Onko sinulla puhelimessa kannellinen kotelo?😆
Kommentit (67)
Meikäläisellä on😜 ja olen 18v että nuorena tätinä sitten vaikka mutta minä ainakin säästän rahaa kun ei tarvi puhelimen näyttön panssari lasia uusia jatkuvasti. Mutta kaikki tyylillään💅 itse en kyllä lähe enään ostaa niitä toisia kuoria. Voin sanoa että rahat siihen palo kun osti takakuoren JA😮💨 sen panssarilasin mutta kun on nää kotelo kuoret on niin eipä oo enää rahaa kulunu moiseen mutta taidan vaihtaa näppäimistö puhelimeen kohta vain koska voin. Ja toisaalta miksipäs ei?
Tietenkin on, kätevin ikinä! Lompakkokotelo, ah. Ikää 30
Kyllä on molemmissa puhelimissa. Toisen kuorissa kulkee ajokortti ja pankkikortti. Viestit vilkaisen kellosta.
Tottakai on lompakkokotelo. Näyttö ei hajoa vaikka tippuu lattialle ja on kätevää kun on maksukortit ja henkkari aina mukana. En halua siirtyä enää takaisin erilliseen lompakkoon kun sitten tavaraa olisi niin paljon että pitäisi käyttää käsilaukkua. Nyt vaan puhelin taskuun ja menoksi.
On, koska äiti ei osta uutta kännykkää jos menee näyttö rikki.
ap
Voi pientä ap:ta kun luuli että joku nyt pahastuu pilkkaamisesta. No niin, sillälailla pieni uhmakiukkukänkkis meni ohi kun sai mummoille hieman v.tuilla 🤗
Miksi sitä kännykkää ei saisi sanoa kännykäksi? Miksei sanota matkapuhelin? Pelkkä puhelin tarkoittaa lankapuhelinta.
t: 90luvun teini
Vierailija wrote:
Tottakai on lompakkokotelo. Näyttö ei hajoa vaikka tippuu lattialle ja on kätevää kun on maksukortit ja henkkari aina mukana. En halua siirtyä enää takaisin erilliseen lompakkoon kun sitten tavaraa olisi niin paljon että pitäisi käyttää käsilaukkua. Nyt vaan puhelin taskuun ja menoksi.
Mun mies pitää puhelinta(kin) reisitaskussa (ap, gasp!) ja on vuosien varrella soittanut useamman taskupuhelun häkeen (ohittaa näppäinlukon). Tuokin ongelma ratkeaisi lompakkokotelolla, täytyykin ehdottaa.
On. En tarvi erikseen lompakkoa, eikä ole ikinä yhdestäkään puhelimesta ( kännykästä) mennyt näyttö rikki.
Myöskään ei ole tarvetta nähdä jokaista viestiä heti tai vastata puhelimeen heti. Ehdin myöhemminkin kattoo viestit ja soitella takas.
Vierailija wrote:
Miksi sitä kännykkää ei saisi sanoa kännykäksi? Miksei sanota matkapuhelin? Pelkkä puhelin tarkoittaa lankapuhelinta.
t: 90luvun teini
Ei tarkoita enää. "Kännykkä" on nykyään tavallinen puhelin, ja lankapuhelin sen verran harvinainen, että siitä puhuttaessa käytetään etuliitettä lanka.
Nyt on, vielä viikko sitten ei ollut. Ostin, kun parinkympin kannet tarjouksessa 5 euroa.
KÄNNYKÄLLÄni on kannellinen kotelo, kiitos kysymästä :D
Olen onnistunut rikkomaan jo kaksi puhelinta tiputtamalla niin että näyttö menee rikki, ja tämä vieläpä kannet päällä. En viitsi edes miettiä kuinka monta olisi mennyt rikki ilman kansia.
Näin 45-vuotiaana saakin olla jo täti ;)
Samsungin "älykotelo" joka paitsi suojaa puhelinta joka puolelta, myös langattomasti ottaa virtaa puhelimesta kotelon LED näyttöön missä nopeasti näkee kellonajan, ilmoitukset ja on kustomoitavissa että eri sovellukset antaa erivärisen ilmoituksen. Näkee jo kaukaa puhelinta koskematta mikä ilmoitus kyseessä. Kätevästi myös ajokortti kulkee mukana, ei tarvi lompakkoa raahata.
Onhan se fiksua. Ei mene puhelimen näyttö paskaksi. Monella parikymppisellä ja teinillä on näyttö pirstaleina. Minusta se on paljon nolompaa kuin läpällinen kotelo.
Vierailija wrote:
Samsungin "älykotelo" joka paitsi suojaa puhelinta joka puolelta, myös langattomasti ottaa virtaa puhelimesta kotelon LED näyttöön missä nopeasti näkee kellonajan, ilmoitukset ja on kustomoitavissa että eri sovellukset antaa erivärisen ilmoituksen. Näkee jo kaukaa puhelinta koskematta mikä ilmoitus kyseessä. Kätevästi myös ajokortti kulkee mukana, ei tarvi lompakkoa raahata.
Tuo Samsungin Led View kotelo tosi tyylikäs näkymättömällä näytöllä
https://www.mytrendyphone.no/images2/Original-Samsung-Galaxy-S9-LED-Vie…
Näkee myös ilmoituksista paljon enemmän tietoa avaamatta puhelimen näyttöä.
Vierailija wrote:
Onhan se fiksua. Ei mene puhelimen näyttö paskaksi. Monella parikymppisellä ja teinillä on näyttö pirstaleina. Minusta se on paljon nolompaa kuin läpällinen kotelo.
Se että teineillä ja lapsilla menee aina näytöt rikki on vaan hyvä asia kun voivat sitten ostaa uudemman mallin. Lapsille ostaa vanhemmat ja jo poismuuttaneet maksattaa vakuutusyhtiöllä. Ei nuoret halua pitää samaa puhelinta monia vuosia. Siksi he eivät käytä näytönsuojia eivätkä suojakoteloita.
Ei ole kannellista kuorta eikä edes panssarilasia. En ole koskaan saanut puhelimen näyttöä rikki. Olen kai sitten erityisen huolellinen puhelimen kanssa.
Olen kyllä huomannut, että todella monilla on sirpaleinen näyttö.
Vierailija wrote:
On ollut siitä asti, kun älypuhelimet tulivat. Ikinä ei ole puhelin mennyt rikki tippumisen tai johonkin osumisen vuoksi. Sain miehenikin käännytettyä kannellisten koteloiden kannalle, kun hän jälleen kerran tuskaili näyttönsä vahingoittumista ja katseli vierestä minun puhelintani, joka oli muutaman vuoden jälkeenkin kuin uusi.
En todellakaan aio luopua kannellisista koteloista! Olen 31-vuotias. Minä en halunut älypuhelinta.Joten minulla peruskännykkä ja se on simpukka malli.Kun en ole kotona se on äänetön tila,kuten jo illalla kotini kello 19..Minulla on aina halpis rannekello,joita ostan Lidi.Katson kellon ajan ranne kellosta.
Olen mieluummin vanha ja viisas kuin pentumainen. Ei ole mikään saavutus olla myöhemmin syntynyt, mutta hengissä pysyminen on.