Härmänkylpylä tänään
Kommentit (26)
Huomen aamulla olisi kalua halukkaalle tarjolla.9.30 altaalla ja sen jälkeen huoneseen.ps kerro nainen miten tunnistan sinut.
Vierailija wrote:
Huomen aamulla olisi kalua halukkaalle tarjolla.9.30 altaalla ja sen jälkeen huoneseen.ps kerro nainen miten tunnistan sinut.
Tulen istumaan samaan porealtaaseen. Minulla on uimapuku päällä ja käyttäydyn välinpitämättömästi. Mutta käy vain rohkeasti kiinni, tykkään siitä!
Ootko AP mies, nainen vai muun sukupuolinen?
Ps. tuo kannattaa kertoa heti alkuun ettei tuu pettymyksiä
Minä olen siellä. Oon 38v sinkku nainen ja nähdään siellä oikeanpuoleisessa porealtaassa. Salasana on HAAHKA, johon vastaan MISSÄ, ja sinä osoitat sitten sormella lähintä jotain muuta naista. Näin tunnistamme toisemme.
Löytyy. Olen se vähän tummempi karvainen ukko jolla sormus. Saat olla alla.
Entä löytyisi sieltä tänään tai huomenna tai perjantaina 18-25 v pitkää väh 185 cm atleettista kaveria samanlaiselle hieman varttuneemmalle (35 v) miehelle?
Vai on jo tosi perinteisestä Kuntsaristakin tullut tällainen kutupaikka miehille keskenään... Jo on aikoohin eletty Pohojammaallakin
Pohojanmaa on kaappihomojen mekka, ulospäin pidetään tiukkaa linjaa. Nimim kokemustaomaava
Lapualaisoopperaa lainaten : J..malauta näillä lakeuksilla ei j..malauta harrasteta sellaasta syntistä touhua :)
Niinhän sitä luulisi jos pää on pensaassa. Huomattavasti enemmän siellä on päässyt seikkailemaan miesten kera kuin keski ja itäsuomessa. Antaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla
Vierailija wrote:
Löytyiskö iltapäivä kahviseuraa53v miehelle klo 13 jälkeen?
Koita nyt pyydystää se haahka, ennenkuin se lennähtää toiseen kylpylään ihmisten riesaksi!
Ne puhuu,jotka ei tiedä sen paikan irstaudesta mitään.Ja ne jotka tietää on hiljaan.t:N52
Vierailija wrote:
Ne puhuu,jotka ei tiedä sen paikan irstaudesta mitään.Ja ne jotka tietää on hiljaan.t:N52
N52= Roope65
Älkää menkö kuntsarille. Sielä tulee perse kauheen kipeeksi, kun kaappi homppelit käy kimppuun. HA HA HA.
Kuntokeskuksessa on menoillaan urheiluvammoihin erikoistunut kuntoutus jakso,on tiukkaa mimmiä ja ukko alueella seuraavat 5 viikkoa.
Löytyy!