Naapurin nainen on vaihtanut talvirenkaita autoonsa jo 5 tuntia
Ihmeellistä säätöä. Katselin niin yritti yhdessä vaiheessa laittaa renkaita paikoilleen väärin päin.🤣 Nyt laittoi jonkun valon että näkee jotain. Veikkauksia, onko aamulla vieläkin vaihtamassa?
Kommentit (142)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Is eilen: ---"miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa." Ja varmaan vaihtaa renkaat
Kyllä siitä lähdetään että mies hoitaa miehen työt ja elättää naisen. Kotityöt jaetaan sitten puoliksi.
Kaikkein sukupuolittuneimpia ovat miesten työt.
Kyllä. Esimerkiksi halkojen hakkaaminen, pinoaminen ja sisälle kantaminen plus tuhkien tyhjäys.
No nyt se nainen lähti ajamaan sillä autolla ja unohti itsensä auton katolle. Ei hyvää päivää.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaimoni ehdotti vaihtokauppaa. Vaihdan hänen autoonsa renkaat. Ja hän tarjoaa suuhoitoa.
Suostuin.
Ja vaimolta meni pari minuuttia. Minulta 45 min.
Minulla meni 45 min vaimosi kanssa.
T. Mies naapurustosta
No vaimo on niin lihava että ihan hyvin ymmärrän että vähän kestää aloitus. Hyvä että joku jaksaa niin ei jankuta niin paljon kun itse en jaksa.
Viikon parhaat naurut :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko tuijottanut naapurin naista 5 tuntia. Kannattaisiko hankkia elämä?
Ei toki tarvitse koko aikaa olla seuraamassa. Näet kun toinen aloittaa ja myöhemmin huomaat projektin olevan edelleen kesken. Toki täytyy muistaa ap:n vain trollaavan.
Trolli, ilmiselvästi
Vierailija wrote:
Oikea herrasmies olisi mennyt tarjoamaan apua eikä vain kaivellut munaansa kuten aapee.
Joo, ja seuraavaksi onkin madam Hesarin yleisökirjoituksessa vouhkaamassa, kuinka ableistinen ja sukupuolirooleihin jämähtänyt hirviö tuli alistamaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oikea herrasmies olisi mennyt tarjoamaan apua eikä vain kaivellut munaansa kuten aapee.
Joo, ja seuraavaksi onkin madam Hesarin yleisökirjoituksessa vouhkaamassa, kuinka ableistinen ja sukupuolirooleihin jämähtänyt hirviö tuli alistamaan.
Oli miten oli, mies tuomitaan. Jos auttaa, on sukupuolirooleihin jämähtänyt hirviö. Jos ei auta, on itsekäs sika.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Juuri niin. Oikea Mies olisi mennyt Isoa Tunkkia huolettomasti heilutellen kysymään jylhällä äänellä: täälläkö se on neito pulassa?!
Eikös se mennyt niin ettei naiset tarvitse miehiä mihinkään? 😅 Ei naisia kannata auttaa missään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaimoni ehdotti vaihtokauppaa. Vaihdan hänen autoonsa renkaat. Ja hän tarjoaa suuhoitoa.
Suostuin.
Ja vaimolta meni pari minuuttia. Minulta 45 min.
Hyvä diili molemmille!
Muistuu mieleen, kun 90-luvulla kävin asentamassa peilin opiskelijatytölle. Piti porata kaksi reikää kiviseinään ja palkkioksi sain porata yhtä reikää.
Todellisuudessa porasit omaa peräsuolta isoisäsi vanhalla puudildolla.
Mikä tuossa olis niin uskomatonta, notta ei olis voinut tapahtua ihan oikeasti?
Vierailija wrote:
Miksi renkaat pitää vaihtaa? Minulla on Continental kitkat Outlanderissa talvet ja kesät. Tollainen 205/65-16 painaa jo niin helvetisti, ettei siihen eläkeukko viitsi ryhtyä. Ajamiset on Lidliin 2 kertaa viikossa ja kerran viikossa viinakauppaan. Ei juurikaan muuta ajoa.
Eikös ne kitkat kulu kesäajossa enemmän?
Tainnu vaihtaa yötä päivää jo monta viikkoa 😅
Aiheeseen ajankulun osalta liippaavaa. Eräs entinen naapurini pesi normaalia perheautoansa kokonaisen työpäivän ajan enimmäkseen päältäpäin. Kun sai pestyä valmiiksi, aloitti uudestaan. En mitenkään ymmärrä mitä järkeä hommassa oli. Olen kuullut vastaavista koko päivän hinkkauksista muualtakin. Kait se joku sairaus on.
Mä en ole koskaan vaihtanut autoon rengasta. Mulla on ollut oma auto 7 vuotta. Aiemmin mies vaihtoi renkaat siihen ja nyt kun tuli ero niin mun isä vaihtoi renkaat. :D Pikkuveli vaihtaa öljyt mun autoon ja isän kanssa tekevät pikkukorjauksia mun autoon. Isommat remontit sitten korjaamolla. Viimeksi kun oli iso remontti tulossa eikä mun autolla uskaltanut paljon ajella, niin lainasin isän autoa. Oman auton sain takaisin siivottuna ja pestynä enkä ollut edes pyytänyt siivoamaan sitä. :D
Vierailija wrote:
Mä en ole koskaan vaihtanut autoon rengasta. Mulla on ollut oma auto 7 vuotta. Aiemmin mies vaihtoi renkaat siihen ja nyt kun tuli ero niin mun isä vaihtoi renkaat. :D Pikkuveli vaihtaa öljyt mun autoon ja isän kanssa tekevät pikkukorjauksia mun autoon. Isommat remontit sitten korjaamolla. Viimeksi kun oli iso remontti tulossa eikä mun autolla uskaltanut paljon ajella, niin lainasin isän autoa. Oman auton sain takaisin siivottuna ja pestynä enkä ollut edes pyytänyt siivoamaan sitä. :D
Viisasta!
Nyt se nainen lähti ajamaan ja vauva oli kantokopassa auton päällä.
Vierailija wrote:
Aina joku mies siis hoitaa puolestasi!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Is eilen: ---"miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa." Ja varmaan vaihtaa renkaat
Kyllä siitä lähdetään että mies hoitaa miehen työt ja elättää naisen. Kotityöt jaetaan sitten puoliksi.
Yksikään tuntemani nainen ei esim osallistu OK-talon lämmitysjärjestelmän käyttöön/ylläpitoon
Naisia, lapsia ja lemmikeitä arvostetaan ja rakastetaan siitä mitä he ovat. Eli naisia ja lapsia. Mies arvotetaan aina pelkästään sen mukaan kuinka paljon se tekee tai tuottaa näille edellämainituille.
Jos on hyvä perse niin kyllähän tuota kattelee. No ei ehkä viittä tuntia
No nyt se nainen lähti ajamaan sillä autolla ja unohti tunkkinsa auton katolle. Ei hyvää päivää.
Ap