Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla puhelimessa kannellinen kotelo?😆

Vierailija
24.10.2023 |

Olet yli 55-vuotias!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen mieluummin vanha ja viisas kuin pentumainen. Ei ole mikÀÀn saavutus olla myöhemmin syntynyt, mutta hengissĂ€ pysyminen on. 

Vierailija
22/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeikĂ€lĂ€isellĂ€ on😜 ja olen 18v ettĂ€ nuorena tĂ€tinĂ€ sitten vaikka mutta minĂ€ ainakin sÀÀstĂ€n rahaa kun ei tarvi puhelimen nĂ€yttön panssari lasia uusia jatkuvasti. Mutta kaikki tyylillÀÀn💅 itse en kyllĂ€ lĂ€he enÀÀn ostaa niitĂ€ toisia kuoria. Voin sanoa ettĂ€ rahat siihen palo kun osti takakuoren JA😼‍💹 sen panssarilasin mutta kun on nÀÀ kotelo kuoret on niin eipĂ€ oo enÀÀ rahaa kulunu moiseen mutta taidan vaihtaa nĂ€ppĂ€imistö puhelimeen kohta vain koska voin. Ja toisaalta miksipĂ€s ei?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tietenkin on, kÀtevin ikinÀ! Lompakkokotelo, ah. IkÀÀ 30

Vierailija
24/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ on molemmissa puhelimissa. Toisen kuorissa kulkee ajokortti ja pankkikortti. Viestit vilkaisen kellosta.

Vierailija
25/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tottakai on lompakkokotelo. NÀyttö ei hajoa vaikka tippuu lattialle ja on kÀtevÀÀ kun on maksukortit ja henkkari aina mukana. En halua siirtyÀ enÀÀ takaisin erilliseen lompakkoon kun sitten tavaraa olisi niin paljon ettÀ pitÀisi kÀyttÀÀ kÀsilaukkua. Nyt vaan puhelin taskuun ja menoksi.

Vierailija
26/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On, koska Àiti ei osta uutta kÀnnykkÀÀ jos menee nÀyttö rikki.

ap

Vierailija
27/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi pientĂ€ ap:ta kun luuli ettĂ€ joku nyt pahastuu pilkkaamisesta. No niin, sillĂ€lailla pieni uhmakiukkukĂ€nkkis meni ohi kun sai mummoille hieman v.tuilla đŸ€—

Vierailija
28/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi sitÀ kÀnnykkÀÀ ei saisi sanoa kÀnnykÀksi? Miksei sanota matkapuhelin? PelkkÀ puhelin tarkoittaa lankapuhelinta.

t: 90luvun teini

Vierailija
29/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tottakai on lompakkokotelo. NÀyttö ei hajoa vaikka tippuu lattialle ja on kÀtevÀÀ kun on maksukortit ja henkkari aina mukana. En halua siirtyÀ enÀÀ takaisin erilliseen lompakkoon kun sitten tavaraa olisi niin paljon ettÀ pitÀisi kÀyttÀÀ kÀsilaukkua. Nyt vaan puhelin taskuun ja menoksi.

Mun mies pitÀÀ puhelinta(kin) reisitaskussa (ap, gasp!) ja on vuosien varrella soittanut useamman taskupuhelun hÀkeen (ohittaa nÀppÀinlukon). Tuokin ongelma ratkeaisi lompakkokotelolla, tÀytyykin ehdottaa.

Vierailija
30/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On. En tarvi erikseen lompakkoa, eikÀ ole ikinÀ yhdestÀkÀÀn puhelimesta ( kÀnnykÀstÀ) mennyt nÀyttö rikki.

MyöskÀÀn ei ole tarvetta nĂ€hdĂ€ jokaista viestiĂ€ heti tai vastata puhelimeen heti. Ehdin myöhemminkin kattoo viestit ja soitella takas. 

Vierailija
31/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi sitÀ kÀnnykkÀÀ ei saisi sanoa kÀnnykÀksi? Miksei sanota matkapuhelin? PelkkÀ puhelin tarkoittaa lankapuhelinta.

t: 90luvun teini

Ei tarkoita enÀÀ. "KÀnnykkÀ" on nykyÀÀn tavallinen puhelin, ja lankapuhelin sen verran harvinainen, ettÀ siitÀ puhuttaessa kÀytetÀÀn etuliitettÀ lanka.

Vierailija
32/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap kaikki kunnossa?

