Kiitos kaikille Suomen VUOKRA-ASUJILLE siitä, että maksatte meidän asuntosijoittajien asunnot ja vuokratuoton. :D
Laitatte joka kuukausi varsin merkittävän summan tuloistanne meidän rikastuttamiseen. Ilman teitä olisimme persaukisia, mutta teidän ansiosta kerrytämme sukuun sukupolvesta toiseen aina vain lisää ja lisää varallisuutta.
Kiitos.
Kommentit (17)
En oo yksityisellä enkä edes sellasen pörssisysteemin omistamassa mutta ok :D
Olepa hyvä vaan. Mieluummin maksan yksityiselle mukavasta asunnosta, kuin kaupungille läävästä, jossa ei voi elää ihmisarvoista elämää. Enkä nyt halua yleistää että kaikki kaupunkien asunnot sellaisia olisivat, mutta viimeksi asuntoa hakiessani ainoa kaupungin asunto missä kävin katsomassa, mikä siis oli vapaana, oli sellainen loukko että mielenterveys olisi mennyt jos sillä olisi joutunut viettämään tuntiakaan.
Kiitä matalapalkkaisuutta, kun sen seurauksena ei myönnetä asuntolainaa, mutta asumistukea sentään saa, jolla sitten maksetaan suurin osa vuokrasta.
Vierailija wrote:
Kiitä matalapalkkaisuutta, kun sen seurauksena ei myönnetä asuntolainaa, mutta asumistukea sentään saa, jolla sitten maksetaan suurin osa vuokrasta.
Joten herra ap maksaa itse asuntonsa vuokraa.
Kiitos vuokranantajille että teille jää kaikki riskit remonteista ja asunnon myynnistä/arvonsäilymisestä. Vuokralaisena voin helposti häippäistä heti kun tulee ongelmia asunnon kanssa ja olen vapaa helposti muuttamaan mihin haluan.
Meidän vuokra on tällä hetkellä pienempi kuin vastaavan korot ja yhtiövastike omassa. Toki isossa kuvassa parempi omistaa jos aikoo asua vähintään sen 5v siinä. Me muutellaan aika paljon.
Päivän kokoomustrollaukset sitten aamun kunniaksi.
Ole hyvä! Minäkin maksan mielelläni yksityiselle kalliimpaa vuoraa. Karsii tehokkaasti ongelmallisia asukkaita.
Asuin aikaisemmin omistusasunnossa. Lasten aikuistuttua myin perheasunnon pois ja muutin vuokralle. Asun Helsingissä. Uudessa kerrostalossa on kaikki mukavuudet. Myös vartiointipalvelu. Elän miten tykkään. Menen miten haluan. Ei lumitöitä, ei ruohonleikkuuta. Ei remontteja. Ei huolta rahasta. Elämä on ihanaa.
Mikä vapaus...vuokralla asumisessa.
En koskaan laita omistus asuntoo.
Rahaa käytän sen minkä tarvin elämään, en palvo.
Hyvä, että saamani asumistuki ja toimeentulotuki kelpaavat silloin, kun ne saa omaan pussiin.
Tyttäreni maksaa omistus kaksiostaan enemmän kuin minä vuokra kolmiosta. Siinä syy miksi asun vuokralla.
Suurin osa näistä raukoista vuokralla asujista eivät kyllä suoraan rikastuta meitä vaan heidän vuokransa maksaa yhteiskunta. Kiitos kuitenkin!
Asunnon omistajana voi maksattaa korkeat korot vuokralaisilla.
Taitaa nyt per settä kirvellä kun kukaan ei osta taakaksi tullutta sijoitusasuntoa.
Kuka vuokraa yksityiseltä? Kauhea riski saada joku hyypiö kotiruhaa häiritsemään
Omistusasuja tässä hei.
Tuota kait sinä velkavivulla osakesijoittanut ymmärrät, että suurin osa vuokralaisista saa asumistukea/toimeentulotukea, josta et edes tiedä…ja kukas sen asumistuen maksaa viime kädessä…aivan.
Ja vuokranantajahan ei saa mistään tietää, millä rahalla vuokralainen vuokransa maksaa. Luottotiedotkin on voitu menettää sopimuksen solmimisen jälkeen.
Voi siis olla, että sinunkin vuokralainen asuu sinun verojesi kustannuksella ilmaiseksi!?
Jos asumistuen leikkaukset menevät läpi, ja nehän menevät, saatte oikeasti miettiä miten saatte asuntoihinne vuokralaisia, kun muuttavat halvempiin asuntoihin. Tai sitten toimeentulotuki kustantaa erotuksen.
Ja jos taas vuokralainen on työssä eikä halua omistaa asuntoa vaan asuu mieluummin vuokralla, se on taas hänen VALINTANSA. Olen omistanut asuntoosakkeita ja sivusta seurannut miten paljon kaikki remontit yms. maksavat kun asunnolla alkaa olla ikää.
Ei enää ikinä osakehuoneistoa minulle, nekin rahat laittaisin mieluummin vaikka vuokraan.
t. Omakotitalossa asuva
Monesko päivä Alkoa menossa?