Mitä outouksia koet ilonaiheina arjessa, mistä tuskin kukaan muu iloitsisi?
Saan outoa mielihyvää kun vien roskat ja saan laittaa tyhjät pussit tilalle. Erityisesti biopussin pois vienti aiheuttaa mielihyvää. Myös kun jokin purkki tyhjenee, esim shamppoopullo ja saan ottaa uuden tilalle ;).
Kommentit (515)
Vierailija wrote:
Kun teini pelaa tietokoneella tai pleikalla aamuyöhön asti kavereiden kanssa viikonloppuna. Ehkä jotkut teinien vanhemmat arvaavat miksi.
Siksi kun vaihtoehto on, että olisi huonoilla teillä muualla?
Vierailija wrote:
Tee. En juo pussiteetä vaan ostan kalliimpia teelaatuja. Välillä odotan työpäivän loppumista ihan vaan siksi, että pääsen kotiin juomaan teetä.
Ja tämä on sinusta outo arkinen asia, mistä harva nauttii? Siis täh?
Kukaan ei myöskään nauti kun saa juoda kupposen kahvia työpäivän jälkeen?
Maailman yleisimpiä arkisia iloja. Lämmin kuppi kahvia/ teetä.
Kun herätyskello soi maanantaiaamuna .
No vitsivitsi! :D
Vierailija wrote:
Hoikka vartalo, viihdyn siinä.
Sinun mielestäsi se on outoa? Olet hiukan outo.
Kun tulen töistä kotiin, "halaan" kotia ja tervehdin sitä.
Laitan kahvinkeittimen päälle, nautin sen äänestä.
Talvella laitan ilmankostuttimeen eteeristä appelsiiniöljyä ja nautin katsella höyryä, joka siitä nousee. Zen-fiilis.
Tuoreen persiljan tuoksu.
En tiedä onko tämä outoutta, mutta minusta on ihanaa mennä saunan jälkeen nukkumaan puhtaisiin, ulkona kuivatettuihin lakanoihin.
Vierailija wrote:
En tiedä onko tämä outoutta, mutta minusta on ihanaa mennä saunan jälkeen nukkumaan puhtaisiin, ulkona kuivatettuihin lakanoihin.
Ei ole, normaalia 😊
Pimeys ja syksy tuo mulle iloa. Hämmästyneenä kuuntelen muiden kaamosmasennuksista aina syksyisin, kun syksyllä ja talvella on muhun aivan päinvastainen vaikutus. Pimeys ja kevyt viileyshän on ihanaa! Saan siitä valtavasti voimaa: aamuisin töihin kävellessäni saatan jopa kirmata, hihkua ja hypehdellä siinä pimeällä syksyisellä kadulla... (kunhan kukaan ei ole todistamassa). Katuvalot valaisevat pimeää, maassa on keltaisia kohmettuneita lehtiä, kenties jopa kevyt lumisade sataa kasvoille...
Syksyinen sadekin on ihanaa: liimaudun ikkunaan, ellen mene ulos nauttimaan.
Miksi niin monen on vaikea ymmärtää kysymystä?
Kysyttiin ilonaiheita, joista "tuskin kukaan muu iloitsisi" ja täällä luetellaan asioita, joista varmaan 99 % ihmisistä tykkää.
Vierailija wrote:
Tyttö tuli käymään opiskelupaikkakunnaltaan. Kiva kun se huuteli heipat kun tulin töistä ja illalla oli juttuseuraa vähän aikaa. Nyt se tosin lähti kavereiden kanssa.
Noin 355 päivänä vuodessa kukaan ei sano kotona mitään. Kurjaa.
On todella outo ilonaihe tämä.
Siisti ja puhdas koti, siivoan kerran viikossa. Aamukahvi ennen töihin lähtöä on ihanaa. 😃
Minulla on aurallinen migreeni, mutta jostain syystä en kärsi koskaan päänsärystä tai huonosta olosta. Aura kestää noin 10-20 minuuttia, ja sen jälkeen on ihanan raukea ja miellyttävä olo. En nyt varsinaisesti toivo migreenikohtausta, koska mikään ei takaa ettei muitakin oireita voisi joskus tulla, mutta olo tosiaan poikkeuksellisen ihana jälkikäteen.
Nautin 30 asteen lämpötilasta.
Tosin mielestäni tämä on ihan normaalia, mutta sopii tälle palstalle epätavallisena.
Kuuma ja kostea ilma. Monien mielestä siis se "tukala helle". Sellainen, että mikään ei kunnolla kuivu ja ilmaa voi melkein koskettaa. Toki ei kovin arkista Suomessa, mutta viime vuosina kesäisin tuostakin on saanut hetkittäin nauttia.
Olen asunut maassa, jossa tuollaista oli puolet vuodesta. Tulee nostalginen fiilis ja ihana olo kun ei palele, muttei myöskään polta, koska kostealla säällä ei ole sellaista pistävää paahdetta.
Tykkää erilaisista äänistä esim. auton vilkku, avaimien kilinä jne.
Kauppojen maitokaappien hajusta tykkään, nuuhkaisen aina kunnolla kun avaan kaapin. En edes erityisemmin pidä maitotuotteista, maitoa suorastaan inhoan. Tuo kaapin haju on silti todella miellyttävä.
Kun lämpötilani on noin 37, niin minulla on jotenkin hyvä olo (normaali lämpötilani on vain vähän yli 35, joten 37 on minulle jo kuumetta). Joka paikkaan vähän koskee, mutta jotenkin hyvällä tavalla. Vaikea selittää sitä tunnetta. Normaalisti kuume, tai joidenkin mielestä "kuume", tulee vasta esim. flunssan jälkeen tai ainakin flunssan oireet ovat silloin jo lähes poissa. Itse flunssaa minä vihaan, silloin olo on veemäinen.