Vierailija
33/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt on, vielÀ viikko sitten ei ollut. Ostin, kun parinkympin kannet tarjouksessa 5 euroa.

Vierailija
34/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÄNNYKÄLLÄni on kannellinen kotelo, kiitos kysymĂ€stĂ€ :D

Olen onnistunut rikkomaan jo kaksi puhelinta tiputtamalla niin ettÀ nÀyttö menee rikki, ja tÀmÀ vielÀpÀ kannet pÀÀllÀ. En viitsi edes miettiÀ kuinka monta olisi mennyt rikki ilman kansia.

NÀin 45-vuotiaana saakin olla jo tÀti ;)

Vierailija
35/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Samsungin "Àlykotelo" joka paitsi suojaa puhelinta joka puolelta, myös langattomasti ottaa virtaa puhelimesta kotelon LED nÀyttöön missÀ nopeasti nÀkee kellonajan, ilmoitukset ja on kustomoitavissa ettÀ eri sovellukset antaa erivÀrisen ilmoituksen. NÀkee jo kaukaa puhelinta koskematta mikÀ ilmoitus kyseessÀ. KÀtevÀsti myös ajokortti kulkee mukana, ei tarvi lompakkoa raahata.

Vierailija
36/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan se fiksua. Ei mene puhelimen nĂ€yttö paskaksi.  Monella parikymppisellĂ€ ja teinillĂ€ on nĂ€yttö pirstaleina. Minusta se on paljon nolompaa kuin lĂ€pĂ€llinen kotelo.  

Vierailija
37/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samsungin "Àlykotelo" joka paitsi suojaa puhelinta joka puolelta, myös langattomasti ottaa virtaa puhelimesta kotelon LED nÀyttöön missÀ nopeasti nÀkee kellonajan, ilmoitukset ja on kustomoitavissa ettÀ eri sovellukset antaa erivÀrisen ilmoituksen. NÀkee jo kaukaa puhelinta koskematta mikÀ ilmoitus kyseessÀ. KÀtevÀsti myös ajokortti kulkee mukana, ei tarvi lompakkoa raahata.

Tuo Samsungin Led View kotelo tosi tyylikÀs nÀkymÀttömÀllÀ nÀytöllÀ

https://www.mytrendyphone.no/images2/Original-Samsung-Galaxy-S9-LED-Vie

NÀkee myös ilmoituksista paljon enemmÀn tietoa avaamatta puhelimen nÀyttöÀ.

Vierailija
38/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan se fiksua. Ei mene puhelimen nĂ€yttö paskaksi.  Monella parikymppisellĂ€ ja teinillĂ€ on nĂ€yttö pirstaleina. Minusta se on paljon nolompaa kuin lĂ€pĂ€llinen kotelo.  

Se ettÀ teineillÀ ja lapsilla menee aina nÀytöt rikki on vaan hyvÀ asia kun voivat sitten ostaa uudemman mallin. Lapsille ostaa vanhemmat ja jo poismuuttaneet maksattaa vakuutusyhtiöllÀ. Ei nuoret halua pitÀÀ samaa puhelinta monia vuosia. Siksi he eivÀt kÀytÀ nÀytönsuojia eivÀtkÀ suojakoteloita.

Vierailija
39/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole kannellista kuorta eikÀ edes panssarilasia. En ole koskaan saanut puhelimen nÀyttöÀ rikki. Olen kai sitten erityisen huolellinen puhelimen kanssa.

Olen kyllÀ huomannut, ettÀ todella monilla on sirpaleinen nÀyttö.

Vierailija
40/67 |
24.10.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On ollut siitÀ asti, kun Àlypuhelimet tulivat. IkinÀ ei ole puhelin mennyt rikki tippumisen tai johonkin osumisen vuoksi. Sain miehenikin kÀÀnnytettyÀ kannellisten koteloiden kannalle, kun hÀn jÀlleen kerran tuskaili nÀyttönsÀ vahingoittumista ja katseli vierestÀ minun puhelintani, joka oli muutaman vuoden jÀlkeenkin kuin uusi.

En todellakaan aio luopua kannellisista koteloista! Olen 31-vuotias. MinÀ en halunut Àlypuhelinta.Joten minulla peruskÀnnykkÀ ja se on simpukka malli.Kun en ole kotona se on ÀÀnetön tila,kuten jo illalla kotini kello 19..Minulla on aina halpis rannekello,joita ostan Lidi.Katson kellon ajan ranne kellosta.