Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selänteillä aivan ihanat lapset

Vierailija
22.10.2023 |

Ei voi kuin ihailla, miten upeat lapset Sirpa ja Teemu on kasvattaneet. Tuoreet jutut Leevistä ja Eetusta, wau. Jalat maassa ja hyvin fiksun oloisia, kohteliaita ja hyvällä tavalla tavallisia, ja puhuvat täydellistä suomea. En ole aiemmin edes tajunnut. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Heitä rakastetaan se on varmaa!

Vierailija
2/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun aikanaan Teemu maksoi vain tyttönsä lentokoneessa ykkösluokkaan.

kuulema poikien pitää se itse kustantaa.

ei siis edes lapsena pojat päässeet, itse matkusti sirpan ja Veeran kans ykkösluokass.

aika typerää! Antoi tytölleen käsityksen, ettei itse tarvitse sitä hommata, miehet maksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ei siis edes lapsena pojat päässeet, itse matkusti sirpan ja Veeran kans ykkösluokass.

aika typerää! Antoi tytölleen käsityksen, ettei itse tarvitse sitä hommata, miehet maksaa..

Eli syrjintää sukupuolen perusteella jo lapsena.

Vierailija
4/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilistä ei koskaan mitään juttua, eikä harrasta hän urheilua. 

Vierailija
5/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että haukkumisketjuhan tästä tulee. Ihan sama mitä Teemu on tehnyt tai ollut tekemättä, mutta pojat vaikuttaa aivan mahtavilta! Ap

Vierailija
6/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lehtijutuissa... eri asia kuin todellisuus. Et sinä tunne näitä henkilöitä ja taitavat olla ihan tavallisia, oikkuineen. Joskus kohteliaitaja ihania, joskus ei.

Vierailija
7/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Seläntiet?

Vierailija
8/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kumma jos eivät puhuisi suomea, kun se on heidän äidinkielensä.

Vierailija
9/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sehän osti pojille Ferrarit.

Vierailija
10/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tai sitten oli vain heitto. Pojat saivat matkustaa porukalla, mutta pienin oli vielä vanhempien vierellä.

Ei siinä sen ihmeempää tarvitse olla. Lehdille nyt voi laukoa huvikseen mitä vain.

Vierailija
11/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emilille ostanut, vai onko Emilillä ajokorttiakaan?

Vierailija
12/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pojilla oli hyvät tulot jo silloin, Veeralla ei, kun on nuorin eikä kiekkoilija.

Vierailija
13/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteet on järkkyy porukkaa, siis Sirpa ja petturi Teemu.

Vierailija
14/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikeasti? Näin luodaan "narsistin etuoikeus". Ei ykkösluokassa matkustamisella vaan sillä, että hyväksikäytetään kolmatta osapuolta etuoikeuden luomiseksi. Hyväksikäytetylle jää luultavasti tunne, että hän on naristille velkaa. Mutta sehän onkin valmennuksen tarkoitus. Kenellä on kivaa?

Kyllä varmasti on kivaa olla narsisti. Ja nöyrää olla velkaa. Kaikki näyttää hyvältä.

Vierailija
15/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tai sitten oli vain heitto. Pojat saivat matkustaa porukalla, mutta pienin oli vielä vanhempien vierellä.

Ei siinä sen ihmeempää tarvitse olla. Lehdille nyt voi laukoa huvikseen mitä vain.

Kyllä ihminen on vastuussa siitä, mitä laukoo, silloin hänellä on huoltajuus.

Vierailija
16/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin, lehtijutuissa... eri asia kuin todellisuus. Et sinä tunne näitä henkilöitä ja taitavat olla ihan tavallisia, oikkuineen. Joskus kohteliaitaja ihania, joskus ei.

Kaiken maailman kummallisuudet onkin normaalia, jos normaalilla tarkoitetaan yleisyyttä.

Vierailija
17/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Selänteet persuja?

Vierailija
18/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oikeasti? Näin luodaan "narsistin etuoikeus". Ei ykkösluokassa matkustamisella vaan sillä, että hyväksikäytetään kolmatta osapuolta etuoikeuden luomiseksi. Hyväksikäytetylle jää luultavasti tunne, että hän on naristille velkaa. Mutta sehän onkin valmennuksen tarkoitus. Kenellä on kivaa?

Angelina Jolie on ollut mestari hyväksikäyttämään katrastaan omien sairaiden fantasioidensa näyttelijöiksi. Asuuko vielä pedofiiliveljensä kanssa?

Vierailija
19/35 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naamasta näkee että on saanut wagu härkää

Vierailija
20/35 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että pojat asuvat  nyt Suomessa niin oppivat kunnolla suomea puhumaan. Ennenhän se on ollut aikamoista hakemista ja finglishiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi