Kuinka monta yötä kestät olla lapsuudenkodissasi vanhempiesi ollessa paikalla
Käytkö siellä mieluummin yksin vai oman perheesi kanssa?
Kommentit (27)
En yhtään yötä kun äiti kuorsaa kuin metsuri.
Vierailija wrote:
Nolla yötä.
Entä jos olisi pieniä lapsia ja ne haluaisi olla mummolassa?
Onneksi ei tarvi olla yötä kun vanhemmat jo mullan alla. Mutta kun olivat elossa niin en ollut koskaan yötä sen jälkeen kun pois muutin.
Välillä tuntuu siltä että asuisin äitini luona mieluummin...
Pystyin olemaan max. 2 vuorokautta. Itseäni alkoi ahdistaa ja vanhemmankin mielestä olin lähinnä sotkemassa paikkoja ja hänen omaa järjestystään.
Vähän ankeasti kirjoitettu mutta faktaa. Hyvässä hengessä kuitenkin vierailut sujui.
Ehkä yhden yön. En ole ollut siellä kuin päiväseltään muutaman kerran sen jälkeen, kun vanhempani muuttivat pois.
Ei olisi mitään ongelmaa, mutta asun samassa kaupungissa joten ei tarvetta. Äitini oli meillä kaksi viikkoa evakossa kun hänelle tehtiin kylppäriremonttia, hyvin pärjäsimme.
Olen yleensä 3-7 yötä. Asun ulkomailla ja matka kotiovelta vanhempieni ovelle kestää 18 tuntia. Pystyisin olemaan pitkäänkin, jos olisi tarve. Isä puuhailee ulkona omiaan ja äiti on maailman mutkattomin ihminen.
Vanhempani eivät asu enää lapsuudenkodissani, mutta jos asuisivat niin lukemattomia öitä. Se oli kiva asunto ja tulen myös toimeen vanhempieni kanssa tosi hyvin joten mitään ongelmaa ei olisi.
En ollut vanhempien luona yhtään yötä sen jälkeen kun muutin kotoa 18v. Omat lapseni toki olivat molemmissa mummoloissa yökylässä pieninä. Äitini mökillä olimme max. 2 yötä kaikki yhtäaikaa.
Vanhempani ovat jatkaneet matkaa uusiin koteihin jo 20v sitten.
Heidän kesäpaikassaan käymme perheen kanssa kyllä mielellään, kun se on niun järjettömön iso ja kaikilla on oma rauha.
Ei mulla ole lapsuudenkotia ollut sitten 80-luvun eikä kyllä toisaalta vanhempiakaan (toinen narsisti, toinen vieraannutettu toiseen maahan asti)
Putkirempan aikaan yhden yön väkisin, kun (kontrolloivan aspergerin oloinen) vanhempi ei heti lähtenytkään vaan jäi kyttäämään jotain. Olen ihan tavallinen kiltti, en tuhoa mitään.
En yhtään yötä enkä yhtään kokonaista päivää. Sen sijaan oma aikuinen lapseni tulee joskus meidän luo tekemään etätöitä ja viihtyy kuukaudenkin putkeen. Me tullaan hyvin toimeen keskenämme.
Mun vanhemmat on eronneet. En vietä öitä kummankaan luona.
Nolla yötä.