€ puuttuu . Vein luurin kahvilaan. Kahta asiaa en ymmĂ€rrĂ€. Puhelin +kortit samassa ja kaikki avaimet samassa nipussa. Pudottaa niin kaikki menee. 

Vierailija
62/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No on, koska mulla on kortit siinÀ kotelossa. Kauheen kÀtevÀÀ, ei tartte lompakkoa. Olen alle 50-vuotias, mutta olen kieltÀmÀttÀ huomannut jo itsessÀni runsaasti tÀdittymistÀ (tÀtimÀistymistÀ? TÀteytymistÀ?), joten voihan se mun henkinen ikÀ jo ollakin se 55+

Se on ”tĂ€tiytyĂ€â€ minun kielikorvan mukaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No on, koska mulla on kortit siinÀ kotelossa. Kauheen kÀtevÀÀ, ei tartte lompakkoa. Olen alle 50-vuotias, mutta olen kieltÀmÀttÀ huomannut jo itsessÀni runsaasti tÀdittymistÀ (tÀtimÀistymistÀ? TÀteytymistÀ?), joten voihan se mun henkinen ikÀ jo ollakin se 55+

Se on ”tĂ€tiytyĂ€â€ minun kielikorvan mukaan.

Ainakin jos oikeasti tulee tĂ€diksi. Mutta jos nainen saa lapsen, niin â€Ă€ityykĂ¶â€ se sitten? MielestĂ€ni ”tĂ€timĂ€istyĂ€â€ viittaa tyylin muuttumiseen (vrt. ”mummoutua” [heh, ilmassa on ”mummo utua”]).

Vierailija
64/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samat kutsuvat puhelinta kĂ€nnykĂ€ksi. 

MielestÀni se on nykyÀÀn korkeintaan joku viestinkalikka, kun eihÀn kukaan enÀÀ edes soita.

Vierailija
65/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tietysti on. Olen kĂ€yttĂ€nyt sellaista siitĂ€ asti kun hankin ensimmĂ€isen Ă€lypuhelimeni eli +10v. Jos kĂ€velee vaikka lĂ€hikauppaan niin kĂ€tevÀÀ kun ei tarvitse erikseen kuljettaa puhelinta ja lompakkoa. Ja olen alle 30v. 

Vierailija
66/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauheen kÀtevÀÀhÀn se on kun kaikki kulkee samassa paketissa, kÀtevÀsti sitten hukkaakin kerralla kaiken :D

Vierailija
67/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinkĂ€ takia ap kĂ€yttÀÀ noin vanhanaikaisia emoji-kuvia? Nykynuorethan kĂ€yttĂ€vĂ€t pÀÀkallon kuvaa, kun nauravat tikahtuakseen jotain. đŸ’€