Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

84-vuotias nainen meni ostamaan Gigantista halpaa johtoa mutta tuli ulos satoja euroja köyhempänä: ”Kuinka moni muu joutuu tällaisen kohteek

Vierailija
23.10.2023 |

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ärsyttäväähä se o mut onks niit pakko ostaa??

On pakko. Et pääse kuulemma ulos liikkeestä ennen kuin nimi on paperissa.

Vierailija
22/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämmöisten myyjien takia olen kieltänyt vanhempiani ostamasta mitään elektronista laitetta tai liittymää soittamatta ensin minulle. Hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti on norjalaisten firma, ja norskit osaavat lisämyynnin. Katsokaa mitä tapahtui R-Kioskille kun norskit ostivat koko ketjun, siellä alettiin myydä pikku hiljaa jos jonkin sorttista palvelua ja tilpehööriä perseestä perämoottoriin. On Postia, matkahuoltoa, maksuliikennettä, liittymäkauppaa, säilytyspalveluja, leffalippuja, kahvilaa, passien ja henkilökorttien toimitusta, jne oksennukseen asti niin että jonot ovat valtavat, palvelu paskaa kun myyjäparan pitäisi osata miljoona asiaa ja yrittäjä vedetään aivan loppuun kun ketju korjaa kuitenkin valtaosan voitoista. Mutta onpa sijoittajat tyytyväisiä kun liikevaihtoa on ensin jyrkästi kasvatettu, tosin nyt alkaa jälki näkyä kun homma sakkaa.

Vierailija
24/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ovat minun taskussani kunnes niistä luovun. Siinä on turha soijapojan myydä.

Vierailija
25/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyn Gigantissa (siellä nyt on meidän paikkakunnan paras valikoima ja hinnat), eivät ole  tyrkyttäneet aikoihin mitään ylimääräistä. Eihän tuotetakuun lisäksi ihminen tarvitse mitään helkkarin lisävakuutusta.

Se kyllä ärsyttää, kun laitteet  (ja samalla jakaa tietonsa) pitäisi ottaa käyttöön kätevästi Android-puhelimella. En todellakaan halua sisältöjäni levittää mihinkään, ja aika paljon on joskus vaatinyt työtä,että vanhanaikaisella tavalla saa vaikka television toimimaan.

Vierailija
26/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Juu. Itsellä on tehty monta kertaa. Menin viimeksi ostamaan sinne puhelinta. He ottivat sen puhelinpaketin, veivät sen siihen infopisteeseen kun jotain siihen piti kirjata ja sitten alkoivat myymään vielä lisää sähkösopimuksia. Mä vaan vähän ärhäkkäästi tokaisin "mä olen täällä vaan sitä puhelinta varten ja jos en sitä nyt saa niin menen ostamaan muualta"... Silloin antoi nopeasti puhelimen ja ohjeisti kassalle. Kannattaa ottaa tuo asenne siellä siis. Sanokaa suoraan, että jos en nyt saa sitä tuotetta niin menen ostamaan muualta.

Jaa. Minä olen sanonut kohteliaasti ihan normaalilla äänellä, että ei kiitos, otan vain laitteen. Ei ole mitään ongelmia ollut.

Vierailija
27/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota Gigantin tapaa tyrkyttää kaikenlaista oheen. Nykyään sanon heti ensimmäisenä, että jos myyjä yrittää tarjota jotain muuta mitä olen tullut kysymään, kävelen ulos ostamatta mitään. Toimii!

Toinen asia, jonka kanssa kannattaa olla varovainen tuolla, on asennuspalvelu. Ostin pesukoneen asennuksineen. Asennus ei onnistunut ja Gigantti väitti etteivät ota mitään vastuuta myymästään alihankkijan työstä, kun myyvät vain laitteita. Tiukan väännön jälkeen sain uuden asennuksen ja vaatimani 100 euron hyvityksen. Oli kuitenkin oikeasti suututtava. Sellaiseen ei pitäisi asiakkaan joutua.

Vierailija
28/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tulivat julkisuuteen tuon asian kanssa. Firman on pakko miettiä strategiaansa, kun asiakkaat äänestävät jaloillaan.

Vierailija
29/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI koske pelkästään vanhuksia, tiedän ihan nuoriakin jotka ottaneet ylikalliita liittymiä kun agressiivisesti tyrkytetty. Esim nuoret jotka ei juuri seuraa tieto/mobiilitekniikaa. Sellaisiakin nuoria on.

Vierailija
30/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ostan netin kautta aina kun mahdollista. Ihan järkyttävää tyrkytystä ja painostusta kaikenlaisissa elektroniikkaliikkeissä. Sama teleoperaattoriliikkeet. Puhelintakaan ei saa ostettua ilman, että painostetaan ottamaan erilaisia sopimuksia päälle ja kun kieltäytyy, saa selvää vitttuilua takaisin. 

Verkkokauppa.com:ssa ei tyrkytysmyydä. Mä suosin sitä Gigantin ja Powerin sijaan.

Vierailija
31/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti on jo mennyt boikottiin tästä syystä. Olin äitini mukana viimeisellä kerralla ja oli järkyttävää painostusta ja manipulointia. Elisa on samanlainen. Molemmat kierrän kaukaa ja menen aina äitini mukaan. 

Vierailija
32/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vanhukset on niin höperöitä, että niiden ei pitäisi antaa käydä kaupoissa ollenkaan.

Nuoruus ja tyhmyys!

Vierailija
33/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vanhukset on niin höperöitä, että niiden ei pitäisi antaa käydä kaupoissa ollenkaan.

Niin että lukitaan vanhukset koteihinsa, jotta myyjille ei tule houkutusta käyttää heitä hyväkseen? Samalla periaatteella varmaan pitäisi kieltää naisia lähtemästä ikinä ulos jotta kenellekään ei tule  houkutusta r*iskata heitä.

Kannatan kumpaakin!

Vierailija
34/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihminen osaa olla ostamatta mitä ei tarvitse, niin ei ole mitään asiaa yksin kauppaan. 

Vierailija
35/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaiken päälle vielä edullinen laitevakuutus, jostain GE:stä tms.

Vierailija
36/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan Giganttia ja Elisaa. Niissä on hirveimmät asiakaspalvelijat ikinä. On se niin ihanaa kuluttaa rahaa liikkeeseen ja tulla lisäksi nöyryytetyksi ja haukutuksi jos ei suostu ostamaan lisähärpäkkeitä. Miten hyvä mieli onkaan koko ostoskokemuksesta sen jälkeen.

Vierailija
37/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperehtivä äitini oli kävellyt omin päin Giganttiin näyttämään tablettiaan, jossa oli "jokin vika". Eli ei osaa käyttää sitä. Olen ostanut tabletin hänelle ja siihen halvan netin, jonka maksan itse. Hän ei osaa käyttää tablettia, vaan minä autan häntä maksamaan laskuja sillä. 

Myyjä oli myynyt äidille 500 euron hintaisen tietoturvapaketin. Äiti ilmoitti minulle, että hän on nyt ostanut siihen oman netin, ettei minun tarvitse laskua maksaa. Ei siis ymmärtänyt edes, mitä osti. :(  Pidin saarnan asiasta, mutta yhä edelleen rouva on minkä tahansa teknisen ongelman kanssa yhä lähdössä Giganttiin. En ymmärrä, miksi sinne. 

Juu, on muistitutkimuksissa nyt. Mutta myyjien moraali, missä se on??!

Vierailija
38/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vanhuksilla on rahaa eniten. Vanhus on tässä yli 70 v. - Lamassa/ riistovallassa elämänsä menettäneet eivät tuottaneet jälkeläisiä. Suomeen jää puuttumaan 1½ ikäluokkaa. Tahti kiihtyy, koska syntyvyys laskee edelleen.

-Kapanteri-

Vierailija
39/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin ostamaan uutta  puhelinta, riitti perusmalli jolla voi soittaa ja ottaa kunnollisia kuvia (kissanpentu talossa heh). Myyjä pilkkasi valitsemaani mallia,koetti tyrkyttää väkisin toista mallia jossa sormenjälki tunnistus ym ja kysyy miksi joku haluaa Ladan kun voi ostaa Ferrarin. Pidin kuitenkin pääni.

Vierailija
40/62 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tehdä empiirinen testi ja käväistä gigantissa, menen ihan ulkonäön puolesta täysillä höperöstä mummelista :)  Katotaan mitä koittavat myydä.

Myyntityössä nyt itsekin ja myynnin eri tekniikat kiinnostavat kovasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi