Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
461/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta pihistely ja ostamisen vältteleminen, säästäminen

Vierailija
462/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmyrsky, kun sataa ja tuulee (lähes myrskyää), on pakko lähteä ulos kävelemään. Toisaalta myös 30 asteen helle on ihanaa. Ja mitä enemmän lunta sen parempi. Eli kaikki vuodenajat on mun mielestä parhaita. Paitsi kevät, josta suurin osa kai tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kylmä viima ja sade kasvoille. 

Vierailija
464/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään estejuosta talvella aurausautojen risteyksiin jättämien piennarten yli. Mitä korkeampi, sen parempi! Pyöräillessä ne taas raivostuttavat...

Talvella lumeen jääneiden vähän kovettuneiden kohollaan olevien renkaan jälkien päälle on kiva astua.

Talvella lumihangessa tarpominen on myös kivaa, kun teitä ei ole vielä aurattu ja on sellainen sopivan korkea hanki, muttei sentään polviin asti.

Vierailija
465/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut maaseudulla pitempään ja lähden pois, toki mielen täyttää haikeus mutta hyppään junaan, tunnen vapautta että pääsen kotiin.

Vierailija
466/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan suunnittelu ja mennä Hki Vantaalle, aina yhtä jännää ja kivaa.

Vierailija
467/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kävellä pimeän parkkialueen läpi. Keväällä taas se ilman tuoksu, herättää vanhan naisenkin ihmisenä eloon.

Vierailija
468/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 34 ja tykkään pelata pokemon go:ta  yleensä mun ikäiset ei tykkää "lasten jutuista" minun mielestäni hauskaa "metsästää pokemoneja":D tulee käveltyä reippaasti. 

Vierailija
469/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kun teini pelaa tietokoneella tai pleikalla aamuyöhön asti kavereiden kanssa viikonloppuna. Ehkä jotkut teinien vanhemmat arvaavat miksi.

Kerro. 

Ei teinivanhempi

Tunnen hänen olevan turvallisesti kotona mielipuuhassa kaverien kanssa. Voin myös nähdä hänen kaverinsa ja tutustua heihin. Nautin myös näistä nuorista ihmisistä. Ovat kivaa juttuseuraa myös mammallekin. 

Ei ole huolta missä on ja mitä puuhailemassa. 

Vierailija
470/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ihmisille avautunut, mitä AP kysyy. Eli OUTOUKSIA joista kukaan muu EI ILOITSISI? Jotkut helvetin hiirenkorvat ja kuuma aamukahvi nyt on niin tavallisia kuin olla ja voi. 

Itsellä ei juurikaan outouksia, tai tavallisia outouksia ovat. Ehkä se, että tykkään palella. Makkarissa on 14 astetta ja peiton alla hyvä olla. Parasta on, kun lämmittelee hetken varpaita hiustenkuivaajalla ja sitten jatkaa palelemista :-)

Vierailija
471/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun teini pelaa tietokoneella tai pleikalla aamuyöhön asti kavereiden kanssa viikonloppuna. Ehkä jotkut teinien vanhemmat arvaavat miksi.

Kerro? kiinnostaa. Minulla ei ole teinilapsia.

Vierailija
472/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun lapsemme tulee yöllä meidän viereen nukkumaan, vaikka tuleekin ahdasta. Koirakin änkeää aina johonkin rakoon. Siinä on jotenkin turvallista olla, koko lauma yhdessä läjässä.

Vierailija
473/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkan suunnittelu ja mennä Hki Vantaalle, aina yhtä jännää ja kivaa.

Ei kauheen outoa kai :)

Vierailija
474/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kanssa kun lapsi tulee yöllä viereen, vaikka herättääkin. Tykkään myös salilla kipeytyvistä lihaksista, erityisesti pepun kipeytyminen on kivaa.

Vierailija
475/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka.

Vierailija
476/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen täsmälleen oikeaan aikaan bussipysäkillä. Siis ei tarvitse juosta, että ehtii, mutta ei tarvitse odottaa sekuntiakaan. 

Odottaminen on minulle hankalaa, mutta toisaalta myös liika kiirehtiminen stressaa. 

Vierailija
477/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto, luonnossa kävely ja lintujen tarkkailu.  Kun pikkulinnut käy kädestä hakemassa auringonkukan siemeniä ja pähkinää.  Se rauha mikä siellä valitsee.

Istuminen rauhassa meren rannassa hiljaisessa paikassa. katsella meren värejä ja kuunnella aaltoja. Rauhaa sielulle.

Uusi paksu vielä lukematon kirja käsissä.  Odottaa että pääsee alkamaan sen lukemista.

On paljon asioita joita tuskin kukaan muu arvostaa mutta ovat minulle arvokkaita.

Vierailija
478/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro? kiinnostaa. Minulla ei ole teinilapsia.

No tietenkin siksi, että on kotona turvassa. Ei hatkassa lastensuojelusta, ei "kaverien" murhattavana, hyväksikäytettävänä. Ei imppaamassa, ei rakentamassa pom meja viemäriavaajasta. 

Vanhemmat saa nukkua kun ei tarvitse sydän syrjällään odottaa, että tuleeko poliisi juopuneena teinin kanssa tai suru-uutisen, että kaveri on kaahannut hänen taitoihin liian tehokkaalla autollaan päin puuta ja saat alkaa järjestää hautajaisia.

Tällaisia ajatuksia.

Vierailija
479/515 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan tykkään maksaa veroja. Olen iloinen veronmaksaja. Kun ollut vakava sairaus leikkauksineen ja joskus työttömyyttäkin, niin ei haittaa yhtään verot.

Omillani kyllä olen tullut toimeen pitkään. En saa mitään tukia. Mutta kun tiedän, että tarvittaessa on verojen maksun vuoksi turvaverkkoa niin ilolla maksan. Ei koskaan tiedä milloin tulee taas oma vuoro ja tarve sille verkolle. Eikä yhtään haittaa että muut tarvitsevat hyötyy siitä nyt kun minä en sitä tarvitse. 

Vierailija
480/515 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä raakaa lihaa maustettuna. Se tuntuu terveelliseltä, olo on hyvä ja kylläinen pitkään. Erityisesti jauheliha lihapullataikinana. En voi paljastaa kyllä tätä oikein kellekään.

Sateella lenkkeily on myös parasta. Ja monet jutut mitä täällä jo on. Verojakin maksan ilolla, ja luonnonsuojelu on muuten intohimoni, siksi tuo mielihyväni on nolo ja ristiriitainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi