Jes jes jes meil on koulus tänää kunno pihvii ja muusii
Kommentit (8)
Vierailija wrote:
Näköjään suomen kielen tunnit ovat jääneet väliin.
Mutta on se hyvä, että edes ruoka maistuu.
Todellaki maistu! Oli myös kermaperunoit ja pinaattilättyi pihvin ja muusin lisäks, toiha on jo ravintola tasost safkaa! Yleesä vaa jotai kasvisvellii tai muuta paskaa mutta nyt oli kyl kunno ruokaa
Vierailija wrote:
Hei, pilkunnussija!
Olet juuri antanut tälle palstalle kaiken sen, mitä sinulla annettavana on.
Kannattaisi suhtautua äidinkielen opiskeluunkin samanlaisella intohimolla kuin syömiseen.
Hei, pilkunnussija!
Olet juuri antanut tälle palstalle kaiken sen, mitä sinulla annettavana on.
Kuten sinäkin.
Se on kasvispihvi.
Nyt ap ei voikaan syödä.
Vierailija wrote:
Se on kasvispihvi.
Nyt ap ei voikaan syödä.
Kyl se oli kunno lihapihvi, ihme mite koulul rahaa tommosee oikeesee ruokaa mutta näköjää tänää oli. Sitä sai vaa ottaa 1kpl mut mä otinki 1.5 :D
Tuotetiedot
Suomalainen koneellisesti erotettu broilerin- ja porsaanliha, vesi, suomalainen porsaanliha, korppujauho (vehnä), suomalainen kamara, suomalainen broilerin- ja kalkkunanliha, kasvikuidut (herne, peruna), soijaproteiini, mausteet (sipuli, mustapippuri, maustepippuri, korianteri), jodioitu suola, perunatärkkelys, happamuudensäätöaineet (E262,
kaliumlaktaatti), glukoosi. RUNSASPROTEIININEN. LAKTOOSITON. Voimakassuolainen. Lihaa 16 %, liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 51 %.
https://www.hk.fi/tuotteet/hk-jauhelihapihvit/
Näitä sanottiin kengänpohjiksi. Kyllä niitä söi kun nälkä oli. Missä koulussa tarjotaan kunnon pihvii jos ruokalautasen hinta on joku keskimäärin 2,76e.
Tai missä ne tehdään itse. Missään kouluissa ei ollut itse tehtyjä vaan ainoastaan lounas ravintoloissa.