Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin nainen on vaihtanut talvirenkaita autoonsa jo 5 tuntia

Vierailija
21.10.2023 |

Ihmeellistä säätöä. Katselin niin yritti yhdessä vaiheessa laittaa renkaita paikoilleen väärin päin.🤣 Nyt laittoi jonkun valon että näkee jotain. Veikkauksia, onko aamulla vieläkin vaihtamassa?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Is eilen: ---"miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa." Ja varmaan vaihtaa renkaat

Kyllä siitä lähdetään että mies hoitaa miehen työt ja elättää naisen. Kotityöt jaetaan sitten puoliksi.

Yksikään tuntemani nainen ei esim osallistu OK-talon lämmitysjärjestelmän käyttöön/ylläpitoon 

Niinkö? Me ei sitten tunneta. 

Olen aina osallistunut lämmitykseen tai itseasiassa viime aikoina tehnyt sen yksin, kun mieheni on sairaana. Tilasin puita ja lapoin ne sitten liiteriin. Hommaakin oli 7 kuutiossa, mutta aika rentouttavaa työtä, vaikka minulla onkin sairauksia. Nyt olen sitten kylmien tultua kantanut puita sisälle ja lämmittänyt uuneja. Ei se raskasta ole, mutta aikaa se vie ja sitoo ihmisen siihen lämmitystouhuun. 

Toissapäivänä vaihdoin autoon renkaat. Meillä on kaksi autoa ja mies vaihtoi toiseen. Ei tuo nyt mitään rakettitiedettä ole. Hankalampaa on, jos joutuu vanteille vaihtamaan renkaat, mutta nyt ei onneksi tarvinnut. 

Vierailija
142/142 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Is eilen: ---"miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa." Ja varmaan vaihtaa renkaat

Kyllä siitä lähdetään että mies hoitaa miehen työt ja elättää naisen. Kotityöt jaetaan sitten puoliksi.

Yksikään tuntemani nainen ei esim osallistu OK-talon lämmitysjärjestelmän käyttöön/ylläpitoon 

Niinkö? Me ei sitten tunneta. 

Olen aina osallistunut lämmitykseen tai itseasiassa viime aikoina tehnyt sen yksin, kun mieheni on sairaana. Tilasin puita ja lapoin ne sitten liiteriin. Hommaakin oli 7 kuutiossa, mutta aika rentouttavaa työtä, vaikka minulla onkin sairauksia. Nyt olen sitten kylmien tultua kantanut puita sisälle ja lämmittänyt uuneja. Ei se raskasta

Jäi sanomatta, ikää on 64 v., jos se jotain meriteeraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla