Ostat shampoon, suihkugeelin ja hoitoaineen. Paljonko menee rahaa?
Itse ostan Lidlistä ja menee yhteensä alle 6 euroa! Hyvin toimii!
Kommentit (126)
Enpä niiden hintoja tiedä. Keskityn enempi oleelliseen, hyvin on kumminkin eläke riittänyt.
Kampaamotuotteita shampoo ja hoitoaine yht. noin 30e, suihkugeeli 7e.
En tiedä hintoja kun ei ole koskaan ollut tarvetta niitä katsella. Sama pätee ruokaan.
Noin kymppi, ostan Lidlistä ja kosteuttavan suihkuvoiteen esim. Normalista tai Rustasta.
Käytän vain yhtä pesuainetta kaikkeen, head and shoulder, sillä menty toistakymmentä vuotta...
Eikä maksa paljoa rustassa
Shampoo ja suihkugeeli noin 6 euroa, hoitoainetta en käytä.
Kun kirjoitin, että suihkuvoidetta on iso pullo, se meni sensuuriin :D
Olen kokeillut mm. lidlin shampoota. Ei ollut hyvä mun hiuksille. Hinta riippuu mistä ostan tuotteet.
En käytä suihkugeeliä enkä saippuaa iholle ollenkaan, se vaan kuivattaa turhaan ihoa.
Hiukset pesen kampaamoshamppoolla ja hoitoaineella, hinta about 20 euroa 300ml.
Riittoisaa on, kerta viikossa pesen, joskus 2 kertaa samalla kerralla jos alla kuivashampoota tms.
N 35. Tänään juuri menen nämä ostamaan. Joskus tulee kylllä kalliimpiakin shampoita ja hoitoja ostettua.
En tiedä edes maitolitran hintaa. Mitä väliä, kun pieni tili kuitenkin riittää? En käytä rahaa viinaan tai tupakkaan, mutta auto minulla on. Ajan kun on pakko, eli en välttämättä edes joka viikko.
Bensaankin on aina raha riittänyt. Mitä lie persut siitäkin vinkuvat, menisivät töihin saatana.
Vierailija wrote:
Kun kirjoitin, että suihkuvoidetta on iso pullo, se meni sensuuriin :D
Tekoälysensuuri on kyllä saanut täällä aikaan ihmeitä 😂
Shampoo + hoitoaine yht. n. 30e, Dermosilin suihkugeeli 6,90e. HInnoilla ei ole minulle merkitystä.
11€.
Shampoo 6, hoitoaine 3, saippua 2.
Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo 1.99
Carrefour Soft Argan & Macadamia hoitoaine 1,35
Lacto line 500 ml pesuneste 2,95
Nämä viimeksi ostetut, shampoo ja hoitoaine vaihtelee, lactoline pysyy.
Tilaan meökein kaiken Notinosta ja riippuu siitä, mitä milloinkin tilaan. Sanoisin että noihin menee 15- 20€. Mulla on kuiva iho ja käytän vain suihkuöljyjä, ne maksaa tavallista saippuaa enemmän.
Shampoo 49,95
Hoitoaine n.35€
Suihkusaippua muutaman euron
Suihkusaippua marketista, muutama euro. Päänahassa seborrooinen ekseema ja pitkä, luonnon kihara karkea tukka, joten shampoo, hoitoaine ja päänahkaa tai hiusta hoitavat muut litkut ostettava tilanteen mukaan apteekista tai kalleimmista tuoteryhmistä. Yksikin shamppoo maksaa n.39€ pullo, mutta on niin riittoisaa, että kestää onneksi vuoden.
laskennallisesti kysymyksen mukainen vastaus noin 200€ vuodessa. Eli noin 16,70€ kuussa. Ei sisällä muotoilutuotetta eikä ajoittain tarvittavia reseptillä saatavia lääkenesteitä tai voiteita.
Mulla on 2 euron palasaippua, jolla pesen koko kropan hiuksia myöten. Niihin menee ehkä kymppi vuodessa.