Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka vihaatte Helsinkiä, missä asutte itse?

Vierailija
22.10.2023 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tykkää ma tujen takia, myös tuollainen punaviher-meininki pilaa hienon kaupungin. Itse asun Espoossa ja valitettavasti sama porukka alkaa pilaamaan tätäkin. Ja kyllä äänestin metroa vastaan.

Espoossa on yli 20% muualta tulleita, Vantaalla lähemmäs 25%. Helsingissä prosentti on 16 ja muuttajista suurin osa on muita kuin niitä, joita luulet.

Helsingissä on useita paikkoja joissa asuu jo yli 40% muualta tulleita, suurinosa itä-helsgingissä, sinne mua ei saa kirveelläkään, ma tut on katukuvassa pikkuhiljaa enemmistö myös keskustassa, en sano että kaikki siellä asuu mutta pilaavat sen silti samoin kuin nuo ihan kantikset jotka ovat tätä punavihermassaa.

Vierailija
42/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olisi se henkilökohtainen tappio/pettymys jos ei muualla työllisty kuin pääkaupunkiseudulla.

Pääkaupunkiseutu on mennyt yhdeksi mogadishuksi, joka kerta kun siellä joutuu käymään on entistä kansainvälisempi katukuva.

Helsinki näyttää kovinnkansainväliseltä jos hommaa lukee....mutta eipä nyt aamubussissakaan ole yhtään epäsuomalaisen näköistä, eikä töissäkään. Eikä kotitalossani. Toki jos asut itärissä ja roikut päivät kauppakeskuksissa ja  käyt paljon te-toimistolla  nIin sitten tapaat kansainvälisiä. Mutta en nyt niitäkään ole uhkaksi kokenut. 

Ei ne ole vielä aamuyhdeksältä hereillä edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei paikkaa ja kaupunkia vihata vaa siellä asuvia itserakkaita, omahyväisiä ja itsekeskeisiä asukkaita jotka pilaa koko kaupungin ja yleensäkin koko paikan

Asun stadissa, koko ikäni asunut mutta vihaan tätä kaupunkia, mutta en asukkaiden vaan surkean päätöksenteon takia.

Niin kauan kun vihervasemmisto mellastaa kaupunginhallituksessa niin pahemmaksi vaan menee.

Muutto on suunnitelmissa kun muksut muuttaa pian kotoa. 

Vierailija
44/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja vihervasemmistolainen politiikka tuhoaa tämän kaupungin,ja on sen jo osittain tehnyt.Poismuutto on varma 2024 aikana.

Vierailija
45/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tykkää ma tujen takia, myös tuollainen punaviher-meininki pilaa hienon kaupungin. Itse asun Espoossa ja valitettavasti sama porukka alkaa pilaamaan tätäkin. Ja kyllä äänestin metroa vastaan.

Espoossa on yli 20% muualta tulleita, Vantaalla lähemmäs 25%. Helsingissä prosentti on 16 ja muuttajista suurin osa on muita kuin niitä, joita luulet.

Helsingissä on useita paikkoja joissa asuu jo yli 40% muualta tulleita, suurinosa itä-helsgingissä, sinne mua ei saa kirveelläkään, ma tut on katukuvassa pikkuhiljaa enemmistö myös keskustassa, en sano että kaikki siellä asuu mutta pilaavat sen silti samoin kuin nuo ihan kantikset jotka ovat tätä punavihermassaa.

Toivottavasti myös muut kaltaisesi pysyvät poissa idästä. Oikeasti Itä-Helsinki on ihan jotain muuta kuin mitä luulet.

Vierailija
46/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei paikkaa ja kaupunkia vihata vaa siellä asuvia itserakkaita, omahyväisiä ja itsekeskeisiä asukkaita jotka pilaa koko kaupungin ja yleensäkin koko paikan

Asun stadissa, koko ikäni asunut mutta vihaan tätä kaupunkia, mutta en asukkaiden vaan surkean päätöksenteon takia.

Niin kauan kun vihervasemmisto mellastaa kaupunginhallituksessa niin pahemmaksi vaan menee.

Muutto on suunnitelmissa kun muksut muuttaa pian kotoa. 

En tiedä onko mihnkä puolueiden syytä mutta sehän on törkeää miten palveluita Helsingissä ajetaan alas vaikka ylijäämään on satoja miljoonia joka vuosi. Rahaa olis kuiin roskaa. Minne ne rahat menee?

Siellä on muuten erittäin oikeistolainen pormestari

Oikea pikkuinen Napoleon.

Vierailija
47/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asun Helsingissä ja vihervasemmistolainen politiikka tuhoaa tämän kaupungin,ja on sen jo osittain tehnyt.Poismuutto on varma 2024 aikana.

Jo vuosia Kokoomus on ollut suurin puolue paikkamääräisesti Helsingin valtuustossa.

Vierailija
48/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jo vuosia Kokoomus on ollut suurin puolue paikkamääräisesti Helsingin valtuustossa.

Ja kaupunginvaltuustossa on punavihreä enemmistö, mutta ymmärrän ajatuksen olevan sinulle hieman vaikea.

Vierailija
49/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jo vuosia Kokoomus on ollut suurin puolue paikkamääräisesti Helsingin valtuustossa.Vihervasemmistolla enemmistö kaupunginhallituksessa.

Vierailija
50/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueista se vastaus tähänkin asiaan kaivetaan. Se oma puolue hyvä puolue muiden puolue paha puolue.

Näin se ihminen jäsentaa maailmankuvaansa. Eli siis puolustaa omia ennakkoasenteitaan.

Vierailija
51/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja kaupunginvaltuustossa on punavihreä enemmistö, mutta ymmärrän ajatuksen olevan sinulle hieman vaikea.

On tää palsta kyllä hauska. Kun kerran olet olevinasi noin viisas, niin kerropa vielä ketä äänestin edellisissä kunnallisvaaleissa? Olen 100% varma, ettei mene edes puolue oikein.

Vierailija
52/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Helsingistä pois  m a m u j e n  takia. Kaupunki itsessään on hieno paikka, mutta ne ihmiset...

Vierailija
53/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua lähi-idässä enkä lähi-itäkeskuksessa... Rakas isänmaani annetaan näin helpolla muille, venäläisten tulo estetään mutta kaikki muut saa tulla. Se siitä itsenäisyydestä.

RIP Suomi 1917 - 1994

Vierailija
54/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Asun Peräseinäjoella ja vihaan Helsinkiä.

Yllättyneet parijonoon, että pohojalaanen vihaa Helsinkiä

Yllätys varmaan myös se, että tämä pohojalaanen ei varmasti ole koskaan käynyt Helsingissä. Tai korkeintaan lähtenyt laivalla Tallinnaan tai lentänyt Helsinki-Vantaalta. 

Vierailija
55/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On tää palsta kyllä hauska. Kun kerran olet olevinasi noin viisas, niin kerropa vielä ketä äänestin edellisissä kunnallisvaaleissa? Olen 100% varma, ettei mene edes puolue oikein.

Piraattipuolue?

Vierailija
56/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkaan jaksa heidän itsekeskeisyyttä kun ovat maakunnissa vierailulla ja sättiminen jos joku erehtyy keskeyttämään sitten  loputtoman jargonin.

Vierailija
57/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa Helsinkiä, mutta ahdistun siellä. Liikaa ihmisiä, liikaa autoja, liikaa vilinää joka puolella. Rasitun todella, jos joudun siellä käymään, mutta sama koskee myös esim. Tamperetta ja Turkua. Liikaa kaikkea.

Kaipaan luontoa, hiljaisuutta, tilaa, rauhaa. Se määrä mitä isoissa kaupungeissa noita asioita on, ei riitä alkuunkaan. Se jos lenkkeilee Helsingissä jossain merenlahden rannalla, ei ole lähellekään niin rauhoittavaa kuin ulkoilla täällä Lapissa järven rannassa, tunturit taustalla, ketään ei missään.

Vierailija
58/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asun Peräseinäjoella ja vihaan Helsinkiä.

Minä olen helsinkiläinen. Täällä olen elämäni elänyt. Täällä on kotini. En vihaa ketään ja olen huomannut, että mukavia, ylpeitä,ilkeitä, rikkaita ja köyhiä, on joka paikassa. 

Vierailija
59/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuttuaan mies ehdotti että hän hakisi Helsinkiin töihin ja muuttaisimme sinne. Annoin hänelle luvan hakea ja muuttaa, mutta minä ja lapset emme tulisi mukana. Ei muuttanut 😊 Helsinki on liian suuri paikka monella tapaa. Asumme pienessä maalaiskunnassa aika keskellä Suomea.

Vierailija
60/74 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vaikutat itse mielyttävältä ja suvaitsevalta ihmiseltä. Paikassa, jossa paljon kaltaisiasi, olisi varmaan kiva asua. Missähän tämä paikka on?

Se on tietenkin Turku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän