Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin nainen on vaihtanut talvirenkaita autoonsa jo 5 tuntia

Vierailija
21.10.2023 |

Ihmeellistä säätöä. Katselin niin yritti yhdessä vaiheessa laittaa renkaita paikoilleen väärin päin.🤣 Nyt laittoi jonkun valon että näkee jotain. Veikkauksia, onko aamulla vieläkin vaihtamassa?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vaihdoin 15 minuutissa omat auton renkaat. Pitää olla kunnon vehkeet niin onnistuu.

Ristikkoavain ja putken pätkä jatkovarreksi, niin naisväkikin saa renkaat itse vaihdettua.

Mitä sille putkenpätkällä tekee? Hutkii kettuilevaa naapuria?

se on varsin hyvä  kapistus kun kiinnittää niitä pultteja vaihdon jälkeen, saa ainakin niin tiukkaan ettei keväälä auki saa, kannattaa hyppiä siihen putken päälle, että varmasti on kunnolla kiinni.

Itse käytän momenttia, mutta eihän sitä kaikilla ole, silloin se putki on oiva apuväline

Ja pasko kevytmetallivanteet, kun kiristät pultit hyppimällä liian tiukalle.

Vierailija
62/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaimoni ehdotti vaihtokauppaa. Vaihdan hänen autoonsa renkaat. Ja hän tarjoaa suuhoitoa.

Suostuin.

Ja vaimolta meni pari minuuttia. Minulta 45 min.

Minä taas maksan mieluummin rahalla asentajalle. Prostituutioliitto kuulostaa kovin ikävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vaihdoin 15 minuutissa omat auton renkaat. Pitää olla kunnon vehkeet niin onnistuu.

Ristikkoavain ja putken pätkä jatkovarreksi, niin naisväkikin saa renkaat itse vaihdettua.

se on varsin hyvä  kapistus kun kiinnittää niitä pultteja vaihdon jälkeen, saa ainakin niin tiukkaan ettei keväälä auki saa, kannattaa hyppiä siihen putken päälle, että varmasti on kunnolla kiinni.

Itse käytän momenttia, mutta eihän sitä kaikilla ole, silloin se putki on oiva apuväline

Paineilmavehkeillä ne pultit vasta tiukalle vedetäänkin 

Vierailija
64/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaimoni ehdotti vaihtokauppaa. Vaihdan hänen autoonsa renkaat. Ja hän tarjoaa suuhoitoa.

Suostuin.

Teidän parisuhteessa seksi on kauppatavaraa?

Vierailija
65/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kerran kävi niin että rengas puhkesi. Seisoin ja hypin ristikkoavaimen päällä et pultit aukesi. Koska renkaanvaihtoukot oli vetäneet paineilmalla pultit niin tiukalle.

Vierailija
66/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi itse vaihtaa kun voi viedä liikkeeseen, minä en omia pikku kätösiä viitsi moisen takia liata. 

Vierailija
67/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoon jopa rengasliikkeessä onnistuttiin laittamaan yksi rengas väärin päin.

Vierailija
68/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi sama narina palstauleilla. Viekää rengasliikkeeseen, turhaa ininää taas.

Vierailija
69/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota näkee aikapaljon. Naureskellaan, mutta ei tarjota apua. Sitten vielä kehuskellaan kuinka toinen ei pärjännyt, mutta ei silti tarjota apua. Yököttävää.

Vierailija
70/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee vielä jatkovarsi mutkalle, kanta pyöreäksi, katkeaa pultti ja sitten tulee hinausauto. Sitten ne renkaat vaihdetaan Pärnäsen korjaamolla molla molla. Sitten rouva yrittää lähteä kotiin ja kuuluu helvetinmoinen kilinä ja kolina. Rouva tulee takaisin korjaamolle. Korjaamolla tuumataan: "Nythän minä vasta hokasin, että liian pitkät pultit ja hajosi käsijarrun kengät."

Vierailija
71/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Paineilmavehkeillä ne pultit vasta tiukalle vedetäänkin

Momenttiin, mikä on vähemmän, kuin jatkovarrella ja ristikkoavaimella.  

Vierailija
72/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölkky kannattelemaan ristikkoavaimen toista päätä ja sitten kutsutaan satakiloinen eukko hyppimään päälle. Kyllä aukeaa vaikeatkin pultit.

Vierailija
73/142 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ap kuvittelit vitsin keksineensä, mutta ensinnäkin vitsi on tuhansia vuosia vanha.

Toiseksi tulit lipsauttaneeksi, että naiset on sisukkaita ja sitkeitä ja sinä pelokas, ikkunasta katseleva passiivinen kyylä, joka et uskalla elää.

Viettäkäämme hiljainen hetki syrjäytynyttä ajatellen.

Eipä tässä pysty liikkumaan kun makaan sängyssä neliraajahalvaantuneena päivästä toiseen. Ajattelin nyt soittaa veljelleni jos hän tulisi tarjoamaan apua tälle naiselle.

Ap

Jaa mutta sängystä käsin vauva palstalle kirjoittelu onnistuu hyvin neliraajahalvaantuneelta ja sieltä sängystä on vissiin myös hyvät tarkkailuasemat sinne parkkipaikalle naispuolisen naapurin renkaanvaihto-operaation seurailuun 🤨.

Vierailija
74/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne renkaat on saatu alle?

Vierailija
75/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun autoon jopa rengasliikkeessä onnistuttiin laittamaan yksi rengas väärin päin.

Ei se onnistu, 2 voidaan laittaa väärinpäin, mutta ei yhtä. Paitsi, jos kumi on vanteella väärinpäin.

Vierailija
76/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tasa-arvon,metoon ja woken aikana on pirun paljon parempi ettei sekaannu akkojen tekemisiin,liian suuri riski päätyä käräjille oli syytä tai ei(yleensä ei).Vaihtakoon itte renkaansa.

Vierailija
77/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hajosi autosta rengas talvipimeänä iltana. Jonkun okt-kadun varteen parkkeerasin rengasta vaihtamaan. Useampi miesoletettu kulki ohi, mut eipä kiinnostanut ketään edes kysyä tarvitsenko apua. No, eipä siinä, onnistui se renkaanvaihto auton mukana tulleilla rimpulavehkeillä ihan näin naisihmiseltäkim ja matka jatkui. En oikein ymmärrä miten kukaan voi edes autoilla jos ei renkaita osaa vaihtaa? 

Vierailija
78/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi itse vaihtaa kun voi viedä liikkeeseen, minä en omia pikku kätösiä viitsi moisen takia liata. 

Oon mielelläni sotkenut käteni sen jälkeen, kun jonnet veti pulttipyssyllä etunapojen kierteet paskaksi. Tonnin remontti tuli ja vika ei ollut muka heidän. Sitä ennen vaidoin 15 vuotta renkaat itse, yksikään kierre ei ollut soosina. Kun sitten ajattelin sen yhden kerran helpottaa kiireistä arkeani, siitä tuli mulle tonnin lasku. Samalla myös vedettiin naarmut vanteisiin - vanteet olivat naarmuttomat ennen jonnen käsittelyä. Siitäkään ei tietenkään otettu vastuuta.

Vierailija
79/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Suostuin.

Teidän parisuhteessa seksi on kauppatavaraa?

Parisuhteessa?

Vierailija
80/142 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joskus hajosi autosta rengas talvipimeänä iltana. Jonkun okt-kadun varteen parkkeerasin rengasta vaihtamaan. Useampi miesoletettu kulki ohi, mut eipä kiinnostanut ketään edes kysyä tarvitsenko apua. No, eipä siinä, onnistui se renkaanvaihto auton mukana tulleilla rimpulavehkeillä ihan näin naisihmiseltäkim ja matka jatkui. En oikein ymmärrä miten kukaan voi edes autoilla jos ei renkaita osaa vaihtaa? 

Siis sehän vasta hirveätä olisi jos nämä miehet olisivat kuvitelleet, että nainen tuohon tarvitsisi apua. Netti olisi soinut monta viikkoa.