Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?

Vierailija
21.10.2023 |

Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim  shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).

Kommentit (515)

Vierailija
441/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa elokuvissa alastonkohtauksessa se nussii kovin ja sitten mies makaa mahallaan sängyllä,

jottei pystyssä sojottava kulli keräis ötököitä.

Vierailija
442/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuhämärässä kylmänä aamuna bussipysäkille meneminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun testaan, montako päivää tulen toimeen ostamatta mitään. Moni välttämättömyydeksi luulemani juttu ei olekaan sitä ja iloitsen siitä, kuinka vähällä pärjään.

Vierailija
444/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään keväästä, toukokuu kun lehdet ovat juuri hiirenkorvalla ja on jo lämmin, enteilee tulevaa kesää tai lenkillä tuulee, ei liian kovasti tai on syksyinen keli ruskaiset puut ja lehtiä tiellä tai pimeät syksyiset kadut. Myrskysäällä kuunnella sadetta. Aamut kun saa kahvia, Lämmin suihku, sauna <3. Kesäaamut mökin terassilla, aamuaurinko lämmittää juuri heränneenä. 

Ovatko nämä mielestäsi asioita, joista kukaan muu ei nauti? Noistahan nauttivat likipitäen kaikki.

Vierailija
445/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran naapurien huutoriidat. Pariskunta on paskonut elämänsä ja se ilahduttaa minua. Minun ei tarvitse enää mennä töihin (olen eläkkeellä), joten oma vuorokausirytmini on yöpainotteinen. Naapurin huutoriidat aamuyöllä klo 04 eivät valvota minua. Meluhaitta todettiin kuitenkin "asumisviihtyvyyttä heikentäväksi" ja "terveyttä vaarantavaksi" (yörauha täysin pilalla), joten minä saan alennusta asumiskuluista. Taloyhtiö menettää rahaa. .

Riehuva pariskunta on monikulttuurinen. Nainen kantasuomalainen ja mies maahanmuuttaja (tummaihoinen, puhuu suomea kömpelösti ja voimakkaalla aksentilla). Nainen on kaappijuoppo. Hän lähtee usein aamulla töihin krapulassa. Sai potkut yhdestä työpaikasta, koska alkoholi maistui paremmin kuin työnteko. Mies on väkivaltainen ja pitää naista "hellan ja nyrkin välissä" kuten kunniakulttuureissa on tapana. Pariskunnan lapsi päätyi lastensuojelun asiakkaaksi.

Olet luonnehäiriöinen.

Vierailija
446/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voin kesällä ripustaa pyykin ulos kuivumaan. Laitan mielellään saman värisiä esim. eri sävyisiä vihreitä pyyhkeitä rinnakkain. On kiva katsella ikkunasta värikästä pyykkiä tuulessa heilumassa. 

Vierailija
447/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Kun teini pelaa tietokoneella tai pleikalla aamuyöhön asti kavereiden kanssa viikonloppuna. Ehkä jotkut teinien vanhemmat arvaavat miksi.

Siksi kun vaihtoehto on, että olisi huonoilla teillä muualla?

Vai olisiko siksi, että sitten se teini nukkuu koko seuraavan päivän ja ei tarvitse kuunnella sen kiukuttelua ja nokkailemista.

Vai siksi, että saa aamulla, kun se nukkuu pitkään.

Vierailija
448/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä ilmalla koiran kakan poimiminen pussiin. Lämmittää kättä hetken :D 

Vierailija
449/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun paikasta toiseen.

Vierailija
450/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa paneskella ilman kumia niin paljon kuin kerkeää :) Sanni L on ihana

Vierailija
451/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun paska tulee.

Vierailija
452/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas käsisaippua. Ihanaa kun kädet on puhtaat ja tuoksuu hyvälle. Marseillen saippuat on parhaita.

Vierailija
453/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun herätyskello soi maanantaiaamuna .

No vitsivitsi! :D

Tästä tuli mieleen, että torkuttaminen. Herätys itsessään on ärsyttävä, mutta se kun saa monta kertaa torkuttaa ja aina vajota takaisin uneen.

Vierailija
454/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas käsisaippua. Ihanaa kun kädet on puhtaat ja tuoksuu hyvälle. Marseillen saippuat on parhaita.

Marseillen saippua ei tuoksu. Siksikin hyvä

Vierailija
455/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee. En juo pussiteetä vaan ostan kalliimpia teelaatuja. Välillä odotan työpäivän loppumista ihan vaan siksi, että pääsen kotiin juomaan teetä.  

Siirryin töissäkin juomaan parempia teelaatuja.

Vierailija
456/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson valtion työpaikalla kuinka kaikki mokaa ja vetelehtii,itsekin voi ottaa jillisti

Vierailija
457/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmällä ilmalla koiran kakan poimiminen pussiin. Lämmittää kättä hetken :D 

Jotkut maalla lapsena asuneet lämmitteli jalkojaan tuoreissa lehmänläjissä. Oletko maalta kotoisin?

Vierailija
458/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella, kun karvainen toukka ylittää tietä. Se on riemastuttavaa!

Vierailija
459/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just pieraisin, ja se haisi pahalle. Kukaan muu perheessä ei nauranut. Minä olin tikahtua nauruun (ja hajuun)😅. Kauheeta, olen vielä nainen ja akateeminen. Enkä Porvoosta😅

Tosi hauskaa joo..

savolaista huumoria parhaimmillaan.

Vierailija
460/515 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilon tunne, kun kovaa ylinopeutta käyttäen minut ohittanut bemari, Audi , mersu tai volvo (se on aina joku noista neljästä) löytyykin vähän matkan päästä tien varresta pysäytettynä takanaan siviilipoliisiauto keulavilkut päällä.