Miten pääsee eroon jenkkakahvoista/selkäläskistä??
Sovitin yhtä neulemekkoa ja hyi lvetti miltä siinä näytin takaapäin katsottuna! Lonkkaluiden yläosassa selän ja vähän kylkienkin puolella ihan hirveät muhkurat.
Kommentit (63)
Hulavanteita saa kirpparita halvalla, kun joku joulu niitä tuli jokaiseen tupaan. Siellä olivat pari vuotta sohvan takana koristeena ja vyötäröt pysyi ennallaan. Sitä kun jaksat pyörittää, niin lähtee kyllä, mutta harva jaksaaaaa
Kovalla treenillä sain nämä pois :) Ei saa enää mitään otetta vaan kyljet on tiiviit ja kiinteät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selkäläskit lähtee salitreenillä
Tämä on totta! Ylätaljaa, kulmasoutua ym. Näillä olen itse onnistuneesti hävittänyt jenkkakahvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkäläskit lähtee salitreenillä
Tämä on totta! Ylätaljaa, kulmasoutua ym. Näillä olen itse onnistuneesti hävittänyt jenkkakahvat.
Itse tein vaan kotitreeniä. Sali ei ole pakollinen, mutta siellä on tietysti helpompi treenata.
Ap
Osta vähän isompi neulemekko ja kunnollista paksua neuletta. Ei neulemekko muutenkaan kenelläkään kireänä näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Villi veikkaus että laihduttamalla?
Ei paljoa ole laihdutettavaa, kun painoindeksi on jo alle 20.
Ap
Kävelemällä, itse huomasin tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap
No tuo nyt on täysi vale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap
No tuo nyt on täysi vale!
Mikä on vale?
Selkäläskit kertoo insuliiniresistenssistä.
Jooga ja pilates, eli liikunta missä käsiä pidetään usein ylhäällä. Solakoittaa lihaksia ilman, että muuttuvat pulleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Ap
Eihän tuo voi pitää paikkaansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Läski nainen saa kyllä jotain nysämulukkuu mutta läski ukko ei saa hiivasintakaa värkkiä.
Tämä läski sai hyvämulkkuisen miehen. 🤪
Johtuu geeneistä.
Katoin yleisurheilukisoja hotellihuoneen aulassa ja siellä tosi hoikka korkeushyppääjä oli paljastavassa asussaan, ja joku ääliö kommentoi, että tuokin voisi "selästä laihduttaa vielä pari kiloa, niin hyppäisi korkeammalle".
Mutta jos tuollaisilla anorektisen hoikilla on makkaraa selässä ja kyljissä, en usko että niitä normaalipainoinen saa pois jos ne on samantyyppiset kuin luultavasti tuolla hyppääjällä, eli ei ylipainon aiheuttamat.
Lavallinen nelosta, pari isoa kossupulloa, kaverit kylään perjantaina korttia pelaamaan, sisällä polttaminen sallittu. Viimeistään lauantaina jenkkakahvat/selkäläskit on lähtenyt äitinsä luokse. Toimii joka kerta.
Sanot muijalle että pakkaa kamansa ja häipyy, eli nopeasti.
Kyllä se torso lihastreenillä kiinteytyy, ihan takuulla. Eli rautaa tankoon ja pystypunnerrusta, penkkipunnerrusta yms. kehiin.
Olen tosi hoikka, mutta oli jenkkakahvat. Sanoin miehelle, että miten voi olla mahdollista, että on jenkkahvat, niin mies sanoi, että käydään ostaa sulle hulavanne. Käytiin ja pyörittelin kuukauden ja oli ihan mukavaa. Samalla keskivartalo vahvistui ja 2kk jälkeen ei ollu kahvoja ja kyljissä näkyi jo lihasta ja vatsassa. Olen siis tosi hoikka, että ei ollu kyllä mitään poltettavaa kehosta paitsi kahvat.