Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin itselleni viikon ruoat + paketin kahvia, maksoi 35€.

Vierailija
22.10.2023 |

Ostin itselleni viikon ruoat + paketin kahvia, maksoi 35€.

Kyllä nykyäänkin voi halvalla syödä kun tekee ruoat itse ja tarkkailee hintoja ja tarjouksia.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammuttimarkkinoilla?

Vierailija
2/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuva nainen täällä ja mulla menee n. 20 euroa viikossa ruokaan plus kissanruoat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt tarkalleen mitä ostit? Ei mene mulla kaaliin muuten. 

Vierailija
4/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite saan kuukauden ruuvat 20 eurolla 

Vierailija
5/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yksin asuva nainen täällä ja mulla menee n. 20 euroa viikossa ruokaan plus kissanruoat.

Kerro meille, mitä ruokaa syöt?

Vierailija
6/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit? Kiinnostaa. Oma kk ruokabudjetti on noin 160 euroa niin kiinnostaa mitä muut syövät samalla rahalla.

Vierailija
7/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaapa ruoat! Muuten en usko.

Vierailija
8/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kana/liha/kala/pähkinät/marjat? 

Vierailija
9/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa kun kanarasia maksaa jo päälle 4 euroa ja siitä ei syö kuin 2 päivää aikuinen

Vierailija
10/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa.

285€ meni meillä perjantaina kaupassa, toki siinä oli hygienia/siivousjuttuja n.40€ edestä ja hevipuoli kustansi sen tutun n.50-60€, mutta silti. Käydään 1x/vkossa kaupassa ja joka kerta menee 200€-250€.

Taloudessa 3 aikuista.

Vierailija
11/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa aina tämä jankkaus kuinka paljon kullakin menee ruokaan rahaa. Me kaikki emme makaa sängyssä/sohvalla 24/7 ympäri vuoden. Jotkut meistä liikkuvat, tekevät ruumillista raskasta työtä, ei me emme pärjää jos syömme kaksi palaa leipää ja yhden omenan päivässä, varsinkin raavaat miehet.

Jatkakaa ikijankutusta, ymmärtämättä että kaikki riippuu siitä kuinka paljon sinä kulutat energiaa.

Vierailija
12/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Tein linssipataa missä on paljon eri kasviksia ja riisiä. Punajuuripastaa ja kurpitsakeittoa myöhemmin viikolla. Leipää, puuroa, kananmunia. Hedelmiä ja marjoja. Koko viikko 40e, mutta viikonloppuna saatan käydä jossain ulkona syömässä. 

Vierailija
13/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlissä maksaa jo se iso kalapuikko rasia 4 euroa

Vierailija
14/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Rasittaa aina tämä jankkaus kuinka paljon kullakin menee ruokaan rahaa. Me kaikki emme makaa sängyssä/sohvalla 24/7 ympäri vuoden. Jotkut meistä liikkuvat, tekevät ruumillista raskasta työtä, ei me emme pärjää jos syömme kaksi palaa leipää ja yhden omenan päivässä, varsinkin raavaat miehet.

Jatkakaa ikijankutusta, ymmärtämättä että kaikki riippuu siitä kuinka paljon sinä kulutat energiaa.

Ja paljonko painat ja mitä syöt.

Vierailija
15/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko sitä halvinta Lidlin pahaa kahvia? Hyh

Vierailija
16/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samaa mieltä! Tein linssipataa missä on paljon eri kasviksia ja riisiä. Punajuuripastaa ja kurpitsakeittoa myöhemmin viikolla. Leipää, puuroa, kananmunia. Hedelmiä ja marjoja. Koko viikko 40e, mutta viikonloppuna saatan käydä jossain ulkona syömässä. 

Uskotaan. Jos tyytyy syömään linssejä, puuroa, makaronia ja punajuuria, niin eihän ne paljon maksa. Mitään kunnon ruokaa ne ei ole, mutta omahan on ruokavaliosi.

Vierailija
17/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Entäs kana/liha/kala/pähkinät/marjat? 

Ihminen pärjää ilman pähkinöitäkin. Marjat saa poimittua metsästä.

- 30 litraa mustikkaa + puolukkaa pakkasessa.

Vierailija
18/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin makkarapaketti maksaa Lidissä 1,10 euroa, S-marketin halvin purkkihernekeitto 95 centtiä, kun ostaa kaksi purkkia saa alle 2 eurolla 4 litraa hernekeittoa.

kun itse leipoo sämpylät saa parilla eurolla koko kuukauden leivät.

itse ostin mammuttimarkkinoilta 1 kg kanan fileitä 8 eurolla ja kolme pakettia kahvia 10 eurolla. Ja ostin tarjouksesta 2 pakettia 1 kg naudan jauhelihaa 6 euroa kilo. 

Perunasta maksoin 0,65 centtiä kilo. 

Vierailija
19/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaikea uskoa.

285€ meni meillä perjantaina kaupassa, toki siinä oli hygienia/siivousjuttuja n.40€ edestä ja hevipuoli kustansi sen tutun n.50-60€, mutta silti. Käydään 1x/vkossa kaupassa ja joka kerta menee 200€-250€.

Taloudessa 3 aikuista.

Hevit maksoivat itse itsensä?!?!? Aika omituista. 

Vierailija
20/86 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaikka olen työtön niin ruokaan laitan aina rahaa ja siitä en tingi. En missään nimessä suostu tuollaiseen linssi puuro ruokavalioon. !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi