Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee eroon jenkkakahvoista/selkäläskistä??

Vierailija
23.10.2023 |

Sovitin yhtä neulemekkoa ja hyi lvetti miltä siinä näytin takaapäin katsottuna! Lonkkaluiden yläosassa selän ja vähän kylkienkin puolella ihan hirveät muhkurat. 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla ei ole jenkkakahvoja ja vyötärö löytyi ylipainoisenakin. Mutta nuo selkäläskit omistin myös normaalipainoisena ja kun olin melko lihaksikas. Treenasin siis 3-4 kertaa viikossa ja juoksin useita kertoja viikossa. Mistä ne selkäläskit siis johtuu?

Genetiikasta johtuu, mihin rasva kertyy ja mistä se viimeisenä lähtee. Joillakin kertyy vatsaan joillakin reisiin, joillakin naamaan ja sinulla selkään. Tarpeeksi alas, kun saa rasvaprosentin, niin kyllä ne lähtee.

Vierailija
22/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on silti liikaa läskiä suhteessa lihakseen, vaikka olisit normaalipainossa. Sun läskit nyt vaan on asettautuneet selkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pilataan vartalo ja sitten ihmetellään kun on vanha rupu.

Lihavat naiset... Hmm miehille vinkkinä.. jätä se sika!

Vierailija
24/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Villi veikkaus että laihduttamalla?

Ei paljoa ole laihdutettavaa, kun painoindeksi on jo alle 20.

Ap

Taitaa nää kauheet muhkurat olla nyt sulla pelkästään korvien välissä. 😄 Mutta selkälihastreeniä ja löysäät vähän rintsikoiden kiinnitystä ettei ne uppoa selkänahkaan. 

Vierailija
25/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu vaan kehon mittasuhteista!

Pitkäjalkaisella ei ole kunnon vyötäröä, vaikka olisi millainen tikku.

Pitkäselkäisellä on, vaikka hän lihoisi. Tosin pitkäselkäinen ei pääse isosta takapuolesta ja reisiin kertyy "satulalaukut".

Näitä tosiasioita ei voi muuttaa. Niiden kanssa on vaan elettävä.

Vierailija
26/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei johdu vaan kehon mittasuhteista!

Pitkäjalkaisella ei ole kunnon vyötäröä, vaikka olisi millainen tikku.

Pitkäselkäisellä on, vaikka hän lihoisi. Tosin pitkäselkäinen ei pääse isosta takapuolesta ja reisiin kertyy "satulalaukut".

Näitä tosiasioita ei voi muuttaa. Niiden kanssa on vaan elettävä.

Minä olen pitkäselkäinen.. Lantio on kapea, suora ja korkea eikä siinä näköjään tarvii olla juurikaan ylimääräistä, jotta kahvat ilmestyy.

Ap

Vierailija
27/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Villi veikkaus että laihduttamalla?

Ei paljoa ole laihdutettavaa, kun painoindeksi on jo alle 20.

Ap

Taitaa nää kauheet muhkurat olla nyt sulla pelkästään korvien välissä. 😄 Mutta selkälihastreeniä ja löysäät vähän rintsikoiden kiinnitystä ettei ne uppoa selkänahkaan. 

Ovat lantion yläosassa.

Ap

Vierailija
28/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laihaläski. Kiinteydyt joko pudottamalla vielä semmoiset 5 kiloa tai treenaamalla..

Vierailija
29/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon (kuulemma) kohtuu komea 35v mies ja ei ole elämänhallnnan ja elintasonkaan kanssa pulmia (mainitsinko että olen sinkku?) ja mun täytyy kyllä sanoa että jos sulla ei ole jenkkakahvoja niin en tanssi jenkkaa sun kanssa. :(

Vierailija
30/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisilla alusvaatteilla.

Vierailija
31/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen niille, joilla on kauniin mallinen vartalo reilusti ylipainoisenakin.

Ap

Vierailija
32/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oon kateellinen niille, joilla on kauniin mallinen vartalo reilusti ylipainoisenakin.

Ap

Sä olet nyt perinyt tollaset geenit eikä sille mitään voi. 

Vierailija
33/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäläskit lähtee salitreenillä

Vierailija
34/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkäläskit ekaa kertaa elämässä. Vihdoin! 32v palelemista takana🥶

Vierailija
35/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanlaiset vaatteet sinne mekon alle on nopein ratkaisu, palvelevat alusvaateliikkeet auttavat.

Vierailija
36/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy rasva selkään. Ärsyttäähän se, kun on itseäni lihavampia ihmisiä, joilla ei ole selässä makkaroita. Mutta minkäpä tälle voi, kun en nyt niin paljon niistä häiriinny, että tiputtaisin rasvaprosenttini kauhean alas. Tai no siis mulla lähtee tissit ennen kuin ne makkarat, ne on siis oikeesti viimonen paikka, josta mulla rasva lähtee. 

Vierailija
37/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olet laihaläski. Kiinteydyt joko pudottamalla vielä semmoiset 5 kiloa tai treenaamalla..

Herrajestas sua sentään, käsket jo ennestään alipainoista laihduttamaan. Häpeä!

Vierailija
38/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalitreeniä, sivuvatsalihasliikkeitä, syvät vatsalihakset myös kuntoon. Crosstrainer. Pilates. Pakaralihasten treeniä. Peruskuntoa kohottavaa kävelylenkkeilyä. Ei painonpudostusta tai laihdutusta vaan lihaskunnon kohotusta. Aika lempeästi reenaan ja pienillä painoilla aloitan. Itsellä nämä toimii jenkkakahvoihin. Pitää syödä, että jaksaa liikkua. 

Vierailija
39/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Läski nainen saa kyllä jotain nysämulukkuu mutta läski ukko ei saa hiivasintakaa värkkiä.

Tässä keskusteltiin nyt kuitenkin selkäläskien hävittämisestä ja neulemekon käyttämisestä eikä mulkun saannista.

Vierailija
40/63 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Insuliinipitoisuudet pitää saada alemaksi. Jenkkakahvat syntyy liian korkeista insuliineista.

Tässä voi olla perää.

Ap

Onko verenpaine ja kolestrolit myös koholla